Gå til innhold

Turnoff med små pupper på voksen dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38. Har aldri hatt store pupper. De bsre står der liksom. Født tre barn, og har faktisk ikke fått hengepupper. Har også små yndige brystvorter. Og ikke stort område rundt brystvortene. 
Er dette turnoff for menn med små pupper? 

Anonymkode: 9fa59...3ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dama mi har små pupper. Hun er ikke mindre sexy av den grunn...

Anonymkode: b19dc...ff8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke! Noen, eller mange menn liker små, faste, de syns det er sexy! Akkurat som noen liker store fake, eller store hengepupper, eller store nippler, små nippler.. tror det er like mange forskjellige smaker der ute, som det finnes menn! 

Jeg har aldri hatt store, små faste, men aldri opplevd at jeg ikke tenner det motsatte kjønn fordet. 

Vær stolt av kroppen din du ❤

Anonymkode: bd8a3...d18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Store pupper henger gjerne sammen med overvekt, så jeg synes det er penest med små.  Jeg er dame selv, da. 

Anonymkode: 7d421...7de

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Her vil du nok ha god fiskelykke tenker jeg. Klart små pupper er flott på voksen dame.

Skrevet

I sånne tråder vil TS alltid få støtte ved at man sammenlikner det med store hengepupper, og hvor stygt det er. Kan man ikke synes at en ting er pent, uten å rakke ned på noe annet? Pupper er fint, uansett. Vær glad i de puppene du har!

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Store pupper henger gjerne sammen med overvekt, så jeg synes det er penest med små.  Jeg er dame selv, da. 

Anonymkode: 7d421...7de

Dette er kanskje sant i noen sammenhenger, men langt fra alle!!

Litt størrelse på puppene er fint, trenger ikke være barbie likevel.

Kvinnekroppen er penest med litt former både her og der.

Anonymkode: b19dc...ff8

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er 38. Har aldri hatt store pupper. De bsre står der liksom. Født tre barn, og har faktisk ikke fått hengepupper. Har også små yndige brystvorter. Og ikke stort område rundt brystvortene. 

Tvert i mot. Små pupper blir mer attraktivt med årene iden grad det overhodet har betydning. 
viktigst er å være glad i den kroppen man har og vedlikeholde den til et godt funksjonelt nivå.

Gjest Paramount
Skrevet
Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

I sånne tråder vil TS alltid få støtte ved at man sammenlikner det med store hengepupper, og hvor stygt det er. Kan man ikke synes at en ting er pent, uten å rakke ned på noe annet? Pupper er fint, uansett. Vær glad i de puppene du har!

Damer er sin verste fiende. Men det er vi menn som får pepper, samme hva vi liker eller ikke liker. Men det er grei praksis å fokusere på det positive og fortie det negative, spesielt på nett, hvor det er lett å overdrive en smule.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg dame, men det må da være en skikkelig turn off hvis man møter en kvinne på 38 år som lurer seriøst på dette, og spør fremmede om hva de mener? 38 år og med tre barn, da bør du selvfølgelig finne en mann som liker deg, og ikke har sex med deg pga eller på tross av pupper. Det viktigste er vel hva du syns om ham.

Menn liker pupper generelt, er min erfaring (48 år, små pupper). De liker i hvertfall puppene til damer de har sex med, og hva alle andre menn mener spiller vel ingen rolle.

Anonymkode: 99f18...593

• Liker 1
Skrevet

Mann her. Har erfaring med store og små pupper, og ein skulle kanskje trudd det har noko å seie, men det har det faktisk ikkje. Noko som er turnoff for min del, er kvinner som har hatt små pupper, og har blåst dei opp med silikon. Det ser kanskje fint ut, men er ikkje noko kos i sengehalmen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Overhodet ikke. Store fake sprengeferdige pupper er derimot veldig turn off. 

Anonymkode: 1df35...ae9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er 38 år. Du burde vite at menn har forskjellige preferanser, og at noen liker store, noen liker små, og noen liker alt. Dette visste jeg som ung 20-åring. Enten fisker du etter komplimenter, eller så må du lære deg å like deg selv

Anonymkode: 903a4...21a

• Liker 7
Skrevet
Paramount skrev (3 minutter siden):

Damer er sin verste fiende. Men det er vi menn som får pepper, samme hva vi liker eller ikke liker. Men det er grei praksis å fokusere på det positive og fortie det negative, spesielt på nett, hvor det er lett å overdrive en smule.

Enig med deg i det. Noen liker store, noen liker små, noen liker pupper, uansett størrelse og fasong. Noen bryr seg ikke så mye om pupper, men er mer opptatt av helheten. Vi er alle forskjellige, og det er vel fint? Kjedelig hvis alle liker det samme, eller skal se helt like ut. 

Det er i grunnen mer merkelig at en dame som pusher 40 lurer på om menn vil synes hennes små pupper er turn off. Liker han henne, liker han nok puppene hennes også. Hvis man har en store-pupper-fetisj, vil man nok ikke gå etter en dame med små pupper.

AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (12 minutter siden):

Vi damer må slutte å si "pupper (eller rumpe eller kropp) er fin sånn den er" Det er IKKE å støtte andre kvinner eller å være "kroppspositiv" - det er å bygge oppunder gamle tanker om at kvinner sin kropp er sex.

Kropp er ren funksjon. Ts er langt for gammel til å tenke på kroppen sin som en slags reklameplakat hun skal bruke til å tiltrekke seg sex-partnere eller fremstå attraktiv.

Puppene til ts er like vakre eller stygge som en låvedør. De har et sett funksjoner - utover det bør verken ts eller andre oppegående kvinner vie dem en tanke. 

Er ts pen? Hva vet jeg. Det spiller uansett ingen rolle. Om ts er lykkelig er det eneste av betydning. Og den lykken avhenger ikke av puppene eller lårene hennes. 

Anonymkode: 8355f...b20

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Det er i grunnen mer merkelig at en dame som pusher 40 lurer på om menn vil synes hennes små pupper er turn off.

Her må vi være litt rause. Hun er nok ganske stolt av puppene sine, og ønsker å få noen dryss med positive kommentarer fra oss menn. Det er ikke noe å skjemmes over, kvinner bør være stolte av seg selv, om det så bare er puppene de kan være stolte av. Det er alt for mange som deler sine traumer og komplekser, de bør vi bidra med å avlive.

AnonymBruker
Skrevet

Samme svar som i de endeløse pikk-trådene: det har mer (alt) å si hvem puppene sitter fast på enn puppene i seg selv.

Anonymkode: 3e745...6ce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (7 minutter siden):

Det er i grunnen mer merkelig at en dame som pusher 40 lurer på om menn vil synes hennes små pupper er turn off.

Det er jo helt åpenbart at hun ikke lurer på det, hun vil bare ha oppmerksomhet. Hun beskriver jo puppene som yndige, at de strutter (eller står som ts kaller det), hvor liten aereolaen er, at de ikke er hengete. Så gi ts noen komplimenter, hun vet allerede at de er fine. 

Anonymkode: c9ad8...1ba

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du er 38 år og har fått tre barn. 

Kan du ikke snart bli såpass voksen at du forstår at det funker fint med små pupper?

Og at menn liker forskjellig, men alt i alt så er det helheten som er viktig! 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du er 38 år. Du burde vite at menn har forskjellige preferanser, og at noen liker store, noen liker små, og noen liker alt. Dette visste jeg som ung 20-åring. Enten fisker du etter komplimenter, eller så må du lære deg å like deg selv

Anonymkode: 903a4...21a

Jeg burde igjen lest svarene før jeg kommenterer nesten nøyaktig det samme som deg og et par andre her ;)

Men noen ganger tror jeg samme ting må sies flere ganger for at det skal gå inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...