AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Jeg trenger en midlertidig løsning mens jeg venter på shampo og balsam i posten.. Er det noen billig shampo/balsam som er brukbar en kort periode? Har tørt hår men det kjennes så lett klissete og jeg bruker dårlig shampo og balsam Anonymkode: b0587...ea9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 LoveBeautyPlanet er bra! Anonymkode: accff...6bd 2
mlifjeld Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Gliss total repair shampoo og hårmaske (den i krukke) er faktisk overraskende bra! Har slitt hår og kan si at jeg syntes disse er minst like bra som de jeg har fått anbefalt av frisøren. Gir meg skinnende og mykt hår! Med vanlige shampooer pleier jeg å få mer grov tørr tekstur som er forjævli å gre i. Så ble så overasket etter første vask med disse. Håret ser nesten ikke slitt ut, men blankt og utrolig mykt og lett å gre. Balsamen fra serien er sånn meh.. Akuratt som en vanlig butikk balsam. Men shampoo og maske er gull!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): LoveBeautyPlanet er bra! Anonymkode: accff...6bd Den inneholder en kjemikalie som står på verstingslisten over giftige stoffer for mennesker. Anonymkode: c9806...7e6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Aussie sine produkter fungerer bra for mitt hår, faktisk bedre enn dyre produkter. Anonymkode: cb26a...abd
Perelandra Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Den gule fra Elvital fungerer ok på mitt tørre hår.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Anglagaard. Den er uten parfyme. Anonymkode: 8ee5d...b30
flusa Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 The vegan bear, shampo og balsam. Håret føles litt tørt ut etter vask,men fy fader så glansfullt det blir.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 13.54): LoveBeautyPlanet er bra! Anonymkode: accff...6bd No. Anonymkode: d0df7...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå