Krantz95 Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 2021 kommer til å bli tidenes fest og reisesommer! I løpet av mai blir det full fart med alt: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bnqgdd/fhi-tror-vi-kan-begynne-aa-reise-mot-slutten-av-mai 5
Tessss Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Yeyyyy gira. Da skal det festes og klines med fremmede, endeliiiiig 4
Million Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 "Det store hinderet foreløpig er mangelen på vaksiner."..... Litt tidlig å glede seg og forberede seg på utenlandsturer ennå, altså. 4
Gjest Gagaen Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 folk har et enkelt liv når fest og reising er det man lengter mest etter og som er viktigst.
Ukjent. Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Gagaen skrev (20 minutter siden): folk har et enkelt liv når fest og reising er det man lengter mest etter og som er viktigst. Folk må for all del ikke ha det gøy. 27
Ukjent. Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Krantz95 skrev (29 minutter siden): 2021 kommer til å bli tidenes fest og reisesommer! I løpet av mai blir det full fart med alt: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bnqgdd/fhi-tror-vi-kan-begynne-aa-reise-mot-slutten-av-mai Nakstad klarer nok å komme opp med et eller annet katastrofescenario som gjør at dette ikke blir en realitet. 11
Capt. Obvious Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Haha, det vil jeg nok se før jeg tror på dette. Det er mer sannsynlig at dette er ren og skjær kommunikasjonsstrategi og nok en "gulrot" slik at folk ikke skal slappe av med tiltakene. Jeg håper selvfølgelig det går den veien, men det er ikke spesielt realistisk. 10
Tusseladen Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Million skrev (40 minutter siden): "Det store hinderet foreløpig er mangelen på vaksiner."..... Litt tidlig å glede seg og forberede seg på utenlandsturer ennå, altså. Flere og flere vaksiner godkjennes, vi vet at vi får mange flere vaksiner til landet i løpet av året og 2 kvartal. Jeg er optimistisk. Skal ut og reise og bidra til å få økonomien på bena i Europa. 7
Lothlorien- Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 Ukjent. skrev (31 minutter siden): Nakstad klarer nok å komme opp med et eller annet katastrofescenario som gjør at dette ikke blir en realitet. Så lei av Nakstad og de ekstreme overdrivelsene hans. 8
Dalila Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 Ser lovende ut, i alle fall for oslofolk som nå skal få vaksine, mens vi i utkanten bare kan fortsette med det vi har gjort i et år: sitte hjemme. 🤓 5
Pterinochilus Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 Dalila skrev (Akkurat nå): Ser lovende ut, i alle fall for oslofolk som nå skal få vaksine, mens vi i utkanten bare kan fortsette med det vi har gjort i et år: sitte hjemme. 🤓 Vel, steder som har hatt fire eller færre innlagte de siste seks månedene får tre prosent færre vaksiner, så fullt så dramatisk er det da ikke. 13
Dalila Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Pterinochilus skrev (Akkurat nå): Vel, steder som har hatt fire eller færre innlagte de siste seks månedene får tre prosent færre vaksiner, så fullt så dramatisk er det da ikke. Neida, det var litt satt på spissen 😆 Men sikkert dramatisk nok for de tre prosentene « i sin beste alder» som ikke kan dra noe sted når «alle andre» gjør det 🤷🏼♀️ 2
Ukjent. Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 Lothlorien- skrev (11 minutter siden): Så lei av Nakstad og de ekstreme overdrivelsene hans. Ja, jeg fatter ikke at folk tar han seriøst lenger. Men det er det heller ikke alle i fagmiljøene som gjør. De er oppgitt over manglende dokumentasjon på krisemaksimeringen hans.. 6
Lothlorien- Skrevet 2. mars 2021 #15 Skrevet 2. mars 2021 Ukjent. skrev (4 minutter siden): Ja, jeg fatter ikke at folk tar han seriøst lenger. Men det er det heller ikke alle i fagmiljøene som gjør. De er oppgitt over manglende dokumentasjon på krisemaksimeringen hans.. Virker som han er veldig opptatt av å få oppmerksomhet. Han stiller jo opp på absolutt alt, hele tiden. Utrolig slitsom fyr. 8
Archer Skrevet 2. mars 2021 #16 Skrevet 2. mars 2021 Haha... litt håp om en bra sommer.. meen desverre kommer det noe i veien som gjør att vi fortsatt må holde avstand, distansiere oss og bruke tripple munnbind hele sommeren. Og da kommer høsten og vinteren som er sykdomstider, og vips står vi her igjen akkurat samme tid neste år og håper på en bra sommer 2022😊 8
lisaleah Skrevet 2. mars 2021 #17 Skrevet 2. mars 2021 Spoiler Fikk sommerfugler i magen av å lese dette, men tørr rett og slett ikke ta det innover meg. Dette er nok for godt til å være sant! 1
Tusseladen Skrevet 2. mars 2021 #18 Skrevet 2. mars 2021 Lothlorien- skrev (19 minutter siden): Virker som han er veldig opptatt av å få oppmerksomhet. Han stiller jo opp på absolutt alt, hele tiden. Utrolig slitsom fyr. Når ble dette vanlig å mene? Etter min mening er han en meget oppegående og seriøs mann med fornuftige argumenter. Dessuten snakker han neppe for seg selv, men på vegne av sitt direktorat. 17
GrønnNellik68 Skrevet 2. mars 2021 #19 Skrevet 2. mars 2021 Dalila skrev (22 minutter siden): Ser lovende ut, i alle fall for oslofolk som nå skal få vaksine, mens vi i utkanten bare kan fortsette med det vi har gjort i et år: sitte hjemme. 🤓 Bare tull gi Oslo først her jeg bor er d fest hos folk hver helg. Folk koser seg og holder seg innafor antall personer i tillegg er munnbind ikke påbudt lengre😊 5
Gjest Paramount Skrevet 2. mars 2021 #20 Skrevet 2. mars 2021 (endret) Fint å se at smitteverndirektøren nå har troen på min spådom fra januar, basert på ren intuisjon. Nå gjenstår det å se om ikke Nakstad har andre planer for vår sommerferie. Endret 2. mars 2021 av Paramount
Anbefalte innlegg