AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #81 Del Skrevet 23. september 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Igjen, kan du forklare hva "Certificate of Live Birth" er for noe?. Anonymkode: 45ed9...9ee Jeg tar det for gitt at du kan lese, også engelsk, evt. bruke en oversettelsestjeneste. Lykke til. Men enkelt sagt er det en skriftlig bekreftelse på et levende født barn, noe jeg ikke tror noen i Norge har fått kloa i på hundre år. Litt usikker på praksisen i detalj, for det er variert fra land til land hvem som "vokter" dette originaldokumentet/journalen. Dette er jo grunnlaget for pengeverdier for nasjonens voktere... https://duckduckgo.com/?q=what+is+Certificate+of+Live+Birth+explained&t=ffab&ia=web Hør for enkelhets skyld på Paul i videoen, han forklarer akkurat dette - på norsk. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1455678-fødselsattesten-gjør-oss-til-slaver/?do=findComment&comment=30645411 Anonymkode: ff65b...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #82 Del Skrevet 23. september 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Folk oppgir gladelig fødsels- og personnr. De samtykker til å la seg bestemme over, de fremviser førerkort, pass eller en attest der "navnet deres" (statens) fremkommer med store bokstaver (Capitis Diminutio Maxima - all tap av status, noe de naturligvis ikke vet). Og beviselig har førerkort, bankdokumenter, statsdokumenter med "ditt navn", og de som husker hvordan fylle ut offentlige skjemaer med "bruk blokkbokstaver" 🙂 (helt tilfeldig). Anonymkode: ff65b...20d Igjen - latin har bare store bokstaver. Anonymkode: 3b2bd...c52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 23. september 2022 #83 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det har den effekt at folk narres til samhandling med staten - dvs finner seg i å bli regulert, styrt, bøtelagt, avgiftsbelagt, skattelagt, samt be om tillatelse til alt som skal "lisensieres", godkjennes, tillates. Hvordan gjør store bokstaver at folk narres til dette? Hvordan påvirker store bokstaver på noen måte hva folk godtar av lover vedtatt av Norges Storting? Forklar, for jeg ser ingen sammenheng, men jeg tror ikke du heller egentlig gjør det. Sitat de fremviser førerkort, pass eller en attest der "navnet deres" (statens) fremkommer med store bokstaver (Capitis Diminutio Maxima - all tap av status, noe de naturligvis ikke vet). Så var det dette med å dokumentere ville påstander da. Hvor er dokumentasjonen på at store bokstaver i passet mitt gjør at jeg taper noe som helst av status? Dette er en vill fantasi. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #84 Del Skrevet 23. september 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Gamle Roma skrev på latin. Latin har ingen små bokstaver så alt ble skrevet med store. Det du sier gir altså ingen mening. Anonymkode: 3b2bd...c52 Men alle som går på en skole i vårt land eller tilsvarende land vi kjenner til lærer å skrive med små bokstaver, evt. skrive navnet sitt med stor forbokstav. Hvorfor er praksisen at bank/pass/førerkort osv bruker bare store? Bare en fiks ide liksom? Så penere ut med ALL CAPS BIG BLOCK LETTERS liksom? Hvorfor er det sånn i all land, inkludert USA og Afrika, Australia, New Zealand....? De fant på den samme metoden alle mann og synes det bare MÅÅÅ være sånn all over? Prøv å google selv. Er det bare noe jeg finner på? capitis diminutio maxima in roman law https://duckduckgo.com/?q=capitis+diminutio+maxima+in+roman+law&t=ffab&iar=images&iax=images&ia=images https://www.peterkeijsers.com/wp-content/uploads/2015/08/Capitis-diminutio-1024x434.png https://freemandelusion.files.wordpress.com/2018/07/screen-shot-2013-03-05-at-1-08-57-pm.png Anonymkode: ff65b...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #85 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tar det for gitt at du kan lese, også engelsk, evt. bruke en oversettelsestjeneste. Lykke til. Men enkelt sagt er det en skriftlig bekreftelse på et levende født barn, noe jeg ikke tror noen i Norge har fått kloa i på hundre år. Litt usikker på praksisen i detalj, for det er variert fra land til land hvem som "vokter" dette originaldokumentet/journalen. Dette er jo grunnlaget for pengeverdier for nasjonens voktere... https://duckduckgo.com/?q=what+is+Certificate+of+Live+Birth+explained&t=ffab&ia=web Hør for enkelhets skyld på Paul i videoen, han forklarer akkurat dette - på norsk. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1455678-fødselsattesten-gjør-oss-til-slaver/?do=findComment&comment=30645411 Anonymkode: ff65b...20d Så du har ikke undersøkt på egen hånd hva det egentlig er men bare gjentar det du har hørt fra noen som sier det du ønsker å høre?... skjønner. Anonymkode: 45ed9...9ee 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 23. september 2022 #86 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Også litt interessant at det stadig vekk henvises til amerikanske lover, dokumenter, ditt og datt. Det er fælt få i Norge som kjenner amerikanske regler til fingerspissene, så ting misforstås og dras ut av kontekst til stadighet. Hvordan amerikanerne gjør ting har dessuten ingen relevans for hvordan vi gjør det i Norge. Eller hva andre land gjør. KOKO! Endret 23. september 2022 av Optimo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #87 Del Skrevet 23. september 2022 18 minutter siden, Capitan Fracassa said: Hvordan gjør store bokstaver at folk narres til dette? Hvordan påvirker store bokstaver på noen måte hva folk godtar av lover vedtatt av Norges Storting? Forklar, for jeg ser ingen sammenheng, men jeg tror ikke du heller egentlig gjør det. Så var det dette med å dokumentere ville påstander da. Hvor er dokumentasjonen på at store bokstaver i passet mitt gjør at jeg taper noe som helst av status? Dette er en vill fantasi. Dokumentasjonen ligger i hva du bør klare å observere. Som levende mann eller kvinne født på jorda er du øverste myndighet over deg selv, men lar deg likevel styre av en myndighet som er en papirfiksjon (registrert selskap, korporasjon). Du lar deg styre fordi du ikke har lært at du er en naturlig myndighet over din egen kropp, ditt eget liv, så du følger bare køen av andre som gjør det samme, uten å skjønne hvorfor. Hva er det som gjør at du lar deg styre på denne måten, uten motstand? At du har sett på TV at politiet kommer og plager deg om du kjører sparkesykkel i 23 km i stedet for 20? At du ikke bruker hjelm? Har du noen dokumentasjon som forklarer hvorfor et papirselskap gis makt over deg? Er det fordi noen av en "finere familie" bosatt en annen plass styrer selskapet? Det er vanskelig å finne noen logisk forklaring på at andre mennesker har retten til å bestemme over deg. Hvordan får et papirselskap (stat, korporasjon) en slik makt? Anonymkode: ff65b...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #88 Del Skrevet 23. september 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Men alle som går på en skole i vårt land eller tilsvarende land vi kjenner til lærer å skrive med små bokstaver, evt. skrive navnet sitt med stor forbokstav. Hvorfor er praksisen at bank/pass/førerkort osv bruker bare store? Bare en fiks ide liksom? Så penere ut med ALL CAPS BIG BLOCK LETTERS liksom? Hvorfor er det sånn i all land, inkludert USA og Afrika, Australia, New Zealand....? De fant på den samme metoden alle mann og synes det bare MÅÅÅ være sånn all over? Prøv å google selv. Er det bare noe jeg finner på? capitis diminutio maxima in roman law https://duckduckgo.com/?q=capitis+diminutio+maxima+in+roman+law&t=ffab&iar=images&iax=images&ia=images https://www.peterkeijsers.com/wp-content/uploads/2015/08/Capitis-diminutio-1024x434.png https://freemandelusion.files.wordpress.com/2018/07/screen-shot-2013-03-05-at-1-08-57-pm.png Anonymkode: ff65b...20d Jeg skrev ikke at Capitis Deminutio ikke eksisterte i Roma, men at dette med store bokstaver ikke er relevant siden latin bare har store bokstaver. Det er uansett ikke relevant hva slags lov Romerriket hadde for Norge i dag. Store bokstaver har blitt standard. Det at vi ikke vet helt hvorfor betyr ikke at det blir noe særlig mer sannsynlig med en så ekstremt far-fetched konspirasjon som dette. Hvor tar man det fra? Forøvrig er det ikke alle land som har store bokstaver i passet, f.eks Nederland: https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_identity_card Betyr det at nederlendere da ikke er korporasjoner? Ellers er årsaken til at man selv skal skrive navnet med blokkbokstaver at det skal være enkelt å lese og uten skrivefeil/misforståelser siden folks håndskrift/signatur kan variere og noen ganger være ganske uleselig. Nå er jo dette med store bokstaver tilbakevist, så hva har en lov fra Romerriket med Norge og andre land i dag å gjøre? På 1800-tallet var det slavekontrakter for slaver som jobbet på plantasjene i sørstatene i USA. Hva er det som gjør at det er den romerske loven som er relevant her og ikke de, f.eks? Anonymkode: 3b2bd...c52 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #89 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det har den effekt at folk narres til samhandling med staten - dvs finner seg i å bli regulert, styrt, bøtelagt, avgiftsbelagt, skattelagt, samt be om tillatelse til alt som skal "lisensieres", godkjennes, tillates. Og hva er premien? Endra mer skatt, enda flere gebyrer, færre rettigheter, flere begrensninger, men du verden for et "flott" demokrati...? Sett strømregningene om dagen? Sett drivstoffprisene? Sett matvareprisene? Folk oppgir gladelig fødsels- og personnr. De samtykker til å la seg bestemme over, de fremviser førerkort, pass eller en attest der "navnet deres" (statens) fremkommer med store bokstaver (Capitis Diminutio Maxima - all tap av status, noe de naturligvis ikke vet). Og beviselig har førerkort, bankdokumenter, statsdokumenter med "ditt navn", og de som husker hvordan fylle ut offentlige skjemaer med "bruk blokkbokstaver" 🙂 (helt tilfeldig). Spillet er så innøvd at det ville fungert like godt med små bokstaver, for folk opptrer som administrator av sitt selskap/korporasjon likevel. Ingen motstand å spore hos nisseluemenneskene, fordi de er programmert sånn. Enkle å ha med å gjøre, enkle å kontrollere. capitis diminutio maxima meaning https://duckduckgo.com/?q=capitis+diminutio+maxima+meaning&t=ffab&iar=images&iax=images&ia=images Anonymkode: ff65b...20d 1) Hva er sammenhengen mellom navn i store bokstaver og Capitis diminutio maxima? Dette har du ikke forklart. Alt du har skrevet om dette koker ned til "fordi jeg sier det", som ikke er et holdbart argument for andre enn femåringer og moren deres. 2) "Capitis diminutio maxima", tap av all status, var en straff man kunne bli ilagt etter romersk lov om man hadde begått en alvorlig forseelse. Det var ikke noe som skjedde fordi noen hadde brukt feil type bokstaver i et dokument. 3) Du har fremdeles ikke forklart hvorfor romersk lov er relevant for dagens norske samfunn. Og nei, å poste linker av skrotinger på Youtube teller verken som dokumentasjon, forklaring eller begrunnelse. Bruk ordene dine, og prøv å få dem til å henge litt bedre sammen denne gangen. 4) Du har fremdeles ikke forklart den store juridiske forskjellen på store og små bokstaver. Alt du har gjort er å vise til latin, som for det første var en faktafeil (latin hadde ikke en bevisst bruk av store bokstaver i slike sammenhenger du viser til, fordi:) for det andre: Latin hadde ikke små bokstaver, så alt ble skrevet med store bokstaver om det så bare var en handleliste. 5) Jeg skjønner f... ikke at jeg gidder. 🤣 ("Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.") Anonymkode: 8220f...b1b 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #90 Del Skrevet 23. september 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det som gjør at du lar deg styre på denne måten, uten motstand? At du har sett på TV at politiet kommer og plager deg om du kjører sparkesykkel i 23 km i stedet for 20? At du ikke bruker hjelm? Har du noen dokumentasjon som forklarer hvorfor et papirselskap gis makt over deg? Er det fordi noen av en "finere familie" bosatt en annen plass styrer selskapet? Det er vanskelig å finne noen logisk forklaring på at andre mennesker har retten til å bestemme over deg. Hvordan får et papirselskap (stat, korporasjon) en slik makt? Anonymkode: ff65b...20d Dette er jo åpenbart og grunnleggende. Man lar seg styre fordi mennesket for flere tusen år siden fant ut en av de mer fredelige måter å leve på var å danne et samfunn hvor man samarbeider om å dyrke, fordele og drive handel med ressurser. Sam at man sterkere kan forsvare seg og sine ressurser når man står samlet. For at et samfunn skal fungere så trenger man lover og regler, man trenger at noen passer på at lovene blir fulgt og man trenger konsekvenser hvis de blir brutt. Folk har ulike meninger om hvilke lover som bør gjelde og vi fant i Norge (og store deler av verden) at vi ønsker demokrati, dvs at flertallet bestemmer. Så vi stemmer inn representanter som står for de meninger og lover vi ønsker. Dette er jo grunnleggende samfunns- og demokratilære. Anonymkode: 3b2bd...c52 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #91 Del Skrevet 23. september 2022 4 minutter siden, Optimo said: Også litt interessant at det stadig vekk henvises til amerikanske lover, dokumenter, ditt og datt. Det er fælt få i Norge som kjenner amerikanske regler til fingerspissene, så ting misforstås og dras ut av kontekst til stadighet. Hvordan amerikanerne gjør ting har dessuten ingen relevans for hvordan vi gjør det i Norge. Eller hva andre land gjør. KOKO! Akkurat som City of London og Vatikanstaten er separate korporasjoner, så er USA også en korporasjon, lokalisert i Washington DC. Korporasjoner har eiere (vel, hvor korporasjonen - dvs papiret er lokalisert, er nok ikke så kjent). Finn ut hvem som eier USA 🙂 (Det forklares i dette intervjuet, men jeg husker ikke eksakt hvor i filmen). Anonymkode: ff65b...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #92 Del Skrevet 23. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat som City of London og Vatikanstaten er separate korporasjoner, så er USA også en korporasjon, lokalisert i Washington DC. Anonymkode: ff65b...20d USA er en korporasjon lokalisert i Washington DC? Er ikke USA lokalisert i USA? Korporasjoner er meningsløse når ingen vet om dem (bortsett fra konpspi-folka). Anonymkode: 3b2bd...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #93 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men alle som går på en skole i vårt land eller tilsvarende land vi kjenner til lærer å skrive med små bokstaver, evt. skrive navnet sitt med stor forbokstav. Hvorfor er praksisen at bank/pass/førerkort osv bruker bare store? Bare en fiks ide liksom? Så penere ut med ALL CAPS BIG BLOCK LETTERS liksom? Hvorfor er det sånn i all land, inkludert USA og Afrika, Australia, New Zealand....? De fant på den samme metoden alle mann og synes det bare MÅÅÅ være sånn all over? Prøv å google selv. Er det bare noe jeg finner på? capitis diminutio maxima in roman law https://duckduckgo.com/?q=capitis+diminutio+maxima+in+roman+law&t=ffab&iar=images&iax=images&ia=images https://www.peterkeijsers.com/wp-content/uploads/2015/08/Capitis-diminutio-1024x434.png https://freemandelusion.files.wordpress.com/2018/07/screen-shot-2013-03-05-at-1-08-57-pm.png Anonymkode: ff65b...20d Dette er ikke rakettforskning. Det handler om lesbarhet. Tidligere, fordi blokkbokstaver var lettere å tyde enn løkkeskrift og kråketær av meget varierende kvalitet og tydelighet. I våre dager handler det om maskinlesbarhet, og antakelig at det er mer krevende å få teknologien til å skrive automatisk korrekt med store forbokstaver i navn enn å automatisk skrive alt med store bokstaver. For vi skriver ikke egennavn med bare små bokstaver, det handler om allmenngyldig rettskriving nesten uansett språk og er heller ikke en skummel konspirasjon. Anonymkode: 8220f...b1b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #94 Del Skrevet 23. september 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skrev ikke at Capitis Deminutio ikke eksisterte i Roma, men at dette med store bokstaver ikke er relevant siden latin bare har store bokstaver. Det er uansett ikke relevant hva slags lov Romerriket hadde for Norge i dag. Store bokstaver har blitt standard. Det at vi ikke vet helt hvorfor betyr ikke at det blir noe særlig mer sannsynlig med en så ekstremt far-fetched konspirasjon som dette. Hvor tar man det fra? Forøvrig er det ikke alle land som har store bokstaver i passet, f.eks Nederland: https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_identity_card Betyr det at nederlendere da ikke er korporasjoner? Ellers er årsaken til at man selv skal skrive navnet med blokkbokstaver at det skal være enkelt å lese og uten skrivefeil/misforståelser siden folks håndskrift/signatur kan variere og noen ganger være ganske uleselig. Nå er jo dette med store bokstaver tilbakevist, så hva har en lov fra Romerriket med Norge og andre land i dag å gjøre? På 1800-tallet var det slavekontrakter for slaver som jobbet på plantasjene i sørstatene i USA. Hva er det som gjør at det er den romerske loven som er relevant her og ikke de, f.eks? Anonymkode: 3b2bd...c52 Jeg har ikke sagt at store bokstaver er som en lov, men at det er et gammelt romersk prinsipp. Det som gjør at triksene samlet fungerer er hovedsaklig at folk samtykker til å la seg herske over. Men man kan ikke la være å undre seg over at det samme prinsippet brukes nær sagt over hele verden - på samme måte. Vis meg et såkalt demokrati som ikke bruker store bokstaver i navn på sine undersåtter, skrevet på en måte ingen har lært å skrive det på selv. Stikkordet er samtykke - consent. Handing over the power to....a corporation, a piece of paper. Anonymkode: ff65b...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #95 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sagt at store bokstaver er som en lov, men at det er et gammelt romersk prinsipp. Det som gjør at triksene samlet fungerer er hovedsaklig at folk samtykker til å la seg herske over. Men man kan ikke la være å undre seg over at det samme prinsippet brukes nær sagt over hele verden - på samme måte. Vis meg et såkalt demokrati som ikke bruker store bokstaver i navn på sine undersåtter, skrevet på en måte ingen har lært å skrive det på selv. Stikkordet er samtykke - consent. Handing over the power to....a corporation, a piece of paper. Anonymkode: ff65b...20d Igjen: Det handler om lesbarhet, ikke konspirasjon. Det er ikke mer mystisk enn at demokratier stort sett har det felles at de har behov for å kunne lese dokumenter uten å ansette en skokk av romertidens skrivere og/eller skrifttydere. Anonymkode: 8220f...b1b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #96 Del Skrevet 23. september 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke sagt at store bokstaver er som en lov, men at det er et gammelt romersk prinsipp. Det som gjør at triksene samlet fungerer er hovedsaklig at folk samtykker til å la seg herske over. Men man kan ikke la være å undre seg over at det samme prinsippet brukes nær sagt over hele verden - på samme måte. Vis meg et såkalt demokrati som ikke bruker store bokstaver i navn på sine undersåtter, skrevet på en måte ingen har lært å skrive det på selv. Stikkordet er samtykke - consent. Handing over the power to....a corporation, a piece of paper. Anonymkode: ff65b...20d Nei, det er ikke et gammelt romersk prinsipp. Som flere har skrevet til deg - latin har bare store bokstaver. Ja, folk samtykker til å la seg herske over. Det heter å bo i et samfunn. Ref. innlegget mitt over. Jeg viste deg et demokrati som ikke har store bokstaver i passet - Nederland. Men, ja, ellers er det standard i mange land. Det er ingenting å undre seg over, det er praktisk. Du kan ikke hoppe fra "land bruker store bokstaver" til "de er en korporasjon". Det er ingen sammenheng mellom de to setningene. Anonymkode: 3b2bd...c52 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #97 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke sagt at store bokstaver er som en lov, men at det er et gammelt romersk prinsipp. Det som gjør at triksene samlet fungerer er hovedsaklig at folk samtykker til å la seg herske over. Men man kan ikke la være å undre seg over at det samme prinsippet brukes nær sagt over hele verden - på samme måte. Vis meg et såkalt demokrati som ikke bruker store bokstaver i navn på sine undersåtter, skrevet på en måte ingen har lært å skrive det på selv. Stikkordet er samtykke - consent. Handing over the power to....a corporation, a piece of paper. Anonymkode: ff65b...20d Og hvor ligger det innebygde samtykket til å overdra makt ved å bruke store bokstaver? Det har du fremdeles ikke klart å forklare. Det finnes ingen logisk sammenheng i det du kaller argumenter. Det er jo bare rør. Argumentasjonsrekka di har flere hull enn en sveitserost, og like mye substans som spikersuppe. Anonymkode: 8220f...b1b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #98 Del Skrevet 23. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: USA er en korporasjon lokalisert i Washington DC? Er ikke USA lokalisert i USA? Korporasjoner er meningsløse når ingen vet om dem (bortsett fra konpspi-folka). Anonymkode: 3b2bd...c52 9 minutter siden, AnonymBruker said: Igjen: Det handler om lesbarhet, ikke konspirasjon. Det er ikke mer mystisk enn at demokratier stort sett har det felles at de har behov for å kunne lese dokumenter uten å ansette en skokk av romertidens skrivere og/eller skrifttydere. Anonymkode: 8220f...b1b Hvor har du det med lesbarhet fra? Sliter du i hverdagen med å lese små bokstaver? Hvorfor skriver du ikke med store bokstaver her? Kanskje fordi det blir ansett som skriking? Men hele verdens skatteregistre/statsregistre synes ikke det er skriking, og de ble tilfeldigvis enige om at sånn er det, men ingen har forklart at det er sånn? Er korporasjoner meningsløse? Er det ingen som kjenner til dem? Hmm....merkelig opplysning. Anonymkode: ff65b...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #99 Del Skrevet 23. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er godtroende folk som i generasjoner er blitt lurt av dette systemet. Anonymkode: ff65b...20d På samme måte som jihadister bare er misforståtte nasjonalister og voldtektsforbrydere bare er dårlige på å forstå menneskelig kommunikasjon. Anonymkode: 408bf...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #100 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Akkurat som City of London og Vatikanstaten er separate korporasjoner, så er USA også en korporasjon, lokalisert i Washington DC. Korporasjoner har eiere (vel, hvor korporasjonen - dvs papiret er lokalisert, er nok ikke så kjent). Finn ut hvem som eier USA 🙂 (Det forklares i dette intervjuet, men jeg husker ikke eksakt hvor i filmen). Anonymkode: ff65b...20d Sacha Stone faktisk, det må jeg si er en virkelig pålitelig person. Samme person som svindler folk med 5GBioShield som liksom skal beskytte mot den livsfarlige ikke-ioniserte strålingen fra 5G, en antivaxxer som sprer løgner om nanochip i vaksiner. Faller man langt nok inn i konspi-gryta uten å ha et snev av evnen til kritisk tenking eller å sjekke opp påstander på egen hånd så tror man selvfølgelig på dette tullet. Anonymkode: 45ed9...9ee 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå