AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg våkna midt i natta og gikk på do, gikk fire skritt, også falt jeg halveis og klarte ikke å kontrollere beina mine. Så falt begge beina mine og jeg holdt dørhåndtaket og fikk meg i do. Tisset og gikk tilbake med bein som ikke klarte å stå som normal. De var bøyd og jeg klarte ikke å få dem rett. Jeg var rett og slett paralysert i beina når jeg våknet var kroppen min helt normal! har opplevd før at jeg våkner midt i natta og armen min er helt følelsesløs. At jeg ikke kan føle så blir det bra etter noen sekunder. Dette skjer ikke ofte, har skjedd 2-3 ganger i året kanskje men det med beina var veldig rart. Jeg bare falt rett før jeg skulle åpna døra og beina klarte ikke å komme opp. er dette farlig? Og hvorfor opplever jeg dette? Anonymkode: 141ff...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 Dette bør du ta med lege. Anonymkode: 15341...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 1. mars 2021 #3 Del Skrevet 1. mars 2021 Nei dette må KG legen kunne svare på. anyone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Del Skrevet 1. mars 2021 Tenkte umiddelbart på MS, men da hadde du nok merket det på dagtid også. Kanskje det er så uskyldig som at du har ligget for lenge på en side sånn at beina "sovner". Anonymkode: 5cb69...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Del Skrevet 1. mars 2021 Søvnparalyse......? Den delen av hjernen som styrer bevegelse sover og den andre er våken. Jeg har det innimellom og det er ganske ubehagelig. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Søvnparalyse Anonymkode: b9893...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Del Skrevet 1. mars 2021 I Rem-søvnen (drømmesøvnen) er man paralysert i bein og armer og kan få søvnparalyser (våkner) der man er bevist men fortsatt ikke kan bevege ben og armer. Men man kommer seg ikke av flekken da. Ville oppsøkt lege, da det du beskriver virker fysiologisk. Anonymkode: 627d8...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette bør du ta med lege. Anonymkode: 15341...61f Jeg er veldig redd for å gå til legen.. Anonymkode: 141ff...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #8 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte umiddelbart på MS, men da hadde du nok merket det på dagtid også. Kanskje det er så uskyldig som at du har ligget for lenge på en side sånn at beina "sovner". Anonymkode: 5cb69...adc Har aldri merket noe slikt på dagtid, aldri.! Kun skjedd med armen 2-3 ganger og bein har det skjedd med 2 gang Anonymkode: 141ff...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #9 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søvnparalyse......? Den delen av hjernen som styrer bevegelse sover og den andre er våken. Jeg har det innimellom og det er ganske ubehagelig. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Søvnparalyse Anonymkode: b9893...d6c Mistenker det. Men er det noe jeg bør ta opp med legen? Med tanke på at dette aldri skjer på dagtid? Anonymkode: 141ff...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #10 Del Skrevet 1. mars 2021 Noen ganger har det noe å si hva slags madrass du har og om det er noen nerver i klem i ryggen. Har du ryggtrøbbel? Ville tatt det med legen. De vil antagelig sende deg til røntgen for å se om noe er i klem. Anonymkode: 9aa94...b74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Del Skrevet 2. mars 2021 Tror alt dette kommer av at du har ligget forkjært! Anonymkode: 91c62...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå