naturelsker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Det er en mann som har begynt å gå i menigheten som jeg er blitt veldig forelsket i. Han er veldig pen, masse selvtillit og han har fortalt meg masse historier om hvordan han har hjulpet folk så han er tydeligvis snill. Foreldrene mine liker han veldig godt. Han har fortalt meg at han ble vekket på natten av Gud som profeterte at vi skulle gifte oss. Jeg hadde nemlig hatt en drøm hvor jeg drømte at vi giftet oss. Derfor lurer jeg på om det kan være Gud, men jeg er ikke sikker. Jeg er super nysgjerrig og vil vite alt om denne mannen, men det virker som han holder noe skjult. Han har ikke kontakt med søsken eller foreldre. Han er ekstremt unnvikende når jeg spør når jeg kan få møte de. Foreldrene mine har sagt til meg at vi må møte foreldrene hans før vi kan tenke på giftemål. Jeg har heller ikke truffet noen av vennene hans. Er det noen andre som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Jeg hadde vært veldig skeptisk. Du og foreldrene dine må få møte venner og familie av ham før dere kan gå mot noe giftemål. Ikke forhast deg. Hør på foreldrene dine. Anonymkode: b4281...c23 5
naturelsker Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde vært veldig skeptisk. Du og foreldrene dine må få møte venner og familie av ham før dere kan gå mot noe giftemål. Ikke forhast deg. Hør på foreldrene dine. Anonymkode: b4281...c23 Jeg blir nemlig litt skeptisk, men så fort jeg er sammen med ham forsvinner dette. Allikevel så virker det ikke som om han forstår at familien min må møte familien hans først. Søsteren min skal gifte seg og da får hun en leilighet av foreldrene mine som de skal bo i. Dette er han veldig opptatt av og det liker jeg ikke. Jeg blir så usikker fordi jeg ikke vet noe om fortiden hans og han har bare vært i livet mitt i seks måneder. Han er veldig pen, høy, morsom, snill og godt trent. Han sier det er djevelen som prøver å ødelegge for oss, men det blir for ekstremt for meg.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Det er grunner til at han ikke har kontakt med familie eller venner, å det er tydeligvis ikke de det er noe galt med. Styr unna. De største sjarmørene er de farligste menneskene. Anonymkode: c9b32...046 9
naturelsker Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, ikke sant? Anonymkode: b78b8...d2c Det var mye som passet, men han har ikke sinneproblemer og jeg tviler på at han har sittet inne. Han er ikke typen til å bruke sosiale medier. Han er ikke på facebook eller instagram en gang, Jeg tror ikke det er mannen jeg snakker om fordi han har fortalt meg at han er jomfru og vil vente. Han har ikke prøvd seg og hadde han gjort det ville jeg ha dyttet han bort. Det var litt ekkelt at det passet med min søster ellers så kunne det vært hvem som helst. Hvordan kan jeg finne mer info om KGnoob? Er det noen muligheter å få lese andre innlegg fra denne fyren?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 naturelsker skrev (1 time siden): Jeg blir nemlig litt skeptisk, men så fort jeg er sammen med ham forsvinner dette. Allikevel så virker det ikke som om han forstår at familien min må møte familien hans først. Søsteren min skal gifte seg og da får hun en leilighet av foreldrene mine som de skal bo i. Dette er han veldig opptatt av og det liker jeg ikke. Jeg blir så usikker fordi jeg ikke vet noe om fortiden hans og han har bare vært i livet mitt i seks måneder. Han er veldig pen, høy, morsom, snill og godt trent. Han sier det er djevelen som prøver å ødelegge for oss, men det blir for ekstremt for meg. Det høres ut som om han prøver å manipulere deg til ikke å høre på foreldrene dine. Det gjør ikke en god mann. Han høres ikke ut som en ekte god mann, men en som later som om han er en god mann. Han tenker sikkert at han skal klare å lure deg til å bli gift uten at dere kjenner hverandre skikkelig, slik at du ikke finner ut hans dårlige skjulte sider før det er for sent. Det virker som han er mer interessert i leiligheten enn deg. Anonymkode: b4281...c23 3
naturelsker Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: 084b3...509 20
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 naturelsker skrev (Akkurat nå): 20 Avvent. Du trenger virkelig ikke gifte deg allerede nå, men bruk heller litt tid på å finne ut hvem han er og om du vil satse på han. Det er mange gode menn der ute så ikke bind deg fast for tidlig om du er usikker. Anonymkode: 084b3...509 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 naturelsker skrev (1 minutt siden): 20 Hvor gammel er den sjarmøren din da? Anonymkode: c9b32...046
naturelsker Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er den sjarmøren din da? Anonymkode: c9b32...046 32
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Er dette en sekt? isåfall har vel familien hans tatt avstand fordi, ja. Anonymkode: cd611...730 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 Er Gud, profetier og djevelsnakk noe som går rett hjem hos deg? Hadde noen snakket om sånne ting til meg hadde jeg tenkt galehuset next. Og en del menn forteller deg det de tror du vil høre for å få deg der de vil ha deg. Du høres veldig naiv og uerfaren ut. Anonymkode: fb8b9...208 7
naturelsker Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette en sekt? isåfall har vel familien hans tatt avstand fordi, ja. Anonymkode: cd611...730 Nei det er ikke en sekt. Men det er en menighet hvor alle kjenner alle. Noen forlater menigheten, noen få kommer, men det er ingen tvang eller mas om å gi penger. Folk i menigheten har forskjellig oppfatning av bibelen, men alle prøver å leve et så ærlig liv som mulig. Problemet er at han har vært i menigheten i snart et halvt år og ingen vet noe særlig om bakgrunnen hans. Det er første gang en mann har vist meg så mye interesse så jeg får mye følelser og tanker. Han er mystisk og spennende. Når vi går tur sammen og snakker så kjenner jeg at jeg er skikkelig forelska og ville dratt hvor som helst med ham. Jeg er lykkelig sammen med ham, men når folk spør meg om ham kan jeg nesten ikke svare på noe konkret. Det eneste jeg vet er at han leier i kjeller leiligheten til en gammel dame i menigheten og jobber med å levere aviser og reklame. Jeg tror han har rett i at jeg må slutte å tenke så mye.
L'amie Skrevet 3. mars 2021 #16 Skrevet 3. mars 2021 naturelsker skrev (13 minutter siden): Nei det er ikke en sekt. Men det er en menighet hvor alle kjenner alle. Noen forlater menigheten, noen få kommer, men det er ingen tvang eller mas om å gi penger. Folk i menigheten har forskjellig oppfatning av bibelen, men alle prøver å leve et så ærlig liv som mulig. Problemet er at han har vært i menigheten i snart et halvt år og ingen vet noe særlig om bakgrunnen hans. Det er første gang en mann har vist meg så mye interesse så jeg får mye følelser og tanker. Han er mystisk og spennende. Når vi går tur sammen og snakker så kjenner jeg at jeg er skikkelig forelska og ville dratt hvor som helst med ham. Jeg er lykkelig sammen med ham, men når folk spør meg om ham kan jeg nesten ikke svare på noe konkret. Det eneste jeg vet er at han leier i kjeller leiligheten til en gammel dame i menigheten og jobber med å levere aviser og reklame. Jeg tror han har rett i at jeg må slutte å tenke så mye. Du kan ikke ta et valg om å gifte deg med han før du faktisk kjenner fyren. Ta det med ro, du har ikke hastverk. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #17 Skrevet 3. mars 2021 naturelsker skrev (3 timer siden): Nei det er ikke en sekt. Men det er en menighet hvor alle kjenner alle. Noen forlater menigheten, noen få kommer, men det er ingen tvang eller mas om å gi penger. Folk i menigheten har forskjellig oppfatning av bibelen, men alle prøver å leve et så ærlig liv som mulig. Problemet er at han har vært i menigheten i snart et halvt år og ingen vet noe særlig om bakgrunnen hans. Det er første gang en mann har vist meg så mye interesse så jeg får mye følelser og tanker. Han er mystisk og spennende. Når vi går tur sammen og snakker så kjenner jeg at jeg er skikkelig forelska og ville dratt hvor som helst med ham. Jeg er lykkelig sammen med ham, men når folk spør meg om ham kan jeg nesten ikke svare på noe konkret. Det eneste jeg vet er at han leier i kjeller leiligheten til en gammel dame i menigheten og jobber med å levere aviser og reklame. Jeg tror han har rett i at jeg må slutte å tenke så mye. Nei, det har han IKKE rett i. Det er skremmende at det er konklusjonen din når både foreldrene dine og alle her advarer deg. Han manipulerer deg i stedet for å svare ærlig. Han prøver å få deg til å tro at det er du som gjør noe feil, men egentlig så er det han. Anonymkode: b4281...c23 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #18 Skrevet 3. mars 2021 Dette er en stor rød varsellampe TS! Forelskelse gjør blind. Du er ung, og du er veldig naiv. Hør på foreldrene dine🙏 Anonymkode: 4d77a...209
Gjest O.G. Skrevet 3. mars 2021 #19 Skrevet 3. mars 2021 Bør du gifte deg med noen du ikke har truffet familien til?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #20 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, ikke sant? Anonymkode: b78b8...d2c naturelsker skrev (8 timer siden): Det var mye som passet, men han har ikke sinneproblemer og jeg tviler på at han har sittet inne. Han er ikke typen til å bruke sosiale medier. Han er ikke på facebook eller instagram en gang, Jeg tror ikke det er mannen jeg snakker om fordi han har fortalt meg at han er jomfru og vil vente. Han har ikke prøvd seg og hadde han gjort det ville jeg ha dyttet han bort. Det var litt ekkelt at det passet med min søster ellers så kunne det vært hvem som helst. Hvordan kan jeg finne mer info om KGnoob? Er det noen muligheter å få lese andre innlegg fra denne fyren? Jeg tror ikke på deg. Anonymkode: 4fbb4...f97 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå