AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Del Skrevet 1. mars 2021 Hei. Jeg sliter så voldsomt med å finne på en gave til en gutt som blir 8 år. Det er sønnen til min bror, så jeg har ikke supergod greie på hva barn i denne alderen liker. Han liker "gaming" (dvs. FlippKlipp på YouTube) og Harry Potter. Han liker ikke fotball. Hvis det var til noe hjelp? Han har allerede de første Harry Potter bøkene, Harry Potter klær, lego og figurer og FlippKlipp genser... Jeg trenger noen tips! Hva ønsker deres 8-åring seg og hva skal dere kjøpe? Budsjett er ikke så nøye, jeg bare trenger noe inspirasjon! Anonymkode: 8c2b9...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Tja.. hva med en eller annen form for teknisk byggesett? Kjemisett? Elektronikksett? Mikroskop? En opplevelse? Mine har rundt den alderen, fått alt fra penger, fordi de sparte seg til noe, datadeler ( vi er en nerdefamilie 😅) kule lys til rommet, boksesekk og hansker, en sånn fjernstyrt lyspære med høyttaler og lysshow/ farget lys, discolys og det jeg nevnte over, ... og så el-gitar da, samt Yousician app ( men vi er over middels opptatt av musikk) Endret 1. mars 2021 av absinthia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneofgreengables Skrevet 1. mars 2021 #3 Del Skrevet 1. mars 2021 Harry Potter Lego (det er masse forskjellig, hør hva han har fra før) Pokemon kort penger/gavekort til å bruke på online spill en kul hettegenser Min 9 årings ønsker til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. mars 2021 #4 Del Skrevet 1. mars 2021 Når min gutt ble 9 så ble det mye roblox greier, ny sparkesykkel, gavekort på Steam og Roblox, VR briller... Ellers så pleier opplevelser og å være populært, gavekort på kino/teater/aktivitetspark der du og han kan ta dere en kveld ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Del Skrevet 1. mars 2021 Min gutt som blir 8 ønsker seg spikkekniv/speiderkniv. Har kjøpt med gravert navn.. Anonymkode: a1c21...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Del Skrevet 1. mars 2021 Min på 8 snart 9 ønsker seg gavekort til å bruke i Roblox, Just dance 2021 til ps4, t-skjorter med Roblox-, pokemon- eller superheltmotiv og av alle ting; flaxlodd 😁 Anonymkode: 575ed...89e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 1. mars 2021 #7 Del Skrevet 1. mars 2021 Da min ble 8 så fikk han metallsøker. Han er nå drøyt 9 å driver med den ennå når vi er på tur etc Han leker veldig sjeldent. Gamer en del. Men roblox/minecraft er det mange som liker. VR-briller, men de er dyre. Evt gavekort på et game-stop lignende sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #8 Del Skrevet 1. mars 2021 FrøkenMånestråle skrev (12 minutter siden): Når min gutt ble 9 så ble det mye roblox greier, ny sparkesykkel, gavekort på Steam og Roblox, VR briller... Ellers så pleier opplevelser og å være populært, gavekort på kino/teater/aktivitetspark der du og han kan ta dere en kveld ute. Det siste avsnittet der er vel ikke så aktuelt nå. Hvis du bor i sentrale strøk er alt av slike aktiviteter stengt og ligger jo ikke an til å åpne på lenge heller. Anonymkode: a2bb9...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 1. mars 2021 #9 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det siste avsnittet der er vel ikke så aktuelt nå. Hvis du bor i sentrale strøk er alt av slike aktiviteter stengt og ligger jo ikke an til å åpne på lenge heller. Anonymkode: a2bb9...c2d Nei, det har du rett i. Vet ikke om man kan bruke det på nett isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. mars 2021 #10 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det siste avsnittet der er vel ikke så aktuelt nå. Hvis du bor i sentrale strøk er alt av slike aktiviteter stengt og ligger jo ikke an til å åpne på lenge heller. Anonymkode: a2bb9...c2d Det spørs jo hvor i landet hun holder til, her hvor vi bor så har det meste vært åpent etter nedstengningen. Bor i relativt stor by og det meste går som normalt. Må bare bestille tid i forveien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #11 Del Skrevet 1. mars 2021 8 åringen min er helt hekta på detektivbyrå nr. 2, så han ønsket seg detektivkofferten som hører til serien. Ellers elsker han lego, men han gamer ikke, så godt mulig han hadde slutta med lego hvis han fikk lov å game 🤔 Anonymkode: 3ad6b...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 2. mars 2021 #12 Del Skrevet 2. mars 2021 Mange 8-9 åringer er helt ferdige med leker som Lego osv. Bøker er et godt tips. Hettegenser, caps, solbriller osv også. Nytt spill på Play Station er alltid en innertier her. Hadde vi ikke hatt coronasituasjonen hadde kinobilletter og badelandbilletter vært superpopulært 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 2. mars 2021 #13 Del Skrevet 2. mars 2021 Vi kjøpte hengekøye til fadderbarn, det var veldig populært. Ellers har Forskerfabrikken en del ting som min likte godt. Dykkermaske eller ordentlige svømmebriller hvis han liker å bade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #14 Del Skrevet 2. mars 2021 FrøkenMånestråle skrev (19 timer siden): Det spørs jo hvor i landet hun holder til, her hvor vi bor så har det meste vært åpent etter nedstengningen. Bor i relativt stor by og det meste går som normalt. Må bare bestille tid i forveien. Vi (også 8-åringen) bor i Oslo, så her er alt stengt TS Anonymkode: 8c2b9...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. mars 2021 #15 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi (også 8-åringen) bor i Oslo, så her er alt stengt TS Anonymkode: 8c2b9...a7f Ja, Oslo er jo den kjipeste plassen å være nå. Forhåpentligvis så bedrer det seg nå når vaksinene kommer på plass og våren og sommeren er på vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #16 Del Skrevet 2. mars 2021 Ga gave til 8-åring i dag. Pokemonkort og ty-bamse. STOR hit! Anonymkode: 86b83...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 2. mars 2021 #17 Del Skrevet 2. mars 2021 Noen forslag: Gaming-tastatur med masse farger En skikkelig tøff musematte. Led-lys til å ha på rommet (kjøpes blant annet på chlas ohlson) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #18 Del Skrevet 2. mars 2021 Min 8-åring elsker ALT av dingser. Trenger ikke være noe fancy, bare det er en dings. Clas Ohlson er den beste butikken som fins. Alt som lyser og blinker er også kult. Lego og Pokemon er helt uinteresseant, så du må nesten spørre hva han liker. Penger til Robucks til Roblox-spillet er ganske safe. Anonymkode: c4613...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå