AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har typisk nordisk hår. Tips til shampo og balsam? Anonymkode: 0e402...fcc
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Jeg liker Eleni og Chriss, men bytter litt på. Tror håret har godt av å bytte og trenger litt mer fukt på vinteren enn på sommeren. Anonymkode: eef2a...366
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Er frisør og synes Caviar, Kerastase, eller Redken er en av de beste merkene. Repair serien i disse👌 Anonymkode: 2cae2...48e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Noen uten oljer og silikon. Anonymkode: 8942a...816
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Kérastase Densifique Bain Densité. Håret mitt blir vanvittig flatt og tynt om jeg bruker naturvennlige produkter uten silikoner og sulfater og sånn. Har gitt opp disse "gode" produktene. Håret mitt i en sunn, naturlig form er rett og slett ikke fint. Hårstråene er fine i seg selv, men summen av dem i kombinasjon med hodet mitt blir ikke bra.. Ja takk til produkter! Anonymkode: 28e0a...581
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kérastase Densifique Bain Densité. Håret mitt blir vanvittig flatt og tynt om jeg bruker naturvennlige produkter uten silikoner og sulfater og sånn. Har gitt opp disse "gode" produktene. Håret mitt i en sunn, naturlig form er rett og slett ikke fint. Hårstråene er fine i seg selv, men summen av dem i kombinasjon med hodet mitt blir ikke bra.. Ja takk til produkter! Anonymkode: 28e0a...581 Det tar noen måneder før håret vender seg til naturlige produkter og fremstår bedre enn med silikonfulle produkter. Håret må tross alt nære ordentlig fremfor å legge silikon rundt hårstråene. Anonymkode: 8942a...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå