Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287622 Bestemte seg plutselig for å prate igjen....
Gjest yams Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Jeg håper han får orden på livet sitt igjen, han må ha vært langt nede psykisk.
Gjest gotthard Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 mener og huske flere aviser sa han bare satt og spilte piano hele dagen og att han var utrolig flink? nå sier de han tegnet pianoer hele dagen...og at han ikke kunne spille piano?
Gjest Milah Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 mener og huske flere aviser sa han bare satt og spilte piano hele dagen og att han var utrolig flink? nå sier de han tegnet pianoer hele dagen...og at han ikke kunne spille piano? ← Det samme mener jeg å huske.. Leste også at sykehuset vurderer å gå til sak mot han, fordi han har lurt dem! Jeg skjønner ikke på hvilken måte han har lurt noen. Han har jo helt klart psykiske problemer!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #5 Skrevet 22. august 2005 Ja, jeg syntes også det var rart... Mener å ha lest flere steder at han spilte masse piano, og at de satte et piano til han etter at han hadde tegnet så mange av de...? Hyggelig at familien hans fulgte med i media da... Kult å være på forsiden av mange av Europas aviser og familien registrerer ikke at det er deg engang... Får håpe noe slikt aldri skjer igjen
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 At han var homoseksuell var jo veldig viktig å få fram, tydeligvis. Hva det hadde med saken å gjøre skjønte jeg ikke, men men...
philippa starck Skrevet 23. august 2005 #7 Skrevet 23. august 2005 Her står det jo at han var veldig flink å spille...? Merkelig historie! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277555
Gjest gotthard Skrevet 23. august 2005 #8 Skrevet 23. august 2005 et bevis på hvordan media krydrer historier for og gjøre det mer innteresant?
Gjest Prudence Skrevet 26. august 2005 #9 Skrevet 26. august 2005 Ja dette ble en merkelig historie til slutt.
sixx Skrevet 26. august 2005 #10 Skrevet 26. august 2005 et bevis på hvordan media krydrer historier for og gjøre det mer innteresant? ← Yupp....hovedprioritet er nå å tjene penger....derfor bør man forholde seg til media utfra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå