Gå til innhold

Damer, hadde dere trodd på han? Menn, normalt å si noe slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En x elsker som jeg avsluttet med for noen måneder siden, skrev plutselig en melding og spurte hvordan det gikk med meg. 
Ble litt vanlig snakk, og så litt normalt sexsnakk kom vi innpå. Om forskjeller på folk og størrelser. Og så lurte han på om jeg hadde noen. 
Han skrev plutselig at jeg har bollemus, noe jeg vet jeg har, og plages med. Selv om jeg har lest her at det visst er bra? Han skrev også at jeg hadde en stor fitte og var vid. 
Jeg ble helt satt ut og veldig lei meg. Komme dessverre aldri til å glemme det. Synes det var utrolig frekt sagt? Kan det være tull, at han ikke har det så bra med dama? 
Hadde han hatt ofte sex med meg i 1 år hvis han ikke likte fitta mi? 

Kjenner dette plager meg veldig😢

Ingen har klaget på den før. Og alle har kommet fort. Så kan vel ikke være så vid da? 

Anonymkode: c3fe8...410

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være han likte fitta di da, men er barnslig i ettertid og sier stygge ting for å ydmyke deg. Bollemus er populært og mange liker det, er kun tenåringer som bruker det som slengbemerkning og skjellsord. Har bollemus selv og digger den, og det har alle menn jeg har vært med gjort også. De har forguda den. 

Bryr du deg om denne mannen? Om ikke, hvorfor bryr du deg om kommentaren da? Jeg ville virkelig ikke tatt innover meg at en nå ubetydelig fyr sier slike ting om meg. Hadde flirt, kommet med et stikk angående pikken hans og latt det være med det. Jeg er ikke fan av hevn og å ta igjen med samme mynt, men akkurat i dette tilfellet hadde jeg nok nedverdiget han tilbake. Man snakker ikke slik om kroppene til andre og om man er så frekk at man gjør det, så får man faen meg tåle å høre sannheten tilbake. Det lyser for øvrig small dick energy fra han når han sier slike ting til deg. 

Hold deg til ordentlige menn. Han høres ikke god ut. 

Anonymkode: ce64d...559

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen??

Han er jo SLEM!?

Hvis du ikke kan få inn fire fingre i fitta når du er våt uten oppvarming så er du helt normal.

Anonymkode: 08f05...f0e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En x elsker som jeg avsluttet med for noen måneder siden, skrev plutselig en melding og spurte hvordan det gikk med meg. 
Ble litt vanlig snakk, og så litt normalt sexsnakk kom vi innpå. Om forskjeller på folk og størrelser. Og så lurte han på om jeg hadde noen. 
Han skrev plutselig at jeg har bollemus, noe jeg vet jeg har, og plages med. Selv om jeg har lest her at det visst er bra? Han skrev også at jeg hadde en stor fitte og var vid. 
Jeg ble helt satt ut og veldig lei meg. Komme dessverre aldri til å glemme det. Synes det var utrolig frekt sagt? Kan det være tull, at han ikke har det så bra med dama? 

Ingen har klaget på den før. Og alle har kommet fort. Så kan vel ikke være så vid da? 

En flott måte å unngå sånne kommentarer på er å ikke ha sexsamtaler, og hvertfall ikke med umodne menn som tenker med stabelen. Den veien denne samtalen gikk så er det naturlig at han sa meningen sin. Antenner hadde jo ingen av dere. Og jo, han ville hatt sexmed deg selv om ikke alt var topp 10. Tilgjengelighet er alle egenskapene som trengs. 

Er det ikke bedre å ha modnere forhold/ff, uten detaljsnakk om kjønnsorganer, men der man spiser en god middag og eventuelt god sex, og snakker som voksne mennesker som respekterer hverandre og utviser litt empati? Du trekker til deg feil type oppmerksomhet 

Anonymkode: e6e1b...ee8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sex chatter du med han når han har dame? Eier du ingen selvrespekt?

Anonymkode: 47ca4...e40

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor sex chatter du med han når han har dame? Eier du ingen selvrespekt?

Anonymkode: 47ca4...e40

Det var han som begynte. Var ikke sexting. Mer om forhold, sex og forskjeller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En flott måte å unngå sånne kommentarer på er å ikke ha sexsamtaler, og hvertfall ikke med umodne menn som tenker med stabelen. Den veien denne samtalen gikk så er det naturlig at han sa meningen sin. Antenner hadde jo ingen av dere. Og jo, han ville hatt sexmed deg selv om ikke alt var topp 10. Tilgjengelighet er alle egenskapene som trengs. 

Er det ikke bedre å ha modnere forhold/ff, uten detaljsnakk om kjønnsorganer, men der man spiser en god middag og eventuelt god sex, og snakker som voksne mennesker som respekterer hverandre og utviser litt empati? Du trekker til deg feil type oppmerksomhet 

Anonymkode: e6e1b...ee8

Virkelig? Hvis han kan få mange andre?
Jeg som dame hadde ikke orket sex med en fyr over så lang tid, hvis jeg ikke var fornøyd med han og sexen. 

AnonymBruker
Skrevet

Klassiker det her. Han gjør deg usikker og han får overtaket. Neste steg er at du ligger der og blir pult av en slem fyr som du egentlig ikke vil pule.

Anonymkode: dd9f7...68a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han var kun ute etter å få seg et ligg, og når hn skjønte at det ikke gikk den veien skulle han hevne seg.

Bare glem alt han sa. Det er ikke sant. Og så blokkerer du fyren fra alt, så du slipper flere slike meldinger.

Anonymkode: bd4cd...899

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han rakker ned på deg for å få deg til å føle deg dårlig. Verre er det ikke. Hvis musa di var så ille så ville han vel ikke ha oppsøkt den gang på gang.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, dette er ikke normalt. Glem ham og gå videre. Ikke tenk noe mer på dette. Fyren er en mega dust.

Skrevet

Hev deg over dette trollet av en mann, sier nå jeg. Bare så enkelt som å si at slik oppførsel tolererer du ikke, og så bare ignorer slike tåpelige meldinger - og så har du plutselig overtaket. Ikke «vær med på leken», det er ingen seier å «vinne mobbinga»...

Mulig han bare savner deg, men det var en noe snodig måte å vise det på... ellers er han bare et håpløst tilfelle er ute etter «sexprat» med andre selv om han er i forhold. Lavmål uansett :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, jabx said:

Han rakker ned på deg for å få deg til å føle deg dårlig. Verre er det ikke. Hvis musa di var så ille så ville han vel ikke ha oppsøkt den gang på gang.

Sant. Og det var han som kontaktet henne.... Ikke motsatt.

Anonymkode: bd4cd...899

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hele kan forklares med at han bare var en elsker, dvs. at du ikke anså han som bra nok for noe annet. Da visste du allerede at han ikke var noe å samle på, ellers ville du vel endt opp i et forhold uansett. Beklager å si det, men kvinner velger generelt de mest patetiske menn til alt annet enn forhold. Han er en dott, men så vidt jeg kan forstå også solgt inn som det i utgangspunktet. Kjøper man en Grandiosa ender man ikke opp med en treretters middag.

Anonymkode: 6c103...1c4

• Liker 1
Skrevet

Han høres iallfall utrolig lite oppegående ut.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det kan være han likte fitta di da, men er barnslig i ettertid og sier stygge ting for å ydmyke deg. Bollemus er populært og mange liker det, er kun tenåringer som bruker det som slengbemerkning og skjellsord. Har bollemus selv og digger den, og det har alle menn jeg har vært med gjort også. De har forguda den. 

Bryr du deg om denne mannen? Om ikke, hvorfor bryr du deg om kommentaren da? Jeg ville virkelig ikke tatt innover meg at en nå ubetydelig fyr sier slike ting om meg. Hadde flirt, kommet med et stikk angående pikken hans og latt det være med det. Jeg er ikke fan av hevn og å ta igjen med samme mynt, men akkurat i dette tilfellet hadde jeg nok nedverdiget han tilbake. Man snakker ikke slik om kroppene til andre og om man er så frekk at man gjør det, så får man faen meg tåle å høre sannheten tilbake. Det lyser for øvrig small dick energy fra han når han sier slike ting til deg. 

Hold deg til ordentlige menn. Han høres ikke god ut. 

Anonymkode: ce64d...559

Takk. Bryr meg ikke om han slik. Men har jo vært med han lenge. Og ble derfor veldig lei meg. Forstår virkelig ikke hvorfor han har villet hatt sex med meg så ofte da? Til og med sagt han likte det og skulle alltid se på musa mi. Fort kåt ble han også. Så jeg forstår det virkelig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (15 timer siden):

Forstår ikke hvorfor han vil få meg til å føle meg dårlig? Jeg har ikke gjort han noe. Vi ble enig om å avslutte, og så fikk han dame etterpå. Men tror han var intressert i noe seriøst med meg tidligere. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er en dust.

Og det er en myte at man kan være vid, vagina er helt lukket når den ikke er "i bruk" og utvider seg for sex og fødsel. Om han syntes det var for lite friksjon er det enten pga du var veldig våt og/eller fordi han har liten penis. 

Anonymkode: 22063...e52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk. Bryr meg ikke om han slik. Men har jo vært med han lenge. Og ble derfor veldig lei meg. Forstår virkelig ikke hvorfor han har villet hatt sex med meg så ofte da? Til og med sagt han likte det og skulle alltid se på musa mi. Fort kåt ble han også. Så jeg forstår det virkelig ikke. 

Han prøver å såre deg med vilje fordi han er helt infantil.

Gudene vet hvorfor, bare ignorer ham. Slett ham fra alt. 

Anonymkode: 7f050...6ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er sur fordi du ikke følger "planen" hans, og da er planen hans at du skal være helt med på notene hans.

Selv om notene hans kan sammenlignes med (merk, han liker å sammenligne, et tegn på lav selvtillit) et barn som sitter og hamrer på kasseroller.

Anonymkode: f5adf...39f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...