Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe som irriterer meg er at mange menn sier at kvinner ikke bryr seg om personligheten til mannen , at vi kun vil ha slemme mannfolk og tralala... Også sier andre menn som mener at de er den «snille» mannen som aldri får seg dame og klager.. Liksom hallo!? Vi damer faller ikke for en mann BARE fordi han er snill? Menn gjør ihvertfall ikke det samme. Poenget er at damer som faller for badboys (som jeg har gjort mye) faller ikke for at han er slem!! Det har noe noe med kjemi og tiltrekning og alt det er. Man bestemmer ikke hvem man får sikkelig kjemi med. Om en mann behandler meg dårlig , såklart kvitter jeg meg med han da. Så alt handler om kjemi og tiltrekning , og ikke at dem har dårlig personlighet . 

Anonymkode: bb804...5cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er bare en unnskyldning som brukes av menn som ikke får seg dame. 

Anonymkode: 6ef8f...d60

• Liker 14
Skrevet

Hva mener du med "kjemi"? 

AnonymBruker
Skrevet
DHG skrev (4 minutter siden):

Du vet vel hva kjemi er? At man passer med hverandre, har det fint sammen , ler, har det gøy etc

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke kvinner faller for "bad boys" fordi de er slemme, men fordi mange av karaktertrekkene men finner i denne type menn(esker) også ofte inkluderer egenskaper som selvsikkerhet, ro i omgivelsene og at man gir litt faen. 

I den andre stereotypiske motpolen finner vi de forsiktige mennene som er litt redd for omverdenen, ikke stikker seg ut og bare vil gjøre de rundt seg tillags.

Evolusjonen har programmert kvinner til å falle for menn som er trygge. Fordi trygghet i seg selv lett blir trygghet for barna.

Og denne selvsikkerheten kommer altså ofte med at man bryr seg mindre om de rundt seg, og derfor utviser trekk som kan minne om en som er slem.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet vel hva kjemi er? At man passer med hverandre, har det fint sammen , ler, har det gøy etc

Mitt poeng er at jeg tror du tror det er bare det, mens "kjemi". slik vi omtaler det, i realiteten handler om mye mer. Blant annet er den biologiske ubevisste komponenten mye sterkere enn vi antar. Vi vet alle instinktivt om vi vil ligge med noen innen 0.02 sekunder. Det er felles for både kvinner og menn. Det er biologiske instinkter. 

Jeg tror rett og slett at det er et for lavt refleksjonsnivå/kunnskapsnivå i debatten knytta til hva vi omtaler som attraksjon og følgelig "kjemi". Det er mye mer enn om man ler og har det gøy sammen. Forenklingen er skadelig for å ha en meningsfylt debatt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Noe som irriterer meg er at mange menn sier at kvinner ikke bryr seg om personligheten til mannen , at vi kun vil ha slemme mannfolk og tralala... Også sier andre menn som mener at de er den «snille» mannen som aldri får seg dame og klager.. Liksom hallo!? Vi damer faller ikke for en mann BARE fordi han er snill? Menn gjør ihvertfall ikke det samme. Poenget er at damer som faller for badboys (som jeg har gjort mye) faller ikke for at han er slem!! Det har noe noe med kjemi og tiltrekning og alt det er. Man bestemmer ikke hvem man får sikkelig kjemi med. Om en mann behandler meg dårlig , såklart kvitter jeg meg med han da. Så alt handler om kjemi og tiltrekning , og ikke at dem har dårlig personlighet . 

OK.

Det jeg (kvinne) ikke forstår, er dette behovet for å buse ut med irritasjon. Kan du ikke heller gå en tur eller lage en ny rett? Det hjelper 100% bedre enn å irritere seg over mennesker. 

Anonymkode: 85186...25f

AnonymBruker
Skrevet

- "Ingen vil ha meg fordi jeg er så snill. Kvinner vil bare ha slemme menn. Buhuuuuuu"

-  "Jeg vil ikke være sammen med deg, fordi jeg ikke er forelsket i deg. I tillegg liker jeg ikke sutrete mannfolk."

Slemme mannfolk som får seg kvinnfolk er gjerne manipulative drittsekker som benytter seg av såkaldt "Lovebombing". Dette må gjerne kombineres av et godt utseende, eller god økonomi, eller at de er veldig flink til å lyge.

Anonymkode: 5f076...e1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Snill mann" er ofte kodeord for selvutslettende menn. Det går an å være snill samtidig som man har både ryggrad og tæl, men de mennene omtaler ikke seg selv som "snill mann", bare som mann. Og det er de mennene som drar damer.

Mvh
Forhenværende "Snill mann"

Anonymkode: b95b1...7f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
DHG skrev (40 minutter siden):

Mitt poeng er at jeg tror du tror det er bare det, mens "kjemi". slik vi omtaler det, i realiteten handler om mye mer. Blant annet er den biologiske ubevisste komponenten mye sterkere enn vi antar. Vi vet alle instinktivt om vi vil ligge med noen innen 0.02 sekunder. Det er felles for både kvinner og menn. Det er biologiske instinkter. 

Jeg tror rett og slett at det er et for lavt refleksjonsnivå/kunnskapsnivå i debatten knytta til hva vi omtaler som attraksjon og følgelig "kjemi". Det er mye mer enn om man ler og har det gøy sammen. Forenklingen er skadelig for å ha en meningsfylt debatt. 

Du har 100% rett. Dette (KG) har gjennom årene vist seg å være en arena for folk flest. Og folk flest er idioter. Den som prøver seg på folkeopplysning her, vil gå på en smell. 

Anonymkode: 4598f...128

• Liker 1
Skrevet
DHG skrev (1 time siden):

Penger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En ting som irriterer meg med mange kvinner er at de tror at alle menn er like at alle menn tenker det samme.

Anonymkode: ea275...ceb

• Liker 2
Skrevet

Mange morsomme poeng her

TS: Hva er greia? Det fins da flere menn en disse? Du trenger bare èn, og kan vel holde deg unna alle de andre?

I ene enden av skalaen finner du playerne. Disse innhar som regel en god del attraktive egenskaper. Det er jo derfor mange faller for dem. I tillegg så har disse forstått at det er lett å forsyne seg, og derfor gjør de det.

I andre enden har du de tafatte. Disse innhar veldig få attraktive egenskaper og får dermed veldig lite oppmerksomhet. I tillegg til å mangle baller nok til å gjøre noe med det mangler de ofte også nok selvinnsikt til å vite hva de skal gjøre. Disse forblir da ofte uten partner gjennom livet og det fins nok mange triste skjebner mellom her.

De fleste menn befinner seg dog i mellom disse ytterpunktene. Finn en av dem i stedet.

Det er fullt mulig å ha baller uten å oppføre seg som en kuk. :lur:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
DHG skrev (2 timer siden):

Såklart. Det er ei blanding av tiltrekning, kåtskap, trygghet, vennskapet og noe udefinerbart. 

Anonymkode: f3c51...428

AnonymBruker
Skrevet

ENDA en tråd om hvor forferdelige, onde og slemme uattraktive menn er. Takk, akkurat et verden trengte

Anonymkode: d3de5...56d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, DHG said:

Det gjør ikke jeg. Jeg kan vite raskt om det er helt utelukka, men hvorvidt jeg faktisk vil ligge med en kvinne vet jeg ikke før tidligst etter 2-3 møter. 

Anonymkode: 42279...c3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ingen menn som sier noe slikt.

Anonymkode: 7546a...053

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har aldri falt for såkalte bad boys. Det har aldri vært min greie, men jeg tror ikke at menn tror at man blir sammen med sånne eller har sex med sånne fordi de er slemme. Ikke de fleste menn. 

Noe jeg har lest og hørt mange ganger derimot er menn som omtrent tror at det er nok å være snill så får man seg dame eller fortjener å få seg ei dame. Sånn typisk "jeg har en kompis som er så snill og grei, men han får seg ikke dame" eller "jeg er så snill og grei, men damer vil ikke ha meg". Flott å være snill, men det alene er ikke noe som gjør at man får seg kjæreste.

Jeg kan jo sitte og si at ei venninne er så snill og grei, men det er jo ikke nødvendigvis derfor hun ikke får seg kjæreste og menn kan se henne på en totalt annen måte enn det jeg gjør. Man viser jo andre sider med ulike mennesker og ulike relasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet
DHG skrev (23 timer siden):

Hun mener sannynligvis dominant adferd i en eller annen form. Evnen til å dominere (andre menn). Enten ved personlighet, fysisk styrke, intelligens, ressurser (rik), anseelse eller utdannelse/jobb.

Om det er direktør, mafialeder, kjendis eller noe annet er underordnet. En som stikker seg ut.

Kan du ikke bli berømt, bli beryktet heter det. Bedragere på flukt er hotte. Politidamer har en svakhet for pakistanske gjengledere. Terrorgutta drar damer over en lav sko osv.

Stikkordet er dominant.

Veldig mange damer vil beskrive drømmemannen som bra utdannelse, flink, snill ,glad i barn osv. De beskriver Trond Wiggo Torgersen i praksis. Meeen når klokka bli 02.30 om natta drar de hjem med Vin Diesel.

Women say , women do...

Anonymkode: b554c...dcd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig mange damer vil beskrive drømmemannen som bra utdannelse, flink, snill ,glad i barn osv. De beskriver Trond Wiggo Torgersen i praksis. Meeen når klokka bli 02.30 om natta drar de hjem med Vin Diesel.

Women say , women do...

Anonymkode: b554c...dcd

Den perfekte mannen er en slags krysning mellom Trond Viggo og Vin. Pen/dominant nok til å knulle og hyggelig og interessant nok til å prate med etterpå. 

Anonymkode: f3c51...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...