AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Er det sånn? Har ei venninne som skal skilles fra mannen sin, han vil skilles. Påstår at han ikke har truffet noen ny. Han har blitt mer opptatt at mobilen og veldig fraværende, ingen sex de siste mnd, mye sliten. Så jeg mistenker at det er ei ny i bildet.... Det er jo som regler kvinner som vil skilles. Anonymkode: ca445...685 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Når en mann vil skille seg, er det som regel en annen kvinne som står å venter på han. Og ikke bare en flørt, de har kjærlighet og sex, med mye følelser Anonymkode: c0a9c...88f 10
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Ja. Menn jakter mens de er i forhold de er misfornøyd med. Finner de noe bedre, går de, hvis ikke, blir de litt til. Anonymkode: 13b2a...5df 13
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 JA. Selv om de kanskje holder henne skjult noen måneder for å late som. Anonymkode: 26d1a...081 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Menn jakter mens de er i forhold de er misfornøyd med. Finner de noe bedre, går de, hvis ikke, blir de litt til. Anonymkode: 13b2a...5df Noen menn holder på sånn, langt fra alle. Slutt med den idiotiske generaliseringen. Blir akkurat like dumt som å si at alle kvinne er horer bare fordi jeg vet om, eller har hørt om noen som er løsaktige. Anonymkode: 611d1...4ae 7
Fjellmannover190 Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 (endret) Som mann, så kan eg tilføre eit meir nyansert bilete, sjølv om det ofte er andre kvinner som er grunnen til eit brot så er det ikkje slik det alltid fungerer. Men at alle menn jakter mens dei er misnøgde, det synes eg er å ta i. Dei fleste er misnøgde i perioder i eit langvarig forhold, men det er ikkje slik at ein automatisk går ut å leiter etter ein ny dame. Og om den du er i lag med, begynner å utforske andre moglegheiter, så skal han avslutte forholdet om han ikkje vil legge meir innsats i det. Dette kan vera tilfeldig, utilsikta, planlagt eller at han er ein drittsekk. Endret 2. mars 2021 av Fjellmannover190
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Kvinner har alltid en backup i alle fall. Anonymkode: a4a88...94f 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner har alltid en backup i alle fall. Anonymkode: a4a88...94f Kvinner kan når som helst finne noen for både forhold og sex, det er derfor kvinner ikke bryr seg om å finne en ny før de skilles Anonymkode: 602a4...74b 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 Er det virkelig så overraskende at folk kan gli såpass fra hverandre at hverdagen blir ulevelig, uten en ny?? Tenker at folk bør gå inn i seg selv litt mer.. Anonymkode: 40006...f38 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 Nei. Er det sånn det er for kvinner? Har de alltid funnet en ny om de gjør det slutt? Anonymkode: 16273...8ce
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 Når kvinnen vil skilles er hun ferdig med menn for en periode. Når mannen vil skilles har han en ny Anonymkode: c0a9c...88f 6
Hr. Aktiv Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Når kvinnen vil skilles så er pengene brukt opp. Når mannen vil skilles gjør han det fordi han ønsker ei dame som ser ham og ikke bare pengene. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kvinner kan når som helst finne noen for både forhold og sex, det er derfor kvinner ikke bryr seg om å finne en ny før de skilles Anonymkode: 602a4...74b Mange kvinner er ikke interessert i å tenke på nytt forhold når de er midt i prosessen med å slikke sår fra det første forholdet. Handler derfor ikke om at de er garantert å finne noen. Noe det ikke finnes garanti for heller. Anonymkode: 14316...790
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #15 Skrevet 2. mars 2021 Som en mann som nettopp har bedt om skilsmisse uten å "ha noen ny" synes jeg spørsmålet vitner om et ganske ræva syn på menn. Anonymkode: 04d88...5fc 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #16 Skrevet 2. mars 2021 Hr. Aktiv skrev (43 minutter siden): Når kvinnen vil skilles så er pengene brukt opp. Når mannen vil skilles gjør han det fordi han ønsker ei dame som ser ham og ikke bare pengene. Haha, for noe tull Jeg dro fra eksmannen FØR han satte oss i gjeld. Jeg så tegnene når han startet å bruke kredittkort. Det var ikke snakk om at vi hadde mye penger uansett, men han tenkte at mye vil ha mer. Problemet mitt var at han psykisk mishandlet meg, og prøvde å knuse meg emosjonelt. Ikke penger. Jeg var den som sparte og ville f.eks reise på ferie, han forstod ikke poenget og ville bare bruke. Vi hadde et veldig ulikt syk på det ja, men det var i bunn og grunn psykisk vold som gjorde at jeg var ferdig. Andre jeg kjenner som har gått fra eksmannen har vært fysisk vold, psykisk vold, og det er det. Aldri noe om penger. Anonymkode: 02171...e7f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #17 Skrevet 2. mars 2021 Nei, absolutt ikke. Vet om menn som har gjort det slutt kun fordi de ikke har det bra. Anonymkode: 67514...7db 2
Hr. Aktiv Skrevet 2. mars 2021 #18 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Vet om menn som har gjort det slutt kun fordi de ikke har det bra. Anonymkode: 67514...7db Jeg er en av dem. Ikke hadde jeg ny dame på lager heller. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #19 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Som en mann som nettopp har bedt om skilsmisse uten å "ha noen ny" synes jeg spørsmålet vitner om et ganske ræva syn på menn. Anonymkode: 04d88...5fc Jeg gikk for to år siden, uten å ha noen. Men jeg aksepterer at statistikken er i mot oss. Problemet her på KG, er at 60% betyr "alle". Anonymkode: 72399...c0c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #20 Skrevet 2. mars 2021 Aner ikke hvorfor menn vil skilles. Min mann gikk for han fant en ny. Han blånektet for dette. Han er nå sammen med konen til kameraten sin Anonymkode: ff22f...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå