AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Hei, jeg er 39+4 og har masse kynnere og blir fort sliten, men jeg har mark og klarer ikke slappe av. Det er så mye som må bli gjort og jeg klarer ikke delegere. Buret til hamsteren må skiftes på nå snart, male en hylle, etc.. Det har vært sånn hele tiden. Jeg tar jo pauser når det kommer kynnere, men så er det litt pån igjen. Det sies jo at man liksom skal hvile før fødsel og man må ha nok energi, men jeg har en trang til å slite meg ut som vanlig. Klarer ikke slappe av uten at ting er blitt gjort ordentlig. Er det noen her som holdt på med masse greier og fødselen gikk bra? Anonymkode: 763aa...439
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Skifte på buret til hamsteret må du jo gjøre minst ukentlig og det tar jo ikke mer en Max 15 min med vask, det er jo bare å gjøre. Male en hylle må ikke gjøres når hvis du ikke orker men det kan vel egentlig ikke ta mer enn en time eller to ned innkjøp og opprydning. Tror du stresser deg selv opp unødig. Ta deg av tingene som er viktig å få gjort før fødsel. Det andre lar du være. Anonymkode: e69eb...5fe 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Nja her er jeg 31 uker å må finne nytt sted å bo. Må pakke,flytte, så ordne og lage gode løsninger så blir nok fullt kjør her og frem til fødsel.. Anonymkode: 938db...304
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nja her er jeg 31 uker å må finne nytt sted å bo. Må pakke,flytte, så ordne og lage gode løsninger så blir nok fullt kjør her og frem til fødsel.. Anonymkode: 938db...304 Oj, lykke til 😊 vi har holdt på å pusse opp og holder på med siste rommet nå😊 håper det blir klart før baby kommer AnonymBruker skrev (1 time siden): Skifte på buret til hamsteret må du jo gjøre minst ukentlig og det tar jo ikke mer en Max 15 min med vask, det er jo bare å gjøre. Male en hylle må ikke gjøres når hvis du ikke orker men det kan vel egentlig ikke ta mer enn en time eller to ned innkjøp og opprydning. Tror du stresser deg selv opp unødig. Ta deg av tingene som er viktig å få gjort før fødsel. Det andre lar du være. Anonymkode: e69eb...5fe Jeg har en stor detolf, og man trenger å rense doen og diverse ihvertfall ukentlig ja, når det er mye bunnstrø trengs det å skiftes en gang i måneden. Det er den tiden nå 😊 pleier å bruke ca en halvtime.. Men ja du sier noe, jeg lager en liste og stresser over den, når det egentlig ikke er så mye.. Anonymkode: 763aa...439 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, jeg er 39+4 og har masse kynnere og blir fort sliten, men jeg har mark og klarer ikke slappe av. Det er så mye som må bli gjort og jeg klarer ikke delegere. Buret til hamsteren må skiftes på nå snart, male en hylle, etc.. Det har vært sånn hele tiden. Jeg tar jo pauser når det kommer kynnere, men så er det litt pån igjen. Det sies jo at man liksom skal hvile før fødsel og man må ha nok energi, men jeg har en trang til å slite meg ut som vanlig. Klarer ikke slappe av uten at ting er blitt gjort ordentlig. Er det noen her som holdt på med masse greier og fødselen gikk bra? Anonymkode: 763aa...439 Jeg var veldig sprek og aktiv i tiden før fødselen, selv om jeg sov minimalt. Dagen jeg fødte hadde jeg masse avtaler om å treffe folk, bytte dekk på bilen, dra til legen for å ta influensavaksine, handle inn til en fest, osv, ble ikke noe av det da 😂 Fødte en uke før termin og fødselen tok ca 2-3 timer, gikk fint det. Anonymkode: 2292a...79c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Synes ikke det høres mye ut, og det er da helt ok å holde seg litt i gang om du har det best med det:) Vil du ligge på sofaen og se serier så gjør det, vil du ordne hamster bur så gjør det. Jeg jobbet frem til de siste tre ukene, og så sov jeg og gjorde husarbeid den siste tiden (stort hus). Angrer for at jeg ikke la meg på sofaen med en plate sjokolade og Netflix;) Anonymkode: b9e66...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg er 39+4 og har masse kynnere og blir fort sliten, men jeg har mark og klarer ikke slappe av. Det er så mye som må bli gjort og jeg klarer ikke delegere. Buret til hamsteren må skiftes på nå snart, male en hylle, etc.. Det har vært sånn hele tiden. Jeg tar jo pauser når det kommer kynnere, men så er det litt pån igjen. Det sies jo at man liksom skal hvile før fødsel og man må ha nok energi, men jeg har en trang til å slite meg ut som vanlig. Klarer ikke slappe av uten at ting er blitt gjort ordentlig. Er det noen her som holdt på med masse greier og fødselen gikk bra? Anonymkode: 763aa...439 Det blir sagt at dem som styrer mye rett før termin/fødsel er gjerne dem som må gå makstiden over termin og blir gjerne satt i gang. Ro ned! Babyen vil ikke skjønne at dem skal ut når du driver å holder på som du gjør Anonymkode: bfbdc...d50
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 11.07): Det blir sagt at dem som styrer mye rett før termin/fødsel er gjerne dem som må gå makstiden over termin og blir gjerne satt i gang. Ro ned! Babyen vil ikke skjønne at dem skal ut når du driver å holder på som du gjør Anonymkode: bfbdc...d50 Eh du tuller nå sant? Du tror ikke på det der selv? Her var hverdagen som vanlig hektisk med tre barn fra før og i tillegg oppussing av vaskerom, holdt på masse dagen før fødsel og vipps kom baby ut en drøy uke før termin, helt fin fødsel og barseltid😊 Anonymkode: d6d1b...24c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eh du tuller nå sant? Du tror ikke på det der selv? Her var hverdagen som vanlig hektisk med tre barn fra før og i tillegg oppussing av vaskerom, holdt på masse dagen før fødsel og vipps kom baby ut en drøy uke før termin, helt fin fødsel og barseltid😊 Anonymkode: d6d1b...24c Vil heller tro på dette 😅 jeg har selv en datter som trenger mammaen sin, og jeg kan ikke gjøre meg helt invalid heller når vi holder på med oppussing og klær vasker seg ikke selv.. Anonymkode: 763aa...439 1
myMa Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 Pusset alle vinduene i uke 38 (ikke pga kjerringrådet😛). Skulle settes i gang før termin. Hadde absolutt ikke noe behov for å roe ned. Dette er vel, som det meste annet, ganske individuelt. 1
baldrian Skrevet 3. mars 2021 #11 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 8.50): Er det noen her som holdt på med masse greier og fødselen gikk bra? * rekker opp hånda * Men jeg hadde ikke kynnere. Fødslene startet med vannavgang.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #12 Skrevet 3. mars 2021 Jeg skrev ferdig master, vasket hus, bakte, arrangerte overraskelsesfest osv. Lå på sofaen imellom slagene. Fødsel fikk kjempefint! Tenkte ikke et sekund på at jeg burde ha slappa av mer😅 Anonymkode: e312d...b11
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 Synes ikke du hadde stor tpå tapeten, jeg, ts. Vi pusset opp huset, flyttet og solgte hytten da det var to mnd igjen til termin. Kom inn i det nye huset en uke før jeg fødte, og var ute av det gamle én dag før. Vi har også to andre barn som krever sitt. Så å ta det hamsterburet... At det er noe å stresse over i det hele tatt, det er for meg en gåte. Anonymkode: 38deb...b5c 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 De "småtingene" som å skifte på buret til hamsteren og male en hylle er jo "daglige" gjøremål? Så klart, er dette 2 av 10 ting du skal gjøre i løpet av en dag, så forstår jeg problemet. Men at folk lufter hunder/går turer, vasker, baker osv er jo helt normalt om de har helse til det. Sliter man med bekkenet så blir man jo mer stillesittende. Tenk alle flergangsfødende som har små barn fra før av, de skal stå opp med, kles på, skifte bleie, løftes, leker med osv. Da snakker man hektiske dager, iallefall når det ikke er barnehage. Skifting av hamsterbur på 30 min, kan være ferie i forhold til å stå opp og gjøre klar en 2-3 åring som har stått opp med feil fot 😅 Anonymkode: d5bf8...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Skrevet 4. mars 2021 Ts her, det var tingene jeg kom på i farten. Jeg sliter med bekkenet og sliter med å gå uten at harde kynnere kommer og jeg må tisse. Jeg har en datter som skal passes på, gjøres klar til bhg, det er jeg som leverer, henter, lager middag, vasker klær (opp to etasjer), støvsuger, vasker.. Og det er det jeg prioriterer. Vi har pusset opp i to måneder nå, så det stresser meg litt 😊Jeg forstår godt at et hamsterbur ikke er all verden, og det er det ikke, men når alt annet er gjort, så blir slike småting ganske mye. Jeg har fått gjort disse tingene, men ble veldig sliten etterpå. Mannen må ta oppvasken og kveldstellet noen ganger, men han jobber, så han har ikke mye tid dessverre. Jeg skulle ønske jeg ikke stresset over det. Jeg vet det er teit. Alt jeg vil er å sove og ligge på sofaen😐 Anonymkode: 763aa...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå