Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler meg voksent, tar godt vare på meg selv. Likevel mener folk at jeg ser så ung ut. Ikke at det plager meg, men syns det er litt drøyt få høre at jeg ser ut som en på 20. kan iblant føles litt fornærmende.. haha! Er det flere som opplever dette? Jeg ser ung ut.. men vet ikke hvorfor 😂😅 har ikke gjort noe for å se yngre ut heller... noen er vel bare sånn..

Anonymkode: b8869...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du kun se positivt på, kan nesten garantere deg at 95%av det norske folk gjerne ville hatt det slik 👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk er bare hyggelige når de sier vi ser yngre ut. 

Anonymkode: cf8c0...733

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det er summen av alt som gir ett inntrykk av alder, utseende, klær, oppførsel, hva du gjør i livet, sivilstatus barn etc etc. 

Jeg opplevde det mye som student, nettopp fordi folk antok at jeg var i typisk student alder, i tillegg til at jeg er ganske tynn og fit.

Anonymkode: 6daa3...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blitt tippa på både 23/24/25, og jeg er 31. 

Når det er sagt, så tror jeg ikke det er spesielt uvanlig, for å si det slik. Dagens unge ser jo veldig voksne ut, og tar man litt vare på huden, så er det ikke så enkelt å skille feks 25/30. :)

Anonymkode: 1e6f2...2be

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av det går over. Jeg var også sånn på din alder men etter jeg passerte har jeg aldri hørt noe om at jeg ser yngre ut. 

Anonymkode: bfad5...19d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle på KG ser ut som de er 15 år yngre enn de er 😀 Pussige greier. 

Anonymkode: 42e54...5d1

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Folk er bare hyggelige når de sier vi ser yngre ut. 

Men hvordan skal folk føle seg som seg selv da, når andre støtt og stadig skal påpeke hvordan man er eller hvordan man ser ut.

Folk har jo allerede innrømmet at "hey, jeg bedømmer utseendet ditt, men siden det er positivt er det vel OK?"

Anonymkode: 96828...53b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32 og de fleste tror jeg er rundt 25. Begynner å få mer linjer i ansiktet nå, så jeg ligner mer og mer på alderen min. 

Jeg syntes det var kjipt før da alle antok jeg var yngre, men nå som jeg har blitt eldre synes jeg det er hyggelig.

Håper ikke jeg får thaidamesmellen. Ser ut som de er 16 år helt til de er 40 og så BOOM så ser de ut som 70 år 😂

Anonymkode: 4e48b...226

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38, snart 39 og har aldri gått på polet uten å bli spurt om legitimasjon!

Anonymkode: b64b4...8af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Akkurat. Det er enten løgn de hører fra andre eller løgn de selv velger å tro på. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men hvordan skal folk føle seg som seg selv da, når andre støtt og stadig skal påpeke hvordan man er eller hvordan man ser ut.

Folk har jo allerede innrømmet at "hey, jeg bedømmer utseendet ditt, men siden det er positivt er det vel OK?"

Poenget er at når folk sier til 31åring "Du ser ut som en 20åring", bør man ta det med en klype salt 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid fått høre at jeg ser yngre ut enn jeg er. Jeg tror ærligtalt ikke folk bare sier slikt for å være hyggelig? Jeg kunne aldri funnet på å si til noen at jeg trodde du var yngre enn det, om jeg ikke mente det. Er det noe folk gjør? I så fall er de ganske teit. 🤯😂

Anonymkode: 08283...a10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare nyte det så lenge det varer tro meg! Plutselig en dag er det over. Jeg er like gammel som deg, og folk tar meg av og til for å være et par år eldre:(  

Anonymkode: 7cc2a...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men når folk sier sånt til meg så føler jeg liksom at de ikke takler å  ha øyne og at de ikke takler å observere uten å måtte buse ut med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Yes og million+ lønn 🤣🤣🤣

Anonymkode: 7277f...275

• Liker 12
Skrevet

Jeg er 41 , blir tippa 33 .

Kan godt være det er falsk smiger , men hva vet jeg 🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke er en mann så er det jo et kompliment? For menn er det veldig lite attraktivt å se ung ut, mens for kvinner er det helt motsatt 

Anonymkode: 02a9e...c76

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må bare nyte det så lenge det varer tro meg! Plutselig en dag er det over. Jeg er like gammel som deg, og folk tar meg av og til for å være et par år eldre:(  

Anonymkode: 7cc2a...6cb

Det er en fordel. Min karriere tok av når folk begynte å tro at jeg var 8+ år eldre enn det jeg var. 

Anonymkode: 7277f...275

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

31år her også. Bruker briller til vanlig, og da blir jeg spurt om legitimasjon kanskje en gang hver hundrede gang jeg kjøper snus eller lignende.

Når jeg bruker linser blir jeg (nesten) alltid spurt om legitimasjon. Syns selv jeg ser ut som en fjortis uten brillene, så skjønner det😅

Går ikke rundt å tenker at jeg ser ut som 20-25 da, er liksom ikke så viktig for meg om noen tror jeg er 20 eller 40+. 

Anonymkode: 6075c...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...