Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veninne har begynt å selge sminke og hudpleie. Hun prøver å finne kjøpere. Hun mener jeg må kjøpe så hun skal få solgt. Men jeg har ikke funnet noe jeg vil ha og jeg gar lite penger denne måneden. Men hun maser og maser.  Da jeg sa jeg hadde lite penger så begynte hun å detaljspørre om hvorfor? Jeg svarte at hun ikke hadde noe med det,dable hun sur. Jeg vet at neste måned kommer hun til å spørre med en gang på lønningsdag, men jeg har ingen planer om å kjøpe noe. Jeg slipper nok ikke unna. Jeg gjør det ikke for å være kjip, men av grunner jeg skrev ovenfor. Er jeg kjip som ikke kjøper noe? Jeg kan ikke kjøpe noe jeg ikke ønsker bare fordi hun skal få solgt. Eller bør jeg det?

Anonymkode: 8bc2a...c55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud- selvsagt skal du ikke kjøpe bare fordi. 
Hun vil erfare d samme med flere så ikke stress. Dette må hun bare akseptere. 

Anonymkode: 0b586...e2a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei herregud- selvsagt skal du ikke kjøpe bare fordi. 
Hun vil erfare d samme med flere så ikke stress. Dette må hun bare akseptere. 

Anonymkode: 0b586...e2a

Takk 🙂

Anonymkode: 8bc2a...c55

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nettopp derfor slik pyramideopplegg ikke funker, alle skal selge til sine venner og når mange har felles venner blir det vanskelig etterhvert.

Si tydelig neitakk, at du ikke er interessert i de produktene.

Anonymkode: cd535...5fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kutt henne ut, frem til hun (forhåpentligvis) skjønner tegningen!    

Anonymkode: be134...24b

AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde vært helt uaktuelt for min del. Jeg hadde spurt rett ut om hun mente det var mitt ansvar å forsørge henne. Jeg hadde også sagt at jeg finner den typen markedsføring svært slitsom, og at jeg derfor av prinsipp aldri kjøper noe av noen som prøver å presse det på meg. Makan til frekkhet!

Anonymkode: cac0e...211

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Si at du ikke liker det merket eller at du får dårlig hud av det. 

Anonymkode: a41c2...819

AnonymBruker
Skrevet

Du kan si det rett ut på en vennlig måte, at du ikke er interessert i og kjøpe.

"Beklager, men jeg har verken lyst eller behov for å kjøpe produktene du selger. Dette har jeg sagt flere ganger tidligere, og du må akseptere det".

Hvis hun fortsatt å maser er det bare å ignorere det hun sier, eller bare fade hun ut. Et slikt vennskap er ikke liv laga, når man ikke klarer å respektere hverandre.

Anonymkode: 2f600...ead

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forever Living er de verste. Kjenner så mange som driver med det og de er alle like pågående. Blir aldri å kjøpe et eneste produkt av dem, de er så intense de menneskene at jeg får stygga på hele opplegget!! 

Anonymkode: 41f51...5fd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...