Gå til innhold

Hvor gikk vannet ditt? - redd for at vannet går offentlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er livredd for at vannet går mens jeg er ute, feks på butikken. 😅

Hvor gikk vannet ditt?

Anonymkode: f19e9...914

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gang hjemme på do. Andre gang på sykehuset, jeg skulle bli satt igang, men vannet gikk og riene startet før de rakk og sette meg igang. 

Anonymkode: 41275...c53

AnonymBruker
Skrevet

Vannet mitt gikk på fødestua med 6cm åpning.

Anonymkode: 1c792...d1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

To første gangene ble vannet tatt på føden, i det pressriene satte inn. Siste gang gikk det i bilen i det vi parkerte utenfor sykehuset. 

Anonymkode: 74ff1...6a2

AnonymBruker
Skrevet

Idet pressriene startet, begge gangene.

Anonymkode: d4da0...334

AnonymBruker
Skrevet

Har kun opplevd at det har gått en gang før jeg kom på sykehuset(har tre barn), og det var på do hjemme. Kjenner ingen som har en utrolig historie rundt spontan vannavgang. Det skjer ikke veldig ofte. Skulle det likevel skje kan jeg love deg at du er så drittlei av å være gravid at du jubler😂

Anonymkode: 69f43...152

AnonymBruker
Skrevet

På føden, i badekar begge ganger 

Anonymkode: 93597...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Vannet ble tatt på sykehuset ved 8cm åpning 

Anonymkode: 45f71...d9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På sykehuset etter at åpningen ble sjekket første gang. Tror det kun er på film det skjer på butikken.

Anonymkode: e64bb...227

Skrevet

Hjemme, begge gangene! 😉 så jeg kunne fort vært en av de som fikk vannavgang på butikken! Vet ikke om det hadde plaget meg så voldsomt heller, hadde kanskje vært litt irriterende hvis det ble for mye styr bare!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er da en av de med spontan vannavgang ute i offentligheten, omtrent som man ser på film - bortsett fra at det absolutt ikke var så dramatisk.   Var på vei til restaurant, og alt kom ikke på en gang. De jeg var sammen med merket det ikke, jeg trodde jeg hadde tisset på meg, gikk på do og skjønte tegninga. Kom meg på sykehuset, og der kom resten. 

Anonymkode: 1dd6f...5f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemme på badet, hehe.

Anonymkode: 19fa3...71b

AnonymBruker
Skrevet

Satt på do hjemme da det skjedde.

Anonymkode: 93068...89c

Skrevet

På sykehuset rett før jeg fikk pressrier 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Midt i pressriene, begge ganger. 

Anonymkode: 7d13b...080

Gjest 96erjente
Skrevet

Med nr. 1 gikk det hjemme. Hadde akkurat vært å tisset tidlig den morgenen og gikk og la meg igjen, og etter å ha snudd meg i sengen ble det plutselig klissvått. Med nr. 2 gikk det under fødselen på sykehuset. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme da jeg stod opp for og gå på do, begge gangene. 

Anonymkode: cebae...ac7

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk hjemme begge gangene, den ene gangen merket jeg det mens jeg låne sov og kom meg raskt ut på gulvet der det sa PLASK. Den andre gangen lå jeg å så på tv da jeg hørte et «knekk», og reiste meg opp og da sa det PLASK igjen. Helt vilt mye vann 😂😂 Glad jeg var hjemme! 

Har termin om 4 uker, å kommer til å holde meg hjemme i dagene rundt termin 😅

Anonymkode: 23709...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Vannet ble tatt på føden hver gang. begge ved 10 cm åpning.

Anonymkode: d0e8b...658

AnonymBruker
Skrevet

Første gang - på do hjemme. Var ikke sånn som jeg hadde sett på tv/film. Det kom liksom litt i skvulper, nesten som å tisse på seg, uten kontroll, flere ganger. 

Andre gang - under pressriene, på sykehuset. Det var nesten verre enn på film, føltes ut som en hel bøtte med vann ble satt på hodet 😂

Anonymkode: 1d392...85a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...