Gå til innhold

Erfaringer med FLO?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt FLO en stund, men har heller brukt en annen kalender, som forøvrig stemmer på en prikk på IKM, men surrer litt på selve EL dagen, har et fruktbarhetsvindu på 7 dager, EL 6 dagen og 1 dag etter med fruktbar. 

På FLO har jeg 11(!) dagers fruktbarhetsvindu, EL på dag 7 og 4 fruktbare dager etterpå. 

Store forskjeller på 2 apper synest jeg, flere med samme erfaring? 

Veit de ikke stemmer 100%,men bruker dem som en liten kalender og loggfører diverse 😊

Anonymkode: c1f86...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har bare 6 fertile dager på flowappen og en etter eggløsning. Du har ikke lagt til noe feil opplysninger eller hvor lang syklus har du? 

Anonymkode: 7d888...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror den blir mer presis etter hvert som du har ført inn flere sykluser og den føler seg mer sikker på når EL kommer. Nå sikrer den seg sikkert litt. Kan hende den viser flere fertile dager hvis det er stor variasjon fra syklus til syklus når EL kommer, også. Jeg har 7 fertile dager i Flo. 

Anonymkode: 88e87...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke Flo en liten periode så den kan logge dine tidligere sykluser. Min stemmer omtrent alltid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Flo og er veldig fornøyd. Stemmer ikke alltid da jeg har uregelmessig syklus (26-38), men greit få ett lite pekepinn. Var hos gynekolog pga endometriose og da sa hun at det så ut som jeg hadde eggløsning, og det stemte helt med appen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt Flo i flere år og den stemmer på en prikk hos meg :) Men som flere har nevnt så tar det noen sykluser før den stemmer bra.

Anonymkode: af8d9...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Funker bra her også. Har veldig regelmessig syklus.

Anonymkode: ef26e...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Flo i et år. Stemmer ganske godt, syklus varierer fra 27-30 dager, så vet alltid ca når den kommer. Eneste er eggløsning, Flo sier at jeg får det på CD14, men når jeg brukte EL-tester sist syklus var EL først på CD19 ☺️ Ellers veldig kjekk app!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...