AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Hei. Jeg kjørte mine barn til skolen i dag. På veien så jeg en kompis av 3.klassingen gå sammen med broren sin (5.klassing). 5.klassingen var ikke grei med 3.klassingen, han slo, dyttet og til og med tok kvelertak og slengte han i bakken! Jeg kunne ikke stoppe pga trafikken. Lurer på om jeg skal si fra til mor og far? Eller er det slikt man "må regne med" når de er brødre? Anonymkode: f203c...9a2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Nei det skal du så absolutt si ifra om! Man skal ikke oppføre seg sånn mot noen! Anonymkode: acb6f...a17 14
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Gi beskjed til skolen. Barna skal være trygge på skoleveien. Anonymkode: 3eb6a...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Jeg hadde ventet med å si ifra til foreldrene. Selv ble jeg slått hvis ikke jeg fikk lillebror til skolen tidsnok. Jeg måtte følge lillebror fordi mine foreldre alltid var borte for jobb. Jeg var alt for liten til å ha det ansvaret, broren min var prinsen i familien og var vant til å gjøre som han ville. Han hadde også ADHD og løp rundt og tullet og tøyset. Når han gjorde det ble jeg redd for hva som ville skje mot meg hvis vi kom for sent. Det førte til at jeg slo han fordi han ikke hørte på meg om å gå litt fortere f.eks. Hadde noen sagt til mamma og pappa at jeg slo lillebror så hadde jeg fått helvette hjemme. Jeg hadde sagt ifra til skolen. Anonymkode: 6cc33...bdd
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har opplevd det samme selv. Jeg ringte til skolen.... Anonymkode: 53967...e3b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Ok, takk for svar 😊 Da tenker jeg at jeg ringer skolen. Anonymkode: f203c...9a2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Hvis du ser et barn ta kvelertak på et annet er det absolutt innafor å stoppe trafikken. Bare så det er sagt. Anonymkode: 88991...717 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå