AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Tror jeg har sett min dose av slike naboer nå og vel så det. Vi bor i et gamelt hus som er seksjonert til 8 leiligheter for mange år siden, med mangelfull lydisolasjon mellom etasjene og seksjonene vegg i vegg. Vi ble begge oppdratt til å ta hensyn til andre mennesker og også vise hensyn til tidspunktet på døgnet. Hvorfor blir folk fortsatt sjokkerte over at de må ta hensyn og ikke kan bruke utestemme, dunke møbler i vegger og klabbe rundt med utesko? Har de vokst opp i en hule på fjellet? Anonymkode: 5728b...bcf Endret 4. mars 2021 av Matas Tittel er endret etter forespørsel fra TS. - Matas, mod. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har kun bodd i enebolig og er ikke vant til å ta hensyn. Hadde sikkert blitt en utfordring for meg ja. Anonymkode: ce5eb...007
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Jeg kan høre absolutt alt naboene mine i etasjen over foretar seg. I utgangspunktet er det ikke så lytt her, men de er svært høylytte. Kan høre de gå på do, trinnlyder, kan også høre detaljert hva de snakker om (bruker ikke innestemme), hører sangteksten på musikk som de spiller, sexlyder... Sistnevnte hører man såpass godt at man vet om det er doggy eller misjonær😅 Jeg ønsker åpenbart ikke å høre disse lydene og har ofte på musikk på ørene, men allikevel hører jeg dem. Har sagt ifra flere ganger, men de blir bare sure. Jeg tåler å høre dette og har vel blitt vant til det etter seks år som naboer. Det jeg ikke kan forstå er at de virkelig trives med den visshet om at deres relativt ukjente nabo hører absolutt alt de foretar seg. Altså null privatliv! De har en leilighet over seg, så de vet jo selv at etasjeskillene er lite lydisolerende. Anonymkode: 21f07...88c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 På lørdag morgen hadde jeg satt på alarm kl. 09.30, men bråvåknet av kvinnens svært høytlytt stønning kl. 08.. Helt forferdelig å våkne til det. Anonymkode: 21f07...88c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå