AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Del Skrevet 2. mars 2021 For kort stund siden mistet jeg det som skulle bli vårt tredje barn i ellevte uke. Det var vært svært tungt da barnet har vært ønsket, og det tok oss over et år å i det hele tatt bli gravide. Nå er menstruasjonen i gang som normalt igjen, men jeg vet ikke om jeg lenger ønsker å prøve. Jeg vet ikke om jeg orker alt dette en gang til bare for å miste igjen. Jeg er ikke klar. Men samtidig er jeg er 39 år og hver prøveperiode teller. Kanskje bør jeg bare slå fra meg tanken på det tredje barnet, og være takknemlig for de to fine jentene jeg har. Hvordan kan jeg sortere tankene og finne ro i det valget jeg tar? Akkurat nå føler jeg stor sorg og lengsel hver gang jeg ser en baby, men samtidig føles det så overveldene å tenke på graviditet og fødsel nå. Familielivet med tre barn blir jo også mer utfordrende det eldre jeg blir, med tanke på energinivå ol. Skulle ønske jeg kunne gi meg selv mer tid, men tid er ikke noe jeg har overflod av med tanke på min egen alder. Anonymkode: cf741...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Del Skrevet 2. mars 2021 Et par måneder til og fra har ikke noe å si på energinivå. Dette er ferskt. Gi det noen måneder. Se hva som skjer. Anonymkode: 56d39...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 2. mars 2021 #3 Del Skrevet 2. mars 2021 Nå er du jo ekstra fruktbar i de månedene som kommer, så om du vil prøve igjen, er det en god periode for det. Men jeg skjønner at det er tøft mentalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. mars 2021 #4 Del Skrevet 2. mars 2021 Så trist å høre at du har mistet Jeg gjorde også det da vi forsøkte på nr. 3. Tre aborter faktisk, og etter den der jeg kom lengst (uke 14) hadde jeg AKKURAT de samme tankene som deg. Ville ikke utsette meg å miste igjen... så vondt var det Men det føltes annerledes når jeg var ferdig med å slutte å blø, det gikk litt tid og jeg innså at det er bare èn måte å få det etterlengtet barnet nr. 3 på. Og det var å prøve igjen. Og det gikk bra ❤️ Nr. 3 kom og de abortene før der er nå et fjernt minne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå