hlidskjalf Skrevet 3. mars 2021 #21 Skrevet 3. mars 2021 _Crocs_ skrev (1 time siden): Underkaster seg viruset? 🤔 Underkaster seg myndighetene
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. mars 2021 #22 Skrevet 3. mars 2021 hlidskjalf skrev (3 timer siden): Ikke overraskende nei. Kvinner har alltid opp gjennom historien føyet seg mye lettere enn menn. De er mer tilbøyelige til å tro på religioner og overtro, underkaster seg lettere totalitære regimer osv. Og det har selvfølgelig en evolusjonær forklaring. Å passe inn i fellesskapet er helt avgjørende for deres overlevelse. Du tolket min kommentar "Er egentlig ikke så veldig overrasket over akkurat det" på en helt annen måte en hva jeg mente.
Gjest ATLAS6 Skrevet 3. mars 2021 #23 Skrevet 3. mars 2021 På lengre flyturer har jeg sett folk har brukt maskene som øyemaske når de skal sove
Askael Skrevet 3. mars 2021 #24 Skrevet 3. mars 2021 Har ikke sett annet enn noe av det som har vært nevnt her. Hver gang jeg ser en nesetipp henge ut tenker jeg "Ansiktspenis!" og er glad jeg ikke har for vane å rope ut det jeg tenker. Også gyser jeg litt når jeg ser folk justere eller løfte på munnbindet med å gripe tak i selve materialet rett foran munnen.
hlidskjalf Skrevet 3. mars 2021 #25 Skrevet 3. mars 2021 Aragorn ll Elessar skrev (2 timer siden): Du tolket min kommentar "Er egentlig ikke så veldig overrasket over akkurat det" på en helt annen måte en hva jeg mente. Skjønte det. Du tenkte sikkert "typisk mannfolk"
Gjest theTitanic Skrevet 3. mars 2021 #26 Skrevet 3. mars 2021 ATLAS6 skrev (2 timer siden): På lengre flyturer har jeg sett folk har brukt maskene som øyemaske når de skal sove Smart. Det går nemlig ikke omvendt; å bruke øyemasken som munnbind. Så munnbind har 2 bruksområder, mens sovemaske bare har 1.
Gjest ATLAS6 Skrevet 3. mars 2021 #27 Skrevet 3. mars 2021 theTitanic skrev (6 minutter siden): Smart. Det går nemlig ikke omvendt; å bruke øyemasken som munnbind. Så munnbind har 2 bruksområder, mens sovemaske bare har 1. Må jo være en seier for miljøet det
Fremhevede innlegg