AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har en sønn med autisme som dessverre har rotet seg bort i mye rart den siste tiden. Han truet politiet og er nå anmeldt. Han skjønner ikke at det er alvorlig å true folk og syns det bare er morsomt at han kanskje må i fengsel etter å ha blitt anmeldt for å true politiet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Han kommer ihvertfall ikke til å bli noe bedre psykisk i fengsel. Han har allerede lavt funksjonsnivå uten jobb og ingen venner. Anonymkode: 1b7d5...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Huff, dette var trist å høre. Mange har assistenter med seg hele tiden fordi de ikke klarer å ta ansvar for seg selv. Andre må ta konsekvensene for sine handlinger. Det er ikke bare folk med autisme som roter seg borti trøbbel. Jeg tenker at det bare er å finne seg en advokat og prøve å få en så autismevennlig straff som mulig. Men viktig for han å lære at dette får følger! Anonymkode: 69bf5...22f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Har du ikke noe hjelp inni bildet? Anonymkode: d1b1b...42a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Huff, dette var trist å høre. Mange har assistenter med seg hele tiden fordi de ikke klarer å ta ansvar for seg selv. Andre må ta konsekvensene for sine handlinger. Det er ikke bare folk med autisme som roter seg borti trøbbel. Jeg tenker at det bare er å finne seg en advokat og prøve å få en så autismevennlig straff som mulig. Men viktig for han å lære at dette får følger! Anonymkode: 69bf5...22f Ja men problemer er at han synes å ønske seg til fengsel. Han har sagt at han truet for å komme i fengsel. Han skjønner ikke at det han gjør ikke er bra. Anonymkode: 1b7d5...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har barn med høytfungerende autisme . Denne totale mangelen på respekt for autoriteter har jeg ikke oppdaget hos mine , men dette avhenger litt av alderen på gutten . Har han søsken og evt samme oppdragelse som de ? Sjøl om en har diagnoser så trenger de opplæring i forhold til sosiale koder og oppdragelse i forhold til hva som er rett og galt . Er gutten under 18 så tar du kontakt med BUP evt fastlegen for å få henvisning. Jeg hadde også tatt kontakt med Politiet for å få en oversikt og informasjon om hva det står i . En dialog der vil være nyttig Anonymkode: 843ef...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå