Gå til innhold

Analsex var dritvondt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd med analsex 2 ganger og vi har prøvd å være forsiktig begge gangene, med masse vaselin og greier, alt for at han skal få en trang opplevelse, fitten er jo ikke så trang. Det gjorde dritvondt, jeg blødde like mye som når en blør neseblod og hadde vondt lenge i flere dager etterpå, og har fått noe kulelignende opphovnede greier i anus som ligner på hemorider. Analsex kan søren meg ikke være noe bra når en får helseskader av det, det er ikke godt for kvinnen, de som sier det er godt må være rar, unnskyld meg, men de sier det er godt fordi mannen får en god opplevelse og dermed får også hun en god opplevelse fordi hun gir ham et deilig trangt hull, ikke noe mer. Det er vondt for hun og deilig for ham. Hvorfor er ikke fitten skapt like trang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er ikke fitta skapt like trang? Fordi da hadde det gjort like vondt å bli pult i fitta som i rompa! Det er jo ikke meningen at det skal gjøre vondt å pule. Gutter/menn som har et ekstremt behov for friksjon for å oppnå nytelse under samleie har ofte runket så mye at penis har blitt mer ufølsom. Det skal vel ikke du svi for? Be ham ta seg en runkepause så vil det være mer enn nok stimulering for ham med fitta di etter en stund...

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Uten at jeg vil ta del i selve debatten om analsex eller ikke så er det vel en kjensgjerning at vi alle er litt ulikt skapt. Det som er godt for meg behøver ikke være godt for deg - og omvendt. Og det du liker behøver ikke jeg å like.

Jeg ville aldri gjort noe som ikke er godt for meg eller partneren min. Nå har du jo prøvd så da er du kanskje ferdig med den saken? Prøv heller noe annet for å se om det er godt i stedet. Kanskje det blir bedre med neste forsøk.

Skrevet
Analsex kan søren meg ikke være noe bra når en får helseskader av det, det er ikke godt for kvinnen, de som sier det er godt må være rar, unnskyld meg, men de sier det er godt fordi mannen får en god opplevelse og dermed får også hun en god opplevelse fordi hun gir ham et deilig trangt hull, ikke noe mer. Det er vondt for hun og deilig for ham. Hvorfor er ikke fitten skapt like trang?

vet du, det der er ganske trangsynt av deg!

så siden du og kjærsten din ikke fikk deg til å ha glede av analsex, så juger alle vi som faktisk synes det er deilig? :overrasket:

sier ikke at det er godt for alle jeg, men jeg vet hva jeg synes, og i tidligere forhold så har det faktisk vært meg som har hatt lyst på det, for min del, ikke for mannens.

ikke blør jeg, ikke får jeg helseskader av det og ikke får jeg smerter verken før, under eller etter. Derimot nyter jeg det, så lenge det er med en mann som faktisk får det til og som hører på meg, og at jeg sier det har ingenting med hva mannen får utav det!

Det finnes helt sikkert de som har analsex kun for å glede mannen, og det er sikkert de som aldri får til å ha det uten at det gjør vondt, og også de som har det på tross av at det er vondt fordi mannen liker det.

men ikke kom her og fortell de av oss som tilfeldigvis er kvinner og likevel liker det, at det ikke er sant, at vi juger og kun sier det fordi vi vil at mennene skal ha det godt. :forvirret:

synes du ikke analsex er godt, la vær å ha det!

at du blødde og hadde vondt og fikk kuler, fryktelig synd! helt ærlig!

ikke ha analsex mer!

ikke finn på å ha analsex selv om mannen din ønsker det, tren heller opp vagina til å bli så trang som mulig, for det holder godt til tilfredsstillelse for mannen også.

men ikke døm alle andre utifra hva du opplever.

Skrevet

Eh, det var da voldsomt da Aline! Hun må da få lov til å mene at hun synes det er rart at noen kan finne på å si at det er godt???

Jeg liker ikke lapskaus på boks, jeg synes faktisk det er helt jævlig. Følgelig synes jeg det er rart at andre liker å spise det røtne kjøttet. Og det forbeholder jeg meg da retten til å mene!

Skrevet

Nå har jeg aldri hatt analsex, av den enkle grunn at jeg ikke har lyst til det! Hvis du ikke synes det er godt, har du selvfølgelig ikke analsex. Sex skal være godt, for begge parter. Jeg har ingen problemer med å akseptere at noen har analsex, og jeg tror at de fleste av de som har det, har det fordi de faktisk synes det er godt!

De guttene jeg har snakket med, synes faktsik at vaginalsex er bedre enn analsex! At analsex er noe de har for variasjon! Men at hvis de måtte velge en av delene, for resten av livet, hadde de uten tvil valgt vanlig vaginalt samleie!

Skrevet

Vi er ikke skapt likt, og mennene har ulike størrelser på utstyret. Vondt for noen kan være godt for andre. Det kan da vel ikke være så vanskelig å forstå.

Jeg liker ikke lapskaus på boks, jeg synes faktisk det er helt jævlig. Følgelig synes jeg det er rart at andre liker å spise det røtne kjøttet. Og det forbeholder jeg meg da retten til å mene!

Selvfølgelig. Men begrunner du med "du synes også det er vondt, hvorfor spiser du det når du ikke liker det"?

Skrevet (endret)
Eh, det var da voldsomt da Aline! Hun må da få lov til å mene at hun synes det er rart at noen kan finne på å si at det er godt???

så hun kan få reagere voldsomt mens jeg ikke kan få lov til å reagere på at hun kaller slike som meg løgnere og rare pga hva vi liker sekuellt?

at du ikke forstår at andre kan like noe du selv ikke liker, og dermed synes de er rare eller ikke tror på at de egentlig mener det de sier, står jeg ved at jeg mener er sneversynt.

som sagt, helt greit at hun ikke liker et, helt ok at man synes det er vondt og ikke vil ha det, men jeg uthevet hva jeg reagerte på, og reagerer nok mye fordi det er rimelig "lovlig" å fortelle folk som liker analt at de er rare/ekle/løgnere/selvutslettende som ofrer seg helt for mannfolka etc.

og jeg er ærlig talt litt lei av at folk ikke kan like hva de vil uten å bli kalt det ene eller det andre.

Endret av aline
Gjest Myztica
Skrevet

Bra sagt Aline, støtter deg i den teorien :) Selv liker jeg ikke analsex, men som Aline sier: drittlei av at folk ikke kan like hva de vil, uten å bli kalt det ene og det andre...

Skrevet
Gutter/menn som har et ekstremt behov for friksjon for å oppnå nytelse under samleie har ofte runket så mye at penis har blitt mer ufølsom. Det skal vel ikke du svi for? Be ham ta seg en runkepause så vil det være mer enn nok stimulering for ham med fitta di etter en stund...

Har du noen referanser her? Har aldri hørt noe slikt, og jeg har runket og lest jævlig mye sexologpreik i ca 15 år. Skal ikke avfeie det, men når alle sexologer snakker om at runking bare er gode greier, uten at de nevner dette, så er det iallefall ikke en særlig utbredt oppfatning.

Uansett, så er det ikke realistisk å tro at en mann går særlig mye lengre enn en uke uten å ville ha orgasme. Orgasme ved runking er jo tross alt ikke utelukkende en seksuell ting, men også avslapping og sovemedisin.

Skrevet
(...)Det gjorde dritvondt,

Hvor stor er han?

Husk at det har mye å si.

Gjest Til Derrier
Skrevet
Har du noen referanser her? Har aldri hørt noe slikt, og jeg har runket og lest jævlig mye sexologpreik i ca 15 år. Skal ikke avfeie det, men når alle sexologer snakker om at runking bare er gode greier, uten at de nevner dette, så er det iallefall ikke en særlig utbredt oppfatning.

Uansett, så er det ikke realistisk å tro at en mann går særlig mye lengre enn en uke uten å ville ha orgasme. Orgasme ved runking er jo tross alt ikke utelukkende en seksuell ting, men også avslapping og sovemedisin.

Jeg kunne godt ha lett frem noe dokumentasjon for deg, men gidder ikke bruke tid på det akkurat nå i alle fall (sitter på jobb)! Men det er ikke akkurat ukjent at enkelte som runker mye venner penisen sin til hardere behandling og mer friksjon enn det man får av et samleie. Da anbefales gjerne såkalt "sensitivitetstrening". Du har vel hørt om det siden du har lest så mye om sexologi? Sensitivitetstrening går kort fortalt ut på at man avholder seg fra onani en stund fordi det da trengs mindre friksjon for å oppnå maksimal nytelse. Dette var veldig enkelt forklart da... Forundrer meg at dette er nytt for deg? Runking i seg selv har aldri vært skadelig eller negativt på noen måte, det har jeg heller aldri hevdet. Men det kan gi problemer i et normalt sex-liv hvis man venner kjønnsorganet sitt til svært røff behandling = nedsatt følsomhet.

Skrevet

OK, skjønner hva du mener, og det kan sikkert tenkes å funke.

(Nå er jeg singel, så det sier seg selv at det er vanskelig å få teste det ut! ;) )

Skrevet
Jeg har prøvd med analsex 2 ganger og vi har prøvd å være forsiktig begge gangene, med masse vaselin og greier, alt for at han skal få en trang opplevelse, fitten er jo ikke så trang. Det gjorde dritvondt, jeg blødde like mye som når en blør neseblod og hadde vondt lenge i flere dager etterpå, og har fått noe kulelignende opphovnede greier i anus som ligner på hemorider. Analsex kan søren meg ikke være noe bra når en får helseskader av det, det er ikke godt for kvinnen, de som sier det er godt må være rar, unnskyld meg, men de sier det er godt fordi mannen får en god opplevelse og dermed får også hun en god opplevelse fordi hun gir ham et deilig trangt hull, ikke noe mer. Det er vondt for hun og deilig for ham. Hvorfor er ikke fitten skapt like trang?

dE FLESTE KVINNER VIL VEL VÆRE ENIG MED DEG DER. vI KVINNER HAR IKKE NOEN GLEDE AV Å HA DEN DER INNE,MEN DET HAR DERIMOT MENN.

Skrevet
dE FLESTE KVINNER VIL VEL VÆRE ENIG MED DEG DER. vI KVINNER HAR IKKE NOEN GLEDE AV Å HA DEN DER INNE,MEN DET HAR DERIMOT MENN.

Snakk for deg selv du. Jeg er kvinne og jeg liker analsex! Ble du sjokkert nå eller??

Trådstarter: husk på at størrelsen på partneren din spiller en stoor rolle. Kanskje var du spent og nervøs slik at du ikke greide å slappe ordentlig av. Dersom du får lyst til å prøve igjen, så begynn med en finger først.

Analsex er ikke for alle. Liker du det ikke, så gjør du naturligvis ikke det - spesielt ikke om det er bare for mannens del.

Skrevet

Hvorfor i all verden prøvde du igjen når det gjorde sååå vodt?

Gjest Boogiegirl
Skrevet
vet du, det der er ganske trangsynt av deg!

så siden du og kjærsten din ikke fikk deg til å ha glede av analsex, så juger alle vi som faktisk synes det er deilig?  :overrasket:

sier ikke at det er godt for alle jeg, men jeg vet hva jeg synes, og i tidligere forhold så har det faktisk vært meg som har hatt lyst på det, for min del, ikke for mannens.

ikke blør jeg, ikke får jeg helseskader av det og ikke får jeg smerter verken før, under eller etter. Derimot nyter jeg det, så lenge det er med en mann som faktisk får det til og som hører på meg, og at jeg sier det har ingenting med hva mannen får utav det!

Det finnes helt sikkert de som har analsex kun for å glede mannen, og det er sikkert de som aldri får til å ha det uten at det gjør vondt, og også de som har det på tross av at det er vondt fordi mannen liker det.

men ikke kom her og fortell de av oss som tilfeldigvis er kvinner og likevel liker det, at det ikke er sant, at vi juger og kun sier det fordi vi vil at mennene skal ha det godt.  :forvirret:

synes du ikke analsex er godt, la vær å ha det!

at du blødde og hadde vondt og fikk kuler, fryktelig synd! helt ærlig!

ikke ha analsex mer!

ikke finn på å ha analsex selv om mannen din ønsker det, tren heller opp vagina til å bli så trang som mulig, for det holder godt til tilfredsstillelse for mannen også.

men ikke døm alle andre utifra hva du opplever.

Gled deg til å gå med bleier om ett par år når du ikke klarer å holde på avføringen pga for slapp muskel;)

Men klart....så lenge det er deilig...YEAH....:/

Skrevet

Alle analsexdiskusjoner ender slik...

Skrevet
Gled deg til å gå med bleier om ett par år når du ikke klarer å holde på avføringen pga for slapp muskel;)

Men klart....så lenge det er deilig...YEAH....:/

Humm :overrasket:

Kan det skje da?

Ikke at jeg har peiling, jeg har ikke prøvd det men jeg er åpen for tanken liksom, er bare litt usikker på hvordan man skal gå fram :sjenert:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Uæh. Det her ble jo rene krigssonen etterhvert. :sjenert:

Jeg er foreløpig blant de som ikke er fan av det, men kun fordi det var en idiot av en mann som absolutt ikke ville høre på meg når jeg fortalte at det var feil hull.. :frustrert: Er det mulig? Tror jeg kjenner det bedre enn han. Det endte med at han sov på sofaen og jeg sov godt under dyna med et noe ømt punkt.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...