Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg synes at mødre som har født friske barn og opplevd at alt har gått bra, burde slutte å bæse i ettertid om at far ikke fikk delta i fødselen pga.  koronarestriksjoner, og at "livets største øyeblikk ble ødelagt". Vær heller takknemlig.

Anonymkode: 3d164...362

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙄

Anonymkode: ef2fb...fd7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Javel. Hva med dem som opplevde at ikke alt gikk bare bra? 

Anonymkode: 4340b...6a8

• Liker 2
Skrevet

Ja, hva med oss som ikke synes alt gikk bra? 😅 

Hvor syke må ungene være før man får klage mener du TS?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes dette teamet og trollingen er litt vel oppbrukt nå, jeg.

Anonymkode: b1329...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Far har like store rettigheter til å være der når barnet hans blir født.

Når det er sagt så kan man faktisk ikke alltid tenke på hvor fælt alle andre kan ha hatt det. Man har sine egne opplevelser, og for mange er det utrolig trist å ikke ha støtten fra en partner under fødselen. Ikke minst bare det at far går glipp av fødselen til sitt eget barn, en stor opplevelse i livet, som man ikke får mange ganger.

Det her blir som å si «tenk på de sultne barna i Afrika» når man ikke spiser opp maten, eller sier «liker ikke». Vi bor ikke i Afrika, men her i Norge, og her er det greit om man ikke spiser opp alt maten på tallerkenen eller sier at det er noe mat man ikke liker. 

Anonymkode: f29b2...b77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm, dette ser ut som noe man blant annet kan finne i kommentarene på Facebook, skrevet av damer som for lengst har utgåtte eggstokker.

Anonymkode: c086f...520

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hm, dette ser ut som noe man blant annet kan finne i kommentarene på Facebook, skrevet av damer som for lengst har utgåtte eggstokker.

Anonymkode: c086f...520

Er så sinnsykt lei alle som alltid ska dra inn «Når jeg var ung, da fødte jeg alene ute i stallen, det pøsregnet, tordnet og lynte. Men jeg klarte meg helt fint» 🤪🤪 jada, den gang da, men vi lever ikke den gang da, men nå! Og i dagens samfunn er det mange fedre som faktisk selv ønsker å få være med på fødselen av sitt eget barn.

Anonymkode: f29b2...b77

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...