AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Hadde tvkanaler fra Telenor. Men har bytta til Telia nå, som sa at de har akkurat samme kanalutvalg. Men MTV norge mangler. Altså den kanalen med Ridiculousness, Jersey shore osv. Telenor har så dårlig kundeservice, og man må ringe, ikke chatte, derfor vi bytta. Anonymkode: f7f73...8fa
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Jeg ser mtv på viafree Anonymkode: 2185b...171
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ser mtv på viafree Anonymkode: 2185b...171 Takk for tips! Er helt hekta på jersey shore family vacation, så må se gårdagens episode der da. Og det er helt gratis? Aldri vært borti de strømmegreiene Anonymkode: f7f73...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for tips! Er helt hekta på jersey shore family vacation, så må se gårdagens episode der da. Og det er helt gratis? Aldri vært borti de strømmegreiene Anonymkode: f7f73...8fa Ja jeg liker også den serien. Elsker hvor kul situation er blitt! Ja det er gratis. Jeg streamer fra mobil til tv, et lite tips er da å holde mobilen lukket hele episoden, da slipper du reklame Anonymkode: 2185b...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå