Gå til innhold

Den du har mistet kontaktet deg i en drøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er religiøs. Vi tror at en person som er død kan komme å snakke med deg i drømmen. Sjeldent men det skjer. Gud har gitt tillatelse og vedkommende har noe å si. 
 

jeg er en drømmer jeg drømmer mye. Men denne drømmen kom min mor og besvarte alle mine spørsmål ang hennes tilstand i graven for eks. Hun fortalte meg ting. Veldig spesielt. 
 

Altså for å si det på denne måten. En gutt vet like sikkert at han er en gutt og en jente vet like sikkert at hun er en jente. Så sikker er jeg at denne drømmen ikke var en vanlig drøm. Jeg hadde kontakt med moren min. Aldri sett henne igjen på denne måten. Drømmer stadig om henne men det er bare vanlig drømmer. 

Anonymkode: 77649...a24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er din egen hjerne som 100% styrer dine drømmer. :) 

Anonymkode: 01794...9bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme. Meget spesielt. Er veldig overtroisk av meg. 

Anonymkode: 7f91e...12d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde at bestefar kom til meg og sa at han var glad i meg, og jeg ikke skulle uroe meg. Han var sammen med søsteren sin. i drømmen. Dagen etter døde han 😕 Var jeg redd for at han skulle dø? Han var en frisk eldre mann, men hjertet gikk.

Anonymkode: 550bc...e09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Opplevde at bestefar kom til meg og sa at han var glad i meg, og jeg ikke skulle uroe meg. Han var sammen med søsteren sin. i drømmen. Dagen etter døde han 😕 Var jeg redd for at han skulle dø? Han var en frisk eldre mann, men hjertet gikk.

Anonymkode: 550bc...e09

Jeg drømte hun skulle dø fire dager i forveien. Jeg bråvåknet å sa høyt hun kommer til å dø. Så skjedde det desverre. Er noe spesielt med familien moren min drømte at faren min falt sakte over henne og sa unnskyld. Dagen etter fikk vi en telefon.  Han var død. Noe mer mellom himmel og jord er det i hvertfall 

Anonymkode: 77649...a24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg drømte hun skulle dø fire dager i forveien. Jeg bråvåknet å sa høyt hun kommer til å dø. Så skjedde det desverre. Er noe spesielt med familien moren min drømte at faren min falt sakte over henne og sa unnskyld. Dagen etter fikk vi en telefon.  Han var død. Noe mer mellom himmel og jord er det i hvertfall 

Anonymkode: 77649...a24

Ja det er mer mellom himmel og jord, det er jeg 100% sikker på selv. Jeg har hatt 2 rare drømmer som har satt seg hos meg. Den ene var at min oldemor som jeg hadde kjempe god kontakt med og et godt forhold til da hun levde og var så heldig å fikk ha helt til jeg ble 20 år, når hun døde kl 17:42 en tirsdag så drømte jeg om natten rett etter at hun kom til meg i drømmen og sa bestemt og tydelig «Jeg har det bra». Høres kanskje ikke så spesielt ut når jeg skriver det her men det var det virkelig. Veldig ekte og tydelig drøm. 
Den andre drømmen jeg har hatt som var en ordentlig fredfull drøm var at jeg selv var dø, var oppe blandt noe spm skulle forestille skyene tror jeg og alt var så fredelig og stille (og så utrolig ekte) det var en vakker drøm. Så kom plutselig kjæresten min og holdt rundt meg, da våknet jeg! Det var den mest spesielle drømme jeg har hatt, den var så fin og fredfull.

Anonymkode: a6634...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en helt spesiell drøm etter at pappa døde, han kom med et budskap. Der og da enkelt og rett fram. I ettertid gir det enda mer dybde og mening. 

Anonymkode: dbf56...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om eksen min som jeg savner helt sykt mye, hun døde i en ulykke for flere år siden. Jeg kommer aldri til å slutte å tenke på henne. Veldig vondt å våkne opp til virkeligheten. Da hadde jeg ikke lyst til å leve mere den dag. 

Anonymkode: d40e2...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 17.17):

Jeg drømte om eksen min som jeg savner helt sykt mye, hun døde i en ulykke for flere år siden. Jeg kommer aldri til å slutte å tenke på henne. Veldig vondt å våkne opp til virkeligheten. Da hadde jeg ikke lyst til å leve mere den dag. 

Anonymkode: d40e2...f07

Stakkars det er så vondt når den du elsker dør. Hadde mannen min blitt borte hadde mitt legeme vert død💔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min avdøde bestemor kom en gang til meg i drømmen og sa at vi aldri måtte være redd for døden. Det var sterkt. 

Anonymkode: 0dcfd...118

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi drømmer er vi tilbake i den åndelige verden, altså i den tredje himmel så det stemmer, at når vi drømmer om de avdøde, er det besøk vi har fra de eller at vi besøker de.

Anonymkode: c958c...7ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 11.24):

Jeg er religiøs. Vi tror at en person som er død kan komme å snakke med deg i drømmen. Sjeldent men det skjer. Gud har gitt tillatelse og vedkommende har noe å si. 
 

jeg er en drømmer jeg drømmer mye. Men denne drømmen kom min mor og besvarte alle mine spørsmål ang hennes tilstand i graven for eks. Hun fortalte meg ting. Veldig spesielt. 
 

Altså for å si det på denne måten. En gutt vet like sikkert at han er en gutt og en jente vet like sikkert at hun er en jente. Så sikker er jeg at denne drømmen ikke var en vanlig drøm. Jeg hadde kontakt med moren min. Aldri sett henne igjen på denne måten. Drømmer stadig om henne men det er bare vanlig drømmer. 

Anonymkode: 77649...a24

Så rørende og vakkert!❤️Tenk så høyt hun elsker deg! 

Anonymkode: 85c70...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde noe lignende etter at farmoren min døde. Jeg besøkte henne ikke den siste tiden fordi jeg synes det var så skummelt med smittefrakker osv. angret så sykt mye i tiden etterpå. Så drømte jeg og vi var hos henne. Vi stod i gangen og skulle si hadet og da fikk jeg gitt henne den typiske farmor-klemmen vi pleide å ha, så fikk jeg sagt til henne at jeg er glad i henne og at jeg var så lei for at jeg ikke så henne en siste gang før hun døde. Hun "tilga" meg, klemte meg hardt og sa hun var glad i meg. 
 

Etter den drømmen har jeg ikke hatt dårlig samvittighet. Drømmen var så ekte og jeg kunne kjenne duften av henne og føle den myke huden i ansiktet hennes da vi klemte i drømmen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tråden er så utrolig fin og rørende❤️

Anonymkode: 85c70...e43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Faren min døde da jeg var i begynnelsen av 20 årene. Dette knuste meg fullstendig, spesielt siden jeg ikke fikk tatt farvel. Samme dag som jeg planlagte begravelsen hans dukket han opp i en drøm. Han stod på siden av sengen min, så ung og fin ut, var kledd i dress, og var omringet  i et varmt lys. Han smilte og så fredfull og tilfreds ut. I dagene før, fra jeg fant han, hadde jeg spurt han høyt om han hadde det bra. Jeg er overbevist om at han ville forsikre meg om det ❤️

Anonymkode: 81eac...685

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Faren min døde da jeg var i begynnelsen av 20 årene. Dette knuste meg fullstendig, spesielt siden jeg ikke fikk tatt farvel. Samme dag som jeg planlagte begravelsen hans dukket han opp i en drøm. Han stod på siden av sengen min, så ung og fin ut, var kledd i dress, og var omringet  i et varmt lys. Han smilte og så fredfull og tilfreds ut. I dagene før, fra jeg fant han, hadde jeg spurt han høyt om han hadde det bra. Jeg er overbevist om at han ville forsikre meg om det ❤️

Anonymkode: 81eac...685

❤️

Anonymkode: b606d...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min avdøde far kom i en drøm å lagde iskrem av tusj til meg...tusj-smak

Anonymkode: bb901...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

❤️

Anonymkode: b606d...11d

Takk❤️

Anonymkode: 81eac...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min fikk sviktende helse i starten på året. Jeg sa ifra til min bror om at jeg trodde pappa ville dø allerede i mai. Broren min trodde ikke på meg, bare viftet meg vekk. Pappa ble mer og mer skrøpelig men familien rundt tenkte han ville bli frisk. De sa ting som «Nå må du bli bra snart» og «håper de får hjulpet deg på sykehuset» osv. Bare når jeg og pappa var alene snakket vi et annet språk, språket om døden. Pappa sa han ikke var redd, han hadde opplevd alt han ønsket seg. Vi forberedte oss sammen på at han skulle dø. De andre forsto ikke. Når jeg var alene med pappa spilte jeg alle sangene jeg visste han likte. Jeg serverte han maten som var hans favoritter. Jeg tok ham med til de stedene jeg vet han satte pris på, hvor kunne frakte han, i rullestol. Så nære naturen som mulig. 
Når jeg skulle sove om natta kveldene før han døde sov jeg så urolig, kroppen ville ikke slappe av. Jeg sovnet og våknet, gang på gang, som om jeg ikke ville drømme, eller klarte å slappe av. Så drømte jeg drømmen om at han døde, og ikke lenge etter, så døde han. I drømmen min hadde han kjørt ut i et vann og bilen sank. Jeg og mannen min forsøkte å komme oss frem til pappa sin bil for å dra han ut, men han var rolig. Så bare ut av bilvinduet, samtidig som bilen sank dypere og dypere under vannflata. 
Så døde han, noen dager etterpå.

Første drømmen han kom i så var vi tilbake på biltur. Mannen min kjørte og pappa satt vedsidenav. Jeg satt bak i. Det var sommer. Knall blå himmel. Varmt. Men vi visste ikke hvor vi skulle kjøre fordi vi visste ikke hvor pappa hørte hjemme. Så vi kjørte til bestemor, parkerte foran huset hennes og ble stående der. Så sa pappa: «men dere kan kjøre meg hjem». Også gikk det opp for meg, at jeg måtte fortelle pappa at han var død, fordi det var ikke hans hjem mer. 
 

Den andre gangen husker jeg bare slutten av drømmen, og den var mer som et mareritt hvor jeg var jaget av noe, og mot slutten kunne jeg gå inn gjennom en åpning, en form for dør eller portal. Når jeg gikk inn portalen så satt pappa der. Alle følelsene over å se han kom drønnende over meg. Han satt med brede ben og armene hvilende i fanget. Han sa ingenting men så bare på meg og da visste jeg det: at jeg hørte ikke hjemme på denne siden av portalen. Jeg hadde gått for langt, jeg måtte snu og gå tilbake. Jeg skulle ikke være der med pappa, selv om det føltes så fint og godt å se han igjen. I det jeg innså at jeg måtte gå tilbake gjennom portalen så våknet jeg, og jeg kunne kjenne lukta av pappa i rommet, og jeg begynte å strigråte. Fordi det var så godt å ha han sammen med meg, men det var ikke der jeg hørte hjemme. I alle fall ikke enda. 

Anonymkode: b606d...11d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...