Gå til innhold

Noen som har sendt pakker til USA her? Hjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal selge en samlegjenstand og har en ifra USA som er veldig interessert. Men jeg har aldri sendt pakker til utlandet før.

Hvor finner jeg en priskalkulator som beregner fraktpris fra Norge til staten han bor i?

Han er naturlig nok interessert i å vite frakt før han kjøper

Anonymkode: 5cb82...d3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men må jeg fortolle den ut? Koster det noe ekstra? Hvor finner jeg papirer til toll?

AnonymBruker
Skrevet

Du får fortollingspapirer når du leverer den på posten. Koster ikke noe, er bare en lapp du må fylle ut.

Anonymkode: 7c975...ffc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du får fortollingspapirer når du leverer den på posten. Koster ikke noe, er bare en lapp du må fylle ut.

Anonymkode: 7c975...ffc

Ok og det tilfaller ikke kjøper noe ekstra utgift heller?

Har ikke postkontor, bare post i butikk men regner med de har samme papirene?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke blitt slik at man kan fylle ut fortolling på posten.no, og da er det ingen kostnader, men om det gjøres på posten koster det 38?

Anonymkode: 4c707...e25

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt store pakker til kjæresten min som bor i USA, frakten kom på 2-300 kr. Fikk fortollingspapir i butikken (post i butikk) som jeg fylte og klistret på pakken. Betalte ingenting for det, og krysset av alt som gaver. Men det tok himla langt tid før pakken kom frem. Omtrent 4 måneder! Dette var mai i fjor så det kan jo tenkes at ting går raskere nå. 

Anonymkode: ca8ab...bbf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...