Gå til innhold

Penis tråd (ja igjen). Damen sier at størrelsen spiller ingen rolle men skriker ofter "du er så stor" når hun kommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Som alle menn har jeg tatt opp penis tema med damen. Hun sier at størrelsen ikke er viktig. Men når hun kommer sier ofte  noe om min penis ( "du er for står", "du fyller meg" osv)

Jeg synes det er opphissende. 

Men jeg lurer på om størrelsen faktiskt er viktig for henne.

Jeg innser at temaet ble diskutert 1000 ganger før men er det andre damer som er like?

Kan størrelse bidra til nytelsen trots hva damene ofte sier?

Hilsen

Anonymkode: 51245...0f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sagt noe sånt.

Anonymkode: bc900...7de

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Du fyller meg"? 🤭 hadde ledd meg ihjel om jeg hadde hørt dette under sex. 

Anonymkode: 2d6d0...115

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig spiller det en rolle med størrelsen. Er jo forskjell på en finger og en agurk :P 

Anonymkode: bba2c...d84

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du blir jo tydeligvis "motviert" av det? 

Anonymkode: 91201...5ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men tykkelsen er viktigere enn lengden for min del 😂

Anonymkode: bba2c...d84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er vondt, du dunker for hardt? 🧐 

Anonymkode: 3564f...dcd

AnonymBruker
Skrevet

Snikskryt-tråd?

Anonymkode: e5cd3...c65

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun tenner på å si det. Man kan si og gjøre mye rart når man er kåt 

Anonymkode: 00607...f4e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig spiller størrelsen en rolle.

Men hva man sier kan ha både med egen tenning og hva man tenker partner tenner på, trenger ikke være direkte relatert til et voldsomt fokus på størrelse.

Anonymkode: 4e890...fa6

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

De sier at størrelsen ikke teller, men den gjør nok det 🤭🤭🤭🤭🤭 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kanskje det er vondt, du dunker for hardt? 🧐 

Anonymkode: 3564f...dcd

Nej nej. Hun setter tempoet. Ingen smerte bare nytelse (tror jeg). Hun bare tenner på å si det 

Skrevet (endret)

Jeg googlet "how deep is the vagina" og fikk opp at den er 7.5-10 cm. Jeg fikk også opp på at "The majority of the nerves are located in the first one third of the vagina meaning that the first 1.5 inches or 3.75 cm is where most of the good feelings come from for a female."

Hvis dette stemmer, må det jo da faktisk bety at penisstørrelsen ikke er viktig for en kvinne til å oppnå nytelse fra penetrering.

Kjipe nyheter for meg. Jeg har over gjennomsnittet stor kuk, men da kan det altså tyde på at den visuelle verdien er viktigere enn den funksjonelle.

Endret av durch
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig spiller størrelsen en rolle.

Men hva man sier kan ha både med egen tenning og hva man tenker partner tenner på, trenger ikke være direkte relatert til et voldsomt fokus på størrelse.

Takk for svaret.

Godt poeng. Man slutter å tenke ved orgasmen. Men det kanskje viser samtidig att hun tenner på tanken av en stor k** selv om hun "innrømer" ikke det (hverken til meg eller seg selv)?

AnonymBruker
Skrevet
durch skrev (1 minutt siden):

Jeg googlet "how deep is the vagina" og fikk opp at den er 7.5-10 cm. Jeg fikk også opp på at "The majority of the nerves are located in the first one third of the vagina meaning that the first 1.5 inches or 3.75 cm is where most of the good feelings come from for a female."

Hvis dette stemmer, må det jo da faktisk bety at penisstørrelsen ikke er viktig.

Jo men der er mye som er mentalt ved samleie ikke bare fysiskt 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er ærlige kun når de er fulle eller i ferd med å få orgasme.

Anonymkode: 0fe36...ae0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Såklart vil vi ha en stor fremfor en liten:) 

Anonymkode: 4f663...5b0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
durch skrev (6 minutter siden):

Hvis dette stemmer, må det jo da faktisk bety at penisstørrelsen ikke er viktig for en kvinne til å oppnå nytelse fra penetrering.

Kjipe nyheter for meg. Jeg har over gjennomsnittet stor kuk, men da kan det altså tyde på at den visuelle verdien er viktigere enn den funksjonelle.

Det du siterer der betyr at lengde er mindre viktig enn tykkelse. Det er jo en kjent sak, hos alle andre enn menn - som gjerne fremstår med et pussig oppheng på hvor lang tissemannen deres er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Såklart vil vi ha en stor fremfor en liten:) 

Anonymkode: 4f663...5b0

I knew it :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei

Som alle menn har jeg tatt opp penis tema med damen. Hun sier at størrelsen ikke er viktig. Men når hun kommer sier ofte  noe om min penis ( "du er for står", "du fyller meg" osv)

Jeg synes det er opphissende. 

Men jeg lurer på om størrelsen faktiskt er viktig for henne.

Jeg innser at temaet ble diskutert 1000 ganger før men er det andre damer som er like?

Kan størrelse bidra til nytelsen trots hva damene ofte sier?

Hilsen

Alle menn tar ikke opp penistema  med damen sin! Hallo! Det er usexy og turn off med en mann som er så usikker at han må stille slike spørsmål. Min mann har helt gjennomsnittlig størrelse, har aldri snakket om størrelsen sin eller andres, viser ingen utrygghet rundt sin egen, verken størrelse, fasong eller funksjon. Han har full kontroll på bevegelsene og utstyret, og er fantastisk i sengen! 

Høres helt teit ut å rope ut det der når hun kommer. Hun gjør det sikkert fordi hun har merket at du digger det. 

Du er for opptatt av din egen penis! 

Anonymkode: 9b5c2...20c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...