Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke prøvere. 5 dager før mensen skulle komme kjente jeg at livmortappen var åpen.  Vi tok sjansen på at ubeskyttet sex gikk bra da siden det var så nære mens.

Jeg skulle hatt mensen igår. Den pleier å være litt ustabil.  Så ikke tenkt så mye på det.

Men jeg kjente pp livmortappen nå, og den kjennes lukket ut og kjennes tørr ut, altså ikke sånn fuktig som ved mensen. 

Hva tror dere ? 

Anonymkode: e8430...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tapp pleier være helt åpen når jeg har eggløsning. Hvsi du har ustabil syklus så har dere sikkert hatt sex når du hadde eggløsning og mens er forsinket siden eggløsningen var seinere enn normalt

• Liker 1
Skrevet (endret)
Niny skrev (2 minutter siden):

Min tapp pleier være helt åpen når jeg har eggløsning. Hvsi du har ustabil syklus så har dere sikkert hatt sex når du hadde eggløsning og mens er forsinket siden eggløsningen var seinere enn normalt

Hadde eggløsning for 14dager siden ( tester den perioden) min tapp er alltid helt åpen rett før mensen 

. Nå glemte jeg å ta meg som anonym.jaja😅

Endret av Anonymous 91
Skrevet
Anonymous 91 skrev (1 minutt siden):

Hadde eggløsning for 14dager siden ( tester den perioden) min tapp er alltid helt åpen rett før mensen 

. Nå glemte jeg å ta meg som anonym.jaja😅

Nei da vet jeg sannelig ikke 😅

Her er ikke tappen like myk og åpen før mens som ved eggløsning.. Men den er endel mykere da også ja. 

Lykke til og håper kroppen spiller på lag igjen 🤞

Skrevet
Niny skrev (1 minutt siden):

Nei da vet jeg sannelig ikke 😅

Her er ikke tappen like myk og åpen før mens som ved eggløsning.. Men den er endel mykere da også ja. 

Lykke til og håper kroppen spiller på lag igjen 🤞

Den er liksom ikke like åpen som den pleier. Får satse på at mensen kommer. Men skulle jeg være preggy så er den velkommen såklart 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oppdatering..

tok en cb idag. Sto ikke gravid.  Mensen er nå 4 dager forsinket.  Ikke tegn på at den skal komme heller. Samboer har merket at puppene mine er blitt fastere (ved Mensen er de bare tunge) små svimmel,  tisset oftere, mer trøtt, små kvalm,  hodepine.  Skjønner ikke noe jeg.  

Vil tro jeg ikke er gravid da cb viser ikke gravid.  

Endret av Anonymous 91
Skrevet

Er det vanlig å ta på sin egen livmortapp..? Bare nysgjerrig :bond:

Skrevet
Anonymous 91 skrev (4 timer siden):

tok en cb idag. Sto ikke gravid.  Mensen er nå 4 dager forsinket.  Ikke tegn på at den skal komme heller. Samboer har merket at puppene mine er blitt fastere (ved Mensen er de bare tunge) små svimmel,  tisset oftere, mer trøtt, små kvalm,  hodepine.  Skjønner ikke noe jeg.  

Vil tro jeg ikke er gravid da cb viser ikke gravid.  

Så kjedelig med negativ test :( De pleier å være ganske sikre de testene der ja. Ikke lett å forstå hva kroppen driver med da... Du er helt sikker på EL?

Fame skrev (33 minutter siden):

Ikke uvanlig i alle fall. Men krever at man har kunnskap om dette - hva man skal kjenne etter - for at "verktøyet" skal være nyttig.

Skrevet
Amatariel skrev (Akkurat nå):

Så kjedelig med negativ test :( De pleier å være ganske sikre de testene der ja. Ikke lett å forstå hva kroppen driver med da... Du er helt sikker på EL?

Ikke uvanlig i alle fall. Men krever at man har kunnskap om dette - hva man skal kjenne etter - for at "verktøyet" skal være nyttig.

Helt sikker er jeg jo ikke men merker på puppene og murringer når den er. El testene fra wish stoler jeg igrunn ikke helt på. Ikke g testene heller.  De viser gjerne positiv uten at man er gravid.   Hadde ubeskyttet samleie for 8dager siden. Da kort tid før mensen så tenkte det var nok safe. Er lite sannsynlig å bli gravid så nære mens. Men kanskje eggløsning var senere. Ikke godt å si

Skrevet
Fame skrev (38 minutter siden):

Mange gjør det men man skal helst ikke gjøre det

Skrevet

Frustrerende når man må vente. Men er nesten ikke annet å gjøre akkurat nå... må satse på et svar snart. At du enten får mensen, eller helst en positiv g-test. Kan være for tidlig nå så. Har hørt om dem som produserer hcg sent og ikke får positiv test før nesten 20 dpo.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Amatariel skrev (14 minutter siden):

Frustrerende når man må vente. Men er nesten ikke annet å gjøre akkurat nå... må satse på et svar snart. At du enten får mensen, eller helst en positiv g-test. Kan være for tidlig nå så. Har hørt om dem som produserer hcg sent og ikke får positiv test før nesten 20 dpo.

Veldig.   Har bestilt cb early så får teste til uka om den ikke kommer.  Har to barn fra før og da har jeg fått positiv tidlig. Men ingen svangerskap er lik

Endret av Anonymous 91
AnonymBruker
Skrevet
Fame skrev (3 timer siden):

Nei, på ingen måte. 

Anonymkode: c43e2...b6e

Skrevet

Da ser det ut som tanta rød har meldt sin ankomst 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...