AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Del Skrevet 1. mars 2021 Lite spørsmål til alle med-koniserte der ute: hadde dere ekstra vonde mensensmerter etter konisering? I så fall hvor lenge? Jeg var klar for det på min første mens, og da var de veldig vonde. Men nå to måneder etterpå føles det også som at det stikker ekstra nå som mensen skal tre inn. Fler som har hatt det sånn? Når går det i så fall over? Google ga meg ikke noen gode svar her 😅 PS: Dette er ikke for å spre frykt eller feilkunnskap eller noe, for de som skal ha selv. Selve koniseringen gikk kjempefint uten noen smerter og var over på null komma niks 😊 Det har overhode ikke vært noen komplikasjoner etter smerter i ettertid, annet enn litt vondere mensensmerter som man jo bare kan ta en paracet for. Anonymkode: 4726c...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 Det har ikke jeg opplevd. Tror ikke det skal ha noen sammenheng, det virker ikke helt logisk. Men skal ikke si sikkert 🤷♀️ Anonymkode: 2b869...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Del Skrevet 1. mars 2021 Min mens har blitt «bedre» blør mindre (blødde ekstreme mengder før nå er det mere normalt» og ingen smerter eller oppblåst eller hormoner, mener nesten ikke jeg har mensen annet enn blodet i en ukes tid.. vet ikke hva som er vennlig, men jeg fikk med tlf nr til sykehuset hvor jeg kunne ringe om jeg lurte på noe eller noe var Uvanelig. Anonymkode: e5ba9...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Del Skrevet 8. september Mine er mye vondere ja. Kjenner det så godt i livmor. Vet ikke om det har sammenheng men.. Anonymkode: 0c205...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Del Skrevet 8. september Mistet mensen men har syke rier i 1ukes tid. Anonymkode: 7bb53...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå