Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg våknet nettopp av at typen min lå innat meg, han hadde ereksjon som jeg kjente, og han drev og strøk meg på låret mot fitta?!, Jeg klikka å skrek "hva faen feiler det deg, jeg sover? prøver du og voldta meg eller!?", da klikka det for han, og han skjeldte meg kjapt ut før han gikk å la seg på sofaen. Nå ligger jeg og gråter å vet ikke hva jeg skal gjøre?, jeg har 3 barn med han og han har aldri prøvd noe sånnt før. burde jeg ringe foreldrene mine å høre om jeg kan ta med barna ditt en stund?, jeg klarer ikke sove nå siden jeg frykter hva han kan finne på og gjøre.

Anonymkode: 6b38e...3c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo nesten ut som han forventet at du ville våkne, og dere kunne ha sex? Er det voldtekt hvis dama vekker mannen med en blowjob? De fleste mennene ville likt det veldig godt.

Her mener jeg man må være veldig nyansert, fordi voldtekt er en utrolig alvorlig handling - ikke bare for offeret, men det gjør jo også gjerningspersonen til en psykopat.

Hvis dere er gift og har 3 barn sammen, kan du ikke prøve å snakke med han og spørre hva han tenkte? Det gir også deg muligheten til å forklare din reaksjon, og gjøre en bedre vurdering av hva som egentlig skjedde.

Anonymkode: f82d4...d01

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres jo nesten ut som han forventet at du ville våkne, og dere kunne ha sex? Er det voldtekt hvis dama vekker mannen med en blowjob? De fleste mennene ville likt det veldig godt.

Her mener jeg man må være veldig nyansert, fordi voldtekt er en utrolig alvorlig handling - ikke bare for offeret, men det gjør jo også gjerningspersonen til en psykopat.

Hvis dere er gift og har 3 barn sammen, kan du ikke prøve å snakke med han og spørre hva han tenkte? Det gir også deg muligheten til å forklare din reaksjon, og gjøre en bedre vurdering av hva som egentlig skjedde.

Hadde menn likt om jeg hadde prøvd og penetrere de med en dildo mens de lå å sov?, han strøk meg på låret mot fitta å prøvde og putte en finger inn!. Jeg sov for faen, jeg hadde ikke sakt det var greit, å hva feiler det dere som tar side med min mann i denne situasjonen?!. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er voldtekt. Dette må avtales på forhånd at begge er komfortable med. 

Anonymkode: 22ce8...7ac

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt..

Anonymkode: 342c9...19a

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke voldtekt, du er hysterisk og du må lære forskjell på «å» og «og».

Anonymkode: 01d8f...859

• Liker 48
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er helt normalt at kjærester tar på hverandre, du overdriver noe voldsomt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men han kan anmelde deg for ett tilfelle av psykisk vold. 

Anonymkode: a4354...200

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på ikke mannen din også sov? 

Anonymkode: c0242...b76

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

For en VELDIG god overdriver du er. Kjæresten min tar på meg mens jeg sover gjennom kjærlighet 

Anonymkode: 53569...a4d

• Liker 21
Skrevet

Tror ikke løsningen er å rømme huset i dette tilfellet, akkurat. Det virker som du overreagerer. Hva med å snakke med han, lufte tankene litt?🤷🏽‍♀️ 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer noe voldsomt!

Hvorfor tok du ikke bare vekk hånda og sa noe om at du sover? 

Du virker noe ustabil. Får håpe for din skyld at dette ikke er dråpen som får han til å gå ut av dette forholdet.

Anonymkode: 8cec7...96f

• Liker 32
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg våknet nettopp av at typen min lå innat meg, han hadde ereksjon som jeg kjente, og han drev og strøk meg på låret mot fitta?!, Jeg klikka å skrek "hva faen feiler det deg, jeg sover? prøver du og voldta meg eller!?", da klikka det for han, og han skjeldte meg kjapt ut før han gikk å la seg på sofaen. Nå ligger jeg og gråter å vet ikke hva jeg skal gjøre?, jeg har 3 barn med han og han har aldri prøvd noe sånnt før. burde jeg ringe foreldrene mine å høre om jeg kan ta med barna ditt en stund?, jeg klarer ikke sove nå siden jeg frykter hva han kan finne på og gjøre.

Du troller helt sikkert, men hvis du er seriøs så virker du veeldig ustabil og psykotiskt.

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Jammen folkens... dette er en tulletråd. "Jeg har 3 barn med han og han har aldri gjort sånn før"... 

Anonymkode: b555a...64a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jammen folkens... dette er en tulletråd. "Jeg har 3 barn med han og han har aldri gjort sånn før"... 

Han har i vertfall prøvd 3 ganger og fått napp 🤣

Anonymkode: e61ef...ff3

• Liker 12
Skrevet

Herregud,  dette blir for dumt.  Da voldtar jeg tydeligvis kjæresten min flere ganger i i uken.  Din mann har sikkert behov for litt sex,  som du sikkert ikke har gidd han på veldig lang tid.  Gå heller på sofaen å gi han litt kjærlighet 😅 ps. Du er ikke blitt voldtatt 🤣 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

han har aldri prøvd dette mens jeg sover!, jeg sov å da kan jeg ikke gi samtykke å det er ikke greit at han holder på sånn, for det er faktisk voldtekt.. men jeg har roet meg nå, å jeg snakket med han litt før han måtte dra til jobben, jeg har tilgitt han å planlegger ikke og ta ungene noe sted, han er en fin mann, dette var bare et engangs tilfelle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, hva da voldtekt? Seriøst. At en mann har ereksjon men han ligger med damen han ligger er vanlig, elelrs gjorde han jo ikke noe, bare strøk deg. Ville sikkert vekke deg. 

Herregud du overdramatiserer. På tide å bli singel?

Anonymkode: 69c96...4c4

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...