Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg fødte for 6 måneder siden, og for 10 dager siden hadde jeg ubeskyttet sex, eggløsningslim og testet positivt på eggløsningstest dagen etter. 

For 4 dager siden fikk jeg en liten blødning. Det startet som lyst brunt/rosa, nå er der mer rødt og er ikke mye, men må skifte bind to ganger om dagen hvertfall. 

Jeg lurer på om det er fysisk mulig å få mensen 6 dager etter positiv eggløsningstest? Da skal vel eggløsning være 24-48 timer etter? Så blødning 4-5 dager etter eggløsning. 

Anonymkode: 855da...816

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei.

Jeg fødte for 6 måneder siden, og for 10 dager siden hadde jeg ubeskyttet sex, eggløsningslim og testet positivt på eggløsningstest dagen etter. 

For 4 dager siden fikk jeg en liten blødning. Det startet som lyst brunt/rosa, nå er der mer rødt og er ikke mye, men må skifte bind to ganger om dagen hvertfall. 

Jeg lurer på om det er fysisk mulig å få mensen 6 dager etter positiv eggløsningstest? Da skal vel eggløsning være 24-48 timer etter? Så blødning 4-5 dager etter eggløsning. 

Anonymkode: 855da...816

Ene gangen jeg ble gravid (har født barnet) så fikk jeg en blødning ca 5-6dager etter eggløsning og det viste seg å være festeblødning og starten på en graviditet.

Anonymkode: 9f1ac...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...