Gå til innhold

28 år, kvinne og jomfru, har jeg gått glipp av mye? Er det turn-off for menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har enda ikke hatt sex i en alder av 28. Trenger jo ikke fortelle menn det hvis jeg treffer noen men jeg synes det er litt flaut.

Har jeg gått glipp av mye? Og vil menn bli skremt av å få vite sannheten?

Anonymkode: 12187...c04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har du gått glipp av mye, men det går jeg utifra at du er klar over allerede. Ingen krise. Dette tar du fort igjen etterhvert.

Regner med at har hatt sex med deg selv, og følgelig har en viss ide om hva det dreier seg om. Hvis ikke: Start nå!

Menn vil ikke bli skremt av det, men det er et par mulige grunner for at du ikke har hatt sex som kan være røde flagg.

Ærlig kommunikasjon løser det meste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et problem i seg selv, årsaken til at du ikke har hatt sex kan være er problem da.

Hvis du er jomfru fordi du kun vil ha menn du ikke har sjans på, eller om du er en av de som synes alle menn er for lave, tynne eller uattraktive så er du helt uaktuell.

Anonymkode: a0190...d49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si det er mer spennende med ei som er 28 og har opplevd lite, enn ei som er 28 og har opplevd alt. Men, som andre er inne på, det handler om mye mer enn bare de opplysningene du oppgir.

Anonymkode: 25cb7...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 24 før jeg hadde sex. Hadde ikke ønsket det tidligere. Lå med en snill fyr, men fortalte ikke at jeg var jomfru. 

Du har ikke gått glipp av mye. Jeg har pult rundt en del siden, men har kjæreste nå (er 32 år). Angrer på 2/3 av de jeg har ligget med.

Husk at du skal leve et langt liv, så du får nok pult nok du også som resten av oss.

Anonymkode: 185ec...83b

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

I yngre år ble jeg sammen med en 25-åring som aldri hadde hatt sex (med andre). Hun var svært ivrig på å ta igjen det tapte, så for meg ble dette en bonus. 

Gjest Gyros
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har enda ikke hatt sex i en alder av 28. Trenger jo ikke fortelle menn det hvis jeg treffer noen men jeg synes det er litt flaut.

Ikke noe å være flau over. Vær heller stolt! Mange som begynner for tidlig, kan gjerne oppleve å bli lei skuffet eller såret (les KG) før de er fylte 30 år, så du har masse tid å ta igjen det tapte. Finn deg en du vil leve med og kos deg. Kjærligheten kan blomstre uendelig. Ikke la deg bli brukt eller «disset» av dumme menn. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nopes, du har ikke gått glipp av noe.

Pinky promise.

Anonymkode: 0c302...466

Gjest Kaiminator
Skrevet

Turn off. De som sier det er turn on er bare kåt på å få "knulle det trange jomfruhullet".

AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (4 minutter siden):

Turn off. De som sier det er turn on er bare kåt på å få "knulle det trange jomfruhullet".

Like barn leker best. Du får holde deg til dine. 

Anonymkode: 25cb7...376

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sett på det som noe problem, men jeg hadde jo lurt på hvorfor og kanskje syntes det var litt rart. 

Du burde si ifra, ikke fordi det er turn off men fordi da kan partneren ta mer hensyn og følge ditt tempo uten å overkjøre deg. Hvis du ønsker sex under trygge rammer, spør en kompis. 

Anonymkode: 6484a...830

AnonymBruker
Skrevet

TS

Du burde heller snu spørsmålet og ikke gjøre det til offer fordi du lurer på om det er "turn off".

Tenk heller om du synes den du er med om han eller hun er "turn on".

I stedet for å tenke "liker du meg?", kan du heller tenke "liker jeg deg?"

Anonymkode: 0c302...466

• Liker 6
Gjest Niek79
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke du skal være så nevrotisk rundt dette. Det er ingen menn i hele verden som skulle ønske at dama deres hadde hatt sex med flere menn før de møttes. Tipper du kommer til å finne ut av dette helt greit sammen med en fremtidig partner 😉

Skrevet

Ja du har antagelig gått glipp av en del, og også unngått en del som ikke ble bra, men det er sikkert en del negative opplevelser du kan unngå når du begynner å ha sex, fordi du er moden når du begynner. 

Jeg vil råde deg til å være litt obs på menn som synes det er storartet at du er jomfru, og legger stor vekt på det som en verdi ved deg. En del av disse har syn på kvinners seksualitet som ikke er bra, og/eller sjalusi og usikkerhet i seg som vil bli vanskelig å forholde seg til. 

Om jeg var deg ville jeg ha holdt det med å være jomfru litt tett til brystet, og ikke avslørt det før et forhold hadde utviklet seg til punktet hvor det å ha sex nærmet seg å være aktuelt. En mann som er interessert i deg vil nok ta det fint, men da unngår du at noen får interesse for deg akkurat fordi du er jomfru. Kanskje mer på grunn av det enn deg som person. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Pleier ikke å være et problem, du er jo ikke akkurat 50 ;) Men som noen over sier, så bør du kanskje unngå oppmerksomhet fra de som er interessert kun basert på at du er jomfru. Det kan man gjøre ved at det ikke er noe man sier med en gang. Det er jo egentlig ingen som har noe med det. 

Anonymkode: d1745...4f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei det har du ikke. Hilsen kvinne på samme alder

Anonymkode: 66fa2...67c

AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig som er kvinne, for menn flest velger ikke bort ei jomfru, men kvinner gjør det gjerne. 

Anonymkode: 71fc3...d89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Niek79 skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke du skal være så nevrotisk rundt dette. Det er ingen menn i hele verden som skulle ønske at dama deres hadde hatt sex med flere menn før de møttes. Tipper du kommer til å finne ut av dette helt greit sammen med en fremtidig partner 😉

Jo, jo det er det faktisk, meg! 
Jeg syntes det er utelukkende positivt at dama har ligget med mange andre. Man ville garantert tenkt hvordan det var å ha sex med andre hvis en kun hadde hatt en partner og vært sammen i mange år. Da har man prøvd litt forskjellig også er den trangen for det meste borte. 

• Liker 3
Gjest Niek79
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, jo det er det faktisk, meg! 
Jeg syntes det er utelukkende positivt at dama har ligget med mange andre. Man ville garantert tenkt hvordan det var å ha sex med andre hvis en kun hadde hatt en partner og vært sammen i mange år. Da har man prøvd litt forskjellig også er den trangen for det meste borte. 

Ok, det er notert.

AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (8 timer siden):

Selvfølgelig har du gått glipp av mye, men det går jeg utifra at du er klar over allerede. Ingen krise. Dette tar du fort igjen etterhvert.

Regner med at har hatt sex med deg selv, og følgelig har en viss ide om hva det dreier seg om. Hvis ikke: Start nå!

Menn vil ikke bli skremt av det, men det er et par mulige grunner for at du ikke har hatt sex som kan være røde flagg.

Ærlig kommunikasjon løser det meste.

Hva tenker du er det største jeg har gått glipp av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...