AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg fikk anbefalt en shampo hos en frisør, den skulle være fantastisk for mitt hår. Men fy det var noe av det verste mirakelet, jeg har hatt å håret, hodebunnen klødde og jeg fikk masse flass. Nei takke meg til butikk shampo. Andre som har hatt dårlig opplevelse med frisør shampo ? Anonymkode: 5c6c7...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minime94 Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg sluttet helt med butikkshampo/balsam etter jeg begynte med frisørshampo. Håret ble mye finere og mye mindre floker samt mye drøyer i bruk. Kommer jo ann på hvilke merke du brukte også da. Started med Bed head men denne klødde jeg en del av. Redken derimot er det eneste jeg bruker og har brukt i mange år 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Del Skrevet 1. mars 2021 Minime94 skrev (1 minutt siden): Jeg sluttet helt med butikkshampo/balsam etter jeg begynte med frisørshampo. Håret ble mye finere og mye mindre floker samt mye drøyer i bruk. Kommer jo ann på hvilke merke du brukte også da. Started med Bed head men denne klødde jeg en del av. Redken derimot er det eneste jeg bruker og har brukt i mange år Fikk anbefalt en fra L'Oréal. Men L'Oréal, som de selger i daglivare reagerer jeg ikke på. Anonymkode: 5c6c7...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Del Skrevet 1. mars 2021 Ja og nei. Noe er bra og annet er ikke. Kjøper kun det som føles bra når jeg først har prøvd hos frisøren. Men det betyr ikke at håret blir bra over tid. Nå holder jeg meg til butikkshampo for en periode pga økonomi. Anonymkode: 06291...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. mars 2021 #5 Del Skrevet 1. mars 2021 Kjøper aldri "butikkshampo". Bruker bare gode merker, men kjøper på nett og ikke hos frisør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Del Skrevet 1. mars 2021 Min erfaring er at "frisørsjampo" er mer konsentrert enn "butikksjampo", ergo er den mye drøyere. Bruker Moroccanoil Hydrate og er veldig fornøyd med den. Anonymkode: ba335...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg kjøper alt hos frisør, det er (dessverre!) kjempeforskjell på billig og dyrt for mitt hår. Jeg har en fast frisør jeg har gått til i årevis, og hun vet akkurat hva som kommer til å fungere på mitt hår. Ja, det blir dyrt, men produktene er drøye. Jeg trenger heller ikke å vaske håret mer enn to ganger i uka med riktige produkter. Anonymkode: ae052...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #8 Del Skrevet 1. mars 2021 Mange frisørshampoer er fulle av parfyme og andre allergifremkallende stoff. Mild shampoo fra Apoteket reddet håret mitt. Man trenger ikke alle kjemikaliene. Anonymkode: d02d5...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #9 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Min erfaring er at "frisørsjampo" er mer konsentrert enn "butikksjampo", ergo er den mye drøyere. Bruker Moroccanoil Hydrate og er veldig fornøyd med den. Anonymkode: ba335...a9f Denne tålte hverken jeg eller samboer. Fikk både utslett og flass, da den er ekstremt parfymert. Anonymkode: d02d5...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 1. mars 2021 #10 Del Skrevet 1. mars 2021 Shampoo man får kjøpt på butikken kan være like bra som shampoo man får kjøpt hos frisør, men man må gjerne være litt mer obs på ingredienser selv. Jeg brukte kun "butikkshampoo" før, men ble anbefalt Redken hos frisør og jeg kommer aldri til å gå tilbake. Jeg opplever at selv om de er dyrere, så trenger jeg en mye mindre mengde og flaskene varer derfor mye lengre. Men det er viktig å finne en serie som er tilpasset dine behov, jeg reagerte dårlig på Redken Extreme for eksempel, uten at dette betyr at serien er dårlig. Den var bare ikke tilpasset mitt hårs behov. Bruker Redken Scalp Relief Shampoo og Redken All Soft Balsam nå og har aldri hatt så fint og mykt hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #11 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk anbefalt en shampo hos en frisør, den skulle være fantastisk for mitt hår. Men fy det var noe av det verste mirakelet, jeg har hatt å håret, hodebunnen klødde og jeg fikk masse flass. Nei takke meg til butikk shampo. Andre som har hatt dårlig opplevelse med frisør shampo ? Anonymkode: 5c6c7...08e Hvilken sjampo er det? Mange frisørsjampoer inneholder dessverre sterke kjemikalier. Anonymkode: a3641...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #12 Del Skrevet 1. mars 2021 Hver gang håret blir vasket hos frisør blir det bare helt merkelig, ikke blir det bedre av føningen de absolutt skal til med heller. Kasta produktene som de anbefalte meg da håret føltes tungt og kladdete. Nå bruker jeg kun dusjsåpa fra Anglagard (coop). Den er uten parfyme og håret føles rent og pent uten mye styr. Anonymkode: dc832...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 1. mars 2021 #13 Del Skrevet 1. mars 2021 Bruker Define shampoo og Redken balsam og hårkur. Har mykt og fint hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå