Gå til innhold

Hvorfor er posten så forbanna treg?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt et brev med sporing til Nederland for 16 dager siden å det har enda ikke kommet frem. Sporingen stopper den 17 februar der det står at «sendingen er sendt fra avsenderland» Har snakket med kundeservice på posten men er lite de kan gjøre, de skylder bare på forsinkelser pga korona... Jeg sendte en julegave i desember å den tok 9 dager fra sending til mottaker fikk pakken. At posten skylder på korona er jo helt latterlig når julegaven ble sendt på den travleste tiden av året for posten og i tillegg til korona men kom frem på 9 dager, henger jo ikke på greip dette her..

Anonymkode: 5ba2e...696

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan trøste deg med at en liten pakke fra Finnmark brukte 1 måned til Oslo i fjor..... Samme med en annen pakke. 4-5 uker fra Finnmark til Oslo. Galskap!!!

Anonymkode: 4abc5...51d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan trøste deg med at en liten pakke fra Finnmark brukte 1 måned til Oslo i fjor..... Samme med en annen pakke. 4-5 uker fra Finnmark til Oslo. Galskap!!!

Anonymkode: 4abc5...51d

Hjelpes😳

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk julekort i posten på fredag. Det ble sendt 15. desember fra nabofylket.

Anonymkode: 00bce...c48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har sendt et brev med sporing til Nederland for 16 dager siden å det har enda ikke kommet frem. Sporingen stopper den 17 februar der det står at «sendingen er sendt fra avsenderland» Har snakket med kundeservice på posten men er lite de kan gjøre, de skylder bare på forsinkelser pga korona... Jeg sendte en julegave i desember å den tok 9 dager fra sending til mottaker fikk pakken. At posten skylder på korona er jo helt latterlig når julegaven ble sendt på den travleste tiden av året for posten og i tillegg til korona men kom frem på 9 dager, henger jo ikke på greip dette her..

Det er ikke sporing på brevpost. Sporingen stopper idet det er sendt fra Norge, så det er godt mulig det er i Nederland og på vei til mottaker. Det er lite Posten kan gjøre det. Fly kan være forsinket eller det oppstår forsinkelser hos postvesenet i mottakerland. Godt mulig korona har skylden, da fly stadig blir innstilt og det er generelt større mengder post og pakker.

Jeg har sendt brevpost som har tatt over to måneder å komme frem til mottaker i Australia og USA. Helt utrolig.

Anonymkode: 2a669...9f4

Skrevet

Det er vel litt feil å skylde på Posten, hvis brevet er merket "sendt fra avsenderland" allerede 17 februar. Da må det vel være det Nederlandske postvesnet som er tregt, og de får vi neppe gjort noe med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv helt hjem. Så skal du se posten er rask. 

Anonymkode: cd017...5fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte på Amazon nå på søndag kl 18 og hentet pakken på DHL boks 17.35 i dag.  Tror jeg satser på å bestille fra England neste gang også. Varen var 100 kr billigere enn i norge og porto 30 kr dyrere.

Anonymkode: c8082...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...