AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Stram? Surt? Jeg er utrolig glad i laks. Spiser laks nesten daglig. Oppdrettslaks er jo ikke så bra, så burde kanskje spise litt annen fet fisk. Problemet er at jeg er kjempe nervøs og skeptisk til å prøve ny fisk! Siden jeg er så glad i laks, burde jeg da like makrell i tomat og tunfisk? Hvilken makrell i tomat anbefales, samt tunfisk? Er glad i annen fisk også men det er hvit fisk. Anonymkode: 0aa8e...8ee
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Jeg er veldig glad i makrell i tomat. Smaker egentlig bare... fisk i tomatsaus? Anbefaler deg å prøve. Sunt og godt pålegg, ikke minst mettende. Har spist lite av fersk tunfisk, men spiser mye tunfisk på boks. Lager da gjerne tunfisksalat som jeg også bruker som pålegg. Anonymkode: 2e764...a44
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig glad i makrell i tomat. Smaker egentlig bare... fisk i tomatsaus? Anbefaler deg å prøve. Sunt og godt pålegg, ikke minst mettende. Har spist lite av fersk tunfisk, men spiser mye tunfisk på boks. Lager da gjerne tunfisksalat som jeg også bruker som pålegg. Anonymkode: 2e764...a44 Takk for svar! Hvordan syns du makrell er i smak i forhold til laks? Laks har jo en mild men karakteristisk smak på en måte. Jeg må absolutt prøve. Anonymkode: 0aa8e...8ee
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Jeg elsker "makrell i tomat" altså! Kunne spist dette til frokost og / eller kveldsmat nesten hver eneste dag. Men jeg liker ikke tunfisk noe særlig altså. Men smaken er som baken, den er delt. Anonymkode: 33e39...9fd
Maleficenta Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stram? Surt? Jeg er utrolig glad i laks. Spiser laks nesten daglig. Oppdrettslaks er jo ikke så bra, så burde kanskje spise litt annen fet fisk. Problemet er at jeg er kjempe nervøs og skeptisk til å prøve ny fisk! Siden jeg er så glad i laks, burde jeg da like makrell i tomat og tunfisk? Hvilken makrell i tomat anbefales, samt tunfisk? Er glad i annen fisk også men det er hvit fisk. Anonymkode: 0aa8e...8ee stabburet sin makrell i tomat er best. med tunfisk er uansett merke godt men best med den i olje
Gjest Trynefaktor Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Makrell i tomat fra Stabburet er kjempegod. Ikke kjøp den på tube, alt for mye tomatsaus i for min smak. Ikke surt, litt salt og litt søtt på en gang. Veldig mettende er det og. Jeg liker tunfisk på boks, men ikke den med gelé.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 KJøp en boks av hver og prøv. Ingenting noen svarer her kan fortelle deg hvorvidt du kommer til å like smaken eller ikke. Det er en beskjeden investering. Anonymkode: a40a9...23c 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Jeg er veldig glad i både makrell i tomat og tunfisk (bare den i olje). Det smaker mye fet fisk. Mer smak enn laks. Prøv og se. Det er billigmat, så ikke farlig om du ikke liker det. Anonymkode: 80cf5...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Makrell i tomat smaker mest umami med et hint av søtsmak, om jeg kan si det sånn? Tunfisk kan minne om kjøtt. En blanding av kjøtt og fisk, kanskje? Kjøp kvalitet, ikke disse butikkens eget merke-greiene. Da får du småbiter som svømmer i olje. Kjøp merkevare, så får du store, fine stykker med passe mengde olje. Tunfisk i vann er også godt, det er ikke så tungt på en måte. Tunfisk i gelé skyr jeg som pesten. Aner ikke hva slags gærninger som får seg til å spise sånt. Anonymkode: 31409...ba1
Maleficenta Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Makrell i tomat smaker mest umami med et hint av søtsmak, om jeg kan si det sånn? Tunfisk kan minne om kjøtt. En blanding av kjøtt og fisk, kanskje? Kjøp kvalitet, ikke disse butikkens eget merke-greiene. Da får du småbiter som svømmer i olje. Kjøp merkevare, så får du store, fine stykker med passe mengde olje. Tunfisk i vann er også godt, det er ikke så tungt på en måte. Tunfisk i gelé skyr jeg som pesten. Aner ikke hva slags gærninger som får seg til å spise sånt. Anonymkode: 31409...ba1 umami? For no tull med tunfisken da. Jeg kjøpte nylig first price sine. Store fiskebiter Endret 2. mars 2021 av Maleficenta
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 Maleficenta skrev (2 timer siden): umami? For no tull med tunfisken da. Jeg kjøpte nylig first price sine. Store fiskebiter Da har vi forskjellig erfaring med det merket. Anonymkode: 31409...ba1
Ylvali Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 Jeg er veldig glad i makrell i tomat og jeg liker alle merker.🙂 Er ikke så glad i tunfisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå