Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser hvordan powerpumping fungerer på bilde her, men det står ingenting om når i døgnet som er best, hvor ofte i løpet av en dag og hvor mange dager man bør holde på.

Noen som vet?

3D4951A2-715A-4A7F-AE62-A6EA8154E2FE.webp

Anonymkode: 15378...efd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Én gang i døgnet burde holde - det er uansett så kjedelig og tidkrevende at noe særlig mer hverken gidder man eller har man tid til😅 Ikke slit deg ut! Jeg gjorde det på formiddagen mens babyen sov, så noen anbefalte tre ganger daglig, men så mange timer hadde ikke mitt døgn og det ville gått på bekostning av kontakten med babyen. 

Anonymkode: 34b84...0dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Én gang i døgnet burde holde - det er uansett så kjedelig og tidkrevende at noe særlig mer hverken gidder man eller har man tid til😅 Ikke slit deg ut! Jeg gjorde det på formiddagen mens babyen sov, så noen anbefalte tre ganger daglig, men så mange timer hadde ikke mitt døgn og det ville gått på bekostning av kontakten med babyen. 

da prøver jeg det:) takk🙏🏻 Pumpe er IKKE gøy nei🙈men om jeg først skal slite meg gjennom det er det greit å gjøre det rett fra første stund tenkte jeg:)

Anonymkode: 15378...efd

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ts men lurer på noe ang det samme.

Gjelder tidene på et eller to bryst? Altså 10 min først på hver pupp eller 20 min?🤔

Anonymkode: 8060f...c37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke ts men lurer på noe ang det samme.

Gjelder tidene på et eller to bryst? Altså 10 min først på hver pupp eller 20 min?🤔

Anonymkode: 8060f...c37

20 minutter på hvert bryst først, det tar én time med dobbeltpumpe og da to timer med enkeltpumpe. Skal man drive med dette må man nesten ha en dobbeltpumpe, ellers sliter man seg helt ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

20 minutter på hvert bryst først, det tar én time med dobbeltpumpe og da to timer med enkeltpumpe. Skal man drive med dette må man nesten ha en dobbeltpumpe, ellers sliter man seg helt ut. 

Én time tilsammen altså, men det skjønte du kanskje😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vite hver tredje time døgnet rundt... det funket ikke for å si det sånn, annet enn at jeg ble totalt utslitt. Så ikke press deg til mer enn du har overskudd til.

Anonymkode: 10e92...1c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...