AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Kjæresten min og jeg er veldig ulike når det kommer til sosiale "grenser". Jeg hater uanmeldt besøk og har alltid døra låst og åpner kun dersom det passer meg. Kjæresten min elsker besøk, døra er aldri låst og både familien hans og venner bare går rett inn. Vi tenker jo å flytte sammen en gang, men våre ulike grenser på hva som er akseptabelt på den sosiale arenaen, gjør at jeg kvier meg. Jeg orker faktisk ikke tanken på at jeg ikke kan gå lettkledd eller i nattøy på kvelden i mitt eget hjem fordi faren hans plutselig kan stå i stua. Og han har det sikkert motsatt, at han ikke orker at hans hjem ikke skal være åpent for sine. Hvordan har dere andre som er som oss løst dette? Anonymkode: 728c3...2a6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 slå opp. blir bare verre. jeg levde sånn i 12 år og ble helt nervevrak. Anonymkode: d3d95...a19 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Anbefaler særboerskap. Anonymkode: 29bcd...63a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Tror du skal leie ut din egen leilighet en stund og prøver å bo hjemme hos ham....da er det enklere å avslutte forholdet når du finner ut at dere er en dårlig match. Anonymkode: e1f39...219 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Dere må jo komme frem til enighet. Vi hadde husregler, der en av reglene var at det er ok med besøk, men si ifra på forhånd. Anonymkode: 19da4...c4c
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjæresten min og jeg er veldig ulike når det kommer til sosiale "grenser". Jeg hater uanmeldt besøk og har alltid døra låst og åpner kun dersom det passer meg. Kjæresten min elsker besøk, døra er aldri låst og både familien hans og venner bare går rett inn. Vi tenker jo å flytte sammen en gang, men våre ulike grenser på hva som er akseptabelt på den sosiale arenaen, gjør at jeg kvier meg. Jeg orker faktisk ikke tanken på at jeg ikke kan gå lettkledd eller i nattøy på kvelden i mitt eget hjem fordi faren hans plutselig kan stå i stua. Og han har det sikkert motsatt, at han ikke orker at hans hjem ikke skal være åpent for sine. Hvordan har dere andre som er som oss løst dette? Anonymkode: 728c3...2a6 Møtes på midten. Eller sørge for at stua og soverommet ligger sånn til at man rekker å gå inn på soverommet hvis man er lettkledd, før far står i stua. Hadde uansett satt som krav at alle skal ringe på døra før de buser rett inn, familie eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Dere får møtes i midten. For eksempel at døren skal være låst og gjester ringe på, men besøk er alltid ønsket og velkommen. Da kan du rusle rundt naken etter dusj uten å møte svigerfar. Annet eksempel er at du ikke alltidmå delta på hans besøk. Du kan gå deg en tur, eller legge deg i senga og se film på pad. Anonymkode: df7f1...13a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Ikke flytt sammen!! Hos oss er det likt, bare at jeg ikke viste fra før hvor lite jeg satte pris på uanmeldte besøk og folk utenfor husstanden som tar seg inn både hovedinngang og bakdøra! Jeg låser døra på do når jeg er alene hjemme! Kan aldri gå naken fra badet til soverommet for å hente tøy! Jeg får høy puls hvis jeg hører en bil kjøre inn på gårdsplassen. Plis, lær av mine tabber! Forbli særboere! Anonymkode: cb297...6d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå