Milky Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Er i en periode nå hvor jeg er kåt hele tiden, og det begynner å bli veldig veldig slitsomt. Føler jeg ikke tenker på noe annet enn sex... selvom jeg har sex flere ganger om dagen (når vi rekker det) og koser alene også opptil flere ganger om dagen så er jeg fortsatt kåt. Føler seriøst jeg er en psyko. tips til hvordan roe dette ned? Er veldig forstyrrende på jobb/andre steder man ikke skal gå rundt kåt
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Du får begynne på nervemedisiner så roer det seg nok Anonymkode: f390e...11c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Bare digg å være kåt, ingen ting bedre Anonymkode: 06f21...c7b
Milky Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare digg å være kåt, ingen ting bedre Anonymkode: 06f21...c7b ja er digg til en viss grad men er veldig slitsomt når det er hele dagen lang
Milky Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2021 Smeltemann skrev (5 minutter siden): Takk for info. Var i utgangspunktet ikke info til deg, men et spørsmål om hvordan endre dette
durch Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Har du prøvd gangbang? Den eneste kuren for en kåt fitte er masse, masse pikk.
Gjest Smeltemann Skrevet 1. mars 2021 #9 Skrevet 1. mars 2021 Spicymami skrev (6 minutter siden): Var i utgangspunktet ikke info til deg, men et spørsmål om hvordan endre dette Ok. Mye tekst å jeg så ikke noe spørsmålstegn. Men ved nærmere ettersyn så så jeg et. Prøvd å tenke på noe som ikke tenner deg ?
Jean-Jaques Skrevet 1. mars 2021 #10 Skrevet 1. mars 2021 Prøv å nyt det da vel. Kommer nok av anledninger hvor du må undertrykke de behovene der, så hvorfor ikke bare leve med det hvis du kan.
Milky Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2021 durch skrev (10 minutter siden): Har du prøvd gangbang? Den eneste kuren for en kåt fitte er masse, masse pikk. Har ikke prøvd det desverre, og tror ikke det vil skje i nærmeste fremtid😂
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #12 Skrevet 1. mars 2021 Du trenger å bli dominert 😉 Anonymkode: 2fbd6...faf 1
Milky Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du trenger å bli dominert 😉 Anonymkode: 2fbd6...faf Jeg foretrekker å dominere egentlig😋
likestilling Skrevet 1. mars 2021 #14 Skrevet 1. mars 2021 Du har partner og sex flere ganger om dagen? Det er vel noe partner "må" hjelpe med, eller så må du bruke egne hender (som du gjør). Noe mer er det vel ikke å gjøre? Du skriver jo ikke noe om hva du savner, er det bare kvantitet?
Milky Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2021 likestilling skrev (1 minutt siden): Du har partner og sex flere ganger om dagen? Det er vel noe partner "må" hjelpe med, eller så må du bruke egne hender (som du gjør). Noe mer er det vel ikke å gjøre? Du skriver jo ikke noe om hva du savner, er det bare kvantitet? Det er det som er rart, at jeg savner absolutt ingenting. Vi har bra sex, alt er som det skal. Men blir kåt av ingenting. Går han forbi blir jeg kåt. Et lite kyss, kåt. Kan ikke sitte sammen på sofaen uten å bli kåt. Og det er veldig slitsomt😩 har byttet type piller kanskje det kan ha noe å si. Hormonendringer
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #16 Skrevet 1. mars 2021 Ikke ha sex/onaner på 1-2 uker, eller kutt ned drastisk. Da skal du se at behovet blir mindre Anonymkode: 02112...9ed
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #17 Skrevet 1. mars 2021 Alle kvinner jeg har møtte med høy libido har hatt PCOS. Bør sjekkes ut av fastlegen. Anonymkode: fb98c...ee7
Jentegutt Skrevet 1. mars 2021 #18 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Har hatt og har det akkurat likt selv, jeg føler for å onanere hele tiden, hadde en periode i livet hvor det gikk utover de dagligdagse ting, noe som ikke er heldig. I dag onanerer jeg 2 til 3 ganger daglig. Forstod jeg hadde et problem da jeg satt og runket på toalettet på en restaurant mens jeg ventet på take away skulle bli ferdig🙈 Nå onaner jeg om morgenen før jeg dusjer, så en gang midt på dagen og så på kvelden i sengen før jeg skal sove. Visst jeg ikke tømmer meg blir jeg rastløs og ukonsentrert samt jeg får en ømhet i pungen som ikke er god, gjør vondt bare med lett berøring. Tror bare du må få kontroll, prøv å ha faste tider samt trapp gradvis ned 😁 Endret 1. mars 2021 av jentegutt
flusa Skrevet 1. mars 2021 #19 Skrevet 1. mars 2021 Samme her. Er kåt på mannen min hele tiden. Jeg er alltid klar, for å si det sånn! Er passert 40 år, og sexlysten har bare økt.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #20 Skrevet 1. mars 2021 Tja. Vet ikke. I overkant av en ukes tid var jeg så kåt at jeg ikke fikk sove pga diverse sexfantasier. De overkjørte til og med innsovningstablettene. Det var slitsomt det. Da kjæresten var på besøk de dagene ville jeg helst gjøre ting hele tiden. For han holder det midlertidig med en gang om dagen 😬 Prøvd litt aggressiv trening??? 😬😬😬 Anonymkode: 550d2...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå