Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på hvilken åpning i halsen dere ville valgt i rose ullundertøy fra Kari traa? Blir enten sånn glidelås så man kan gjøre den til høy og lav hals eller knapper og rund hals :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp rose! Har hatt to sett derfra, og måtte reklamere på begge pga små hull som oppstod. Bruk pengene på skikkelig kvalitetsull i stedet.

Anonymkode: b76d1...0da

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke kjøp rose! Har hatt to sett derfra, og måtte reklamere på begge pga små hull som oppstod. Bruk pengene på skikkelig kvalitetsull i stedet.

Signerer denne. Alt jeg har hatt fra Kari Traa har blitt ødelagt fort, mens ull fra Devold, for eksempel, holder vask etter vask. 

• Liker 3
Skrevet

Enig med de over. Ikke kjøp. Dritkvalitet til en altfor stiv pris. Revna i sømmen etter kort tid.

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har flere Rose-trøyer med høy hals og glidelås. Liker best å ha litt hals som dekker og varmer.

I motsetning til de andre her har jeg ikke opplevd hull på Rose-ullklærne mine. Jeg har 3 sett som jeg har hatt i noen år og brukt mye. De er like hele.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med dem over. I tillegg sitter tøyet veldig lite flatterende. Jeg er helt normalvektig, men det rett og slett feit ut i mitt sett. Tøyet er veldig ettersittende i passformen og fremhever hver minste skavank. Mulig det ser bedre ut om man går for en større størrelse enn man vanligvis bruker. Hvis du kjøper settet uansett, så vil jeg anbefale høy hals med glidelås. Det er lurt å ikke ha åpen hals hvis du skal ha det under yttertøy. 

Anonymkode: 167c8...567

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i rose-settene mine. Hatt i flere år, og aldri opplevd hull eller at sømmen har gått i stykker. Jeg har både åpen hals med knapper, og den med glidelås. Liker absolutt den med glidelås best.

Anonymkode: 70898...7bf

Skrevet

Takk for svar :) er et bra salg nå og syns fe er så fine så prøver! Kan jo reklamere om de blir ødelagt fort. Kjenner andre som har dem og de har ikke blitt ødelagt.. men setter pris på synspunkt

Skrevet

Og ang størrelse; er de litt små? 

Skrevet
ukjentjente skrev (5 minutter siden):

Det meste fra Kari Traa har små størrelser...

Skrevet

Kan være en ide å sjekke dette:

https://no.trustpilot.com/review/karitraa.com

AnonymBruker
Skrevet

Noen av settene mine har også blitt fort hull i, men et av de har holdt. Tidligere har rose vært små i str, de settene jeg har er gamle så aner ikke om de har forandret det, men de to nye løkke-settene jeg kjøpte i vinter var store i str ihvertfall.. 

Anonymkode: 2323e...083

Gjest Føsleguri
Skrevet
ukjentjente skrev (31 minutter siden):

Takk for svar :) er et bra salg nå og syns fe er så fine så prøver! Kan jo reklamere om de blir ødelagt fort. Kjenner andre som har dem og de har ikke blitt ødelagt.. men setter pris på synspunkt

Du må passe på å ikke dra i de tynne partiene på siden. Jeg er veldig påpasselig på det, vet hvor litt ullgarn tåler i forhold til enkelte andre garn.

AnonymBruker
Skrevet
ukjentjente skrev (1 time siden):

Jepp, veldig små i størrelsen. 

Anonymkode: 70898...7bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Kjøpte et veldig fint Kari Traa-ullsett for et par år siden, etter å ha brukt det 5-6 ganger oppdaget jeg flere små hull - uten at plaggene hadde vært vasket enda engang! Dårlig kvalitet.

Anonymkode: 6d88e...551

Skrevet

Jeg kjøpte meg ny rose-longs i vinter, og den var slett ikke liten i størrelsen. Snarere tvert imot, vil jeg si. Jeg kjøpte samme størrelse som min forrige rose-longs (som var 6-7 år gammel), men den nye var MYE større. 

Gjest Trynefaktor
Skrevet

Jeg liker rose-kolleksjonen.

Hatt to sett lenge, ingen hull her. Jeg synes de er litt små i str, L er ganske trang på meg. Holder med M i Devold, for eksempel. 

Kommer kanskje an på når de er laget?

Jeg er ikke så glad i toppen med glidelås, liker bedre den med knapper. Føler jeg blir litt kvalt av plagg med hals, men det er meg da. 

AnonymBruker
Skrevet

Mine rose-topper av den gamle typen er god kvalitet på, har brukt og vasket dem mange ganger. De nye, som er tynne i sidene, er elendige.

Anonymkode: b3680...a63

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker roseull hver dag på hjemmekontoret, har fem-seks topper med rund hals og knappestolpe, de eldste er ganske mange år gamle. Har aldri hatt problemer med hull.

Anonymkode: ce59e...ebd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre sett som er skikkelig gamle, kanskje åtte år eller noe sånt, og de holder godt. Så har jeg kjøpt flere nyere sett, fra for tre år siden og frem til nå, og de er i klart dårligere kvalitet og har fått hull på siden.

Så der har kvaliteten gått nedover ettersom prisen gikk opp :rolleyes:

Anonymkode: 3bf10...e51

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...