Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Kjørelæreren min er veldig flink, og har hatt 3 kjøretimer fordelt på et år nå (lang tid pga private årsaker). Forrige kjøretime var det 5 mnd siden sist, og likevel klarer han å huske hvor jeg bor, skole, bosted osv.. hvordan er det mulig? Noterer de info eller er han interessert? Vi snakker om alt når jeg har kjøretime, og har det også morsomt.

Anonymkode: 7b752...c8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.

Kjørelæreren min er veldig flink, og har hatt 3 kjøretimer fordelt på et år nå (lang tid pga private årsaker). Forrige kjøretime var det 5 mnd siden sist, og likevel klarer han å huske hvor jeg bor, skole, bosted osv.. hvordan er det mulig? Noterer de info eller er han interessert? Vi snakker om alt når jeg har kjøretime, og har det også morsomt.

Anonymkode: 7b752...c8a

Syns ikke det er så rart jeg. Er vel informasjon du har registrert der da du startet? 

Anonymkode: c7510...f31

• Liker 1
Skrevet

Informasjon som adresse og at du er skoleelv er på papirene om deg. Noe de må ha for å sende regninger eller annen informasjon til deg. Det er kjørelærers jobb å være hyggelig å snakke med deg mens du kjører, det for at du ikke skal føle ubehag i kjøretimen. Å være kjørelærer er en sosialjobb, som andre lærerjobber er. Du reagerer vel ikke på at lærerene på skolen vet navnet ditt regner jeg med. Kjøreskoler som andre skoler har den nødvendige offentlige informasjon om elevene sine.
Dette vet jeg fra jeg jobbet på kontoret til en kjøreskole.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik er min også. Han fortalte meg at han hadde over 30 elever, men allikevel husker han navnet på katten min og spør hvordan det går med henne og slikt(hun er syk). Syns det er sykt koselig. 

Anonymkode: 13f82...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...