AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Eller er dere selvstendige individer som har inngått et kompromiss om å være sammen på tross av ulikheter. Anonymkode: bbb95...9da
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Vi har vært smeltet sammen i en enhet siden vi møttes og til idag 🥰.. Anonymkode: 1be18...8c3
Fiffig Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Vi har like interesser, men nokså ulike personligheter, men enn så lenge utfyller vi hverandre godt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Ingen av delene. Mye er jo likt og har vært det hele tiden - verdier, ønsker for livet og fremtiden, prioriteringer, gjensidig respekt. Men der vi er ulike har vi på en måte utviklet en spesiell forståelse for hverandre. Vi er fortsatt to ulike individer, med ulike interesser og tanker. Men etter 18 år "leser" vi den andre veldig godt. Forstår at den enes ønske og prioriteringer der og da betyr mer enn den andres. Ordet "kompromiss" vil jeg ikke si finnes i vårt forhold, nettopp fordi vi ser den andre så godt at det som betyr mye for motparten, automatisk betyr mye for oss, og med det tar en beslutning til felles beste uten diskusjoner eller krangler. Anonymkode: 50064...6b1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Smelte til en enhet håper jeg vi aldri blir. Vi setter pris på hverandres ulikheter. For min del hadde det vært rimelig kjedelig å være like på ALT! Anonymkode: a8951...304 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Vi har blitt likere og mer samkjørte, men gjør likevel mye hver på vår kant. Viktig å beholde selvstendigheten. Anonymkode: af7b1...192 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Ingen av delene... Vi er en enhet som består av to individer som hver spiller våre roller i og utenfor det paret vi er. Vi tenker både likt og ulikt og det er nødvendig for dynamikken vår. Anonymkode: 1c181...446
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #10 Skrevet 1. mars 2021 10-11år sammen, og ja, vi har nok blitt mer like på mange områder. Men vi er fullstendig ulike på andre. Det lever vi godt med, ettersom vi utfyller hverandre 🥰 Anonymkode: d03c1...371
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #11 Skrevet 1. mars 2021 Med årene har vi blitt trygge på hverandre og ser derfor likhetene bedre enn vi gjorde i starten, likheter som var der fra før. Vi er hensynsfulle, setter forholdet vårt høyere enn alt annet og derfor er vi også snille med hverandre. Vi inngår ikke kompromiss, det holder ikke i lengda men på tunge dager har vi en enighet (og derav kommer tryggheten) om at vi velger hverandre. Anonymkode: e9fe4...073 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 Vi kommer aldri til å smelte sammen til en enhet, høres jo bare helt fjernt ut. Vi er for ulike av natur til det. Men vi har blitt god på å lese og forstå hverandre. Vi vet hva som forventes og hvordan vi kan sette pris på hverandre. Sånn sett har dynamikken oss i mellom blitt utrolig god, som gjør hverdagen lett å drive. Anonymkode: 56c18...f31 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Etter over et tiår sammen blir vi bare mer og mer ulike. Mannen er nok den samme som før, men jeg har blitt mer stressa, seriøs og med mindre tid til «dillball» og moro (pga. fullt lederansvar for Familien AS) Anonymkode: 4b5f9...078
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 Eksen ble sakte men sikkert en satt gubbe som bare ville trene eller sitte i sofaen. Ble dritkjedelig. Styrte unna alt av venner og sosiale ting. Han skal ha for at han trente, da. Men vi endte likevel helt pa forskjellige planeter. Anonymkode: d697a...83e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #15 Skrevet 2. mars 2021 Vi er selvstendige, lignende individer. Anonymkode: 236ea...903
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #16 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eller er dere selvstendige individer som har inngått et kompromiss om å være sammen på tross av ulikheter. Anonymkode: bbb95...9da På noen områder har vi blitt mer like, men ikke på andre områder, heldigvis! Jeg hadde ikke orket å leve sammen med en versjon av meg selv. Et par-tre eksempel på at vi har blitt mer like, er at jeg var en kruttønne, han var roligheten selv - i løpet av årene har jeg blitt mye roligere, og han sier i fra litt mer enn i begynnelsen. Jeg var i overkant åpen, han var lukket - jeg har blitt mer privat, han har blitt mer åpen. Jeg har begynt å like musikken hans, og han tolererer å høre på musikken min (men vil ikke innrømme at han liker den ) Men ut over dette er vi individer med ulike meninger, og ulike personligheter. Anonymkode: 9357b...300
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 2. mars 2021 #17 Skrevet 2. mars 2021 Vi er to selvstendige individer som har blitt likere hverandre med årene, men som fortsatt har egne interesser og ulike personligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå