Capitan Fracassa Skrevet 18. oktober 2022 #241 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk ikke fulgt opp denne. Nei, det skal være visst. Vi venter fortsatt på en forklaring på hvilken forskjell store bokstaver faktisk gjør. Vi venter fortsatt på bevis, dokumentasjon eller i det hele tatt sannsynliggjøring for at en slik konspirasjon eksisterer i noe som helst land, aller minst i Norge. Vi venter fortsatt på svar på vår kritikk av videoen du postet, som skulle være god og forklare ting, men som bare har synsing og udokumenterte påstander. I stedet poster du bare flere videoer. Patetisk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 19. oktober 2022 #242 Del Skrevet 19. oktober 2022 Orker ikke lese mye av det som står. Men en ting jeg vet er at mange av de som er opptatt av dette er store forbrukere av både sosialhjelp og trygd, og psykiatrisk hjelp når det bikker helt. Er ganske åpen, vet det finnes mye rart folk flest ikke erkjenner, og har også jobbet steder jeg får innblikk i slike ting fra flere sider ‘av bordet’. De er ofte i fornektelse/uvitende om traumer og dårlig oppvekst, noe de selv gjerne benekter. For øvrig bruker jeg liten tid på å ‘konspirere’ og argumentere for disse som er immune til å høre på andre enn de som er enige med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå