AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Nå er jeg altså så spent... jeg tok en vimovo kur på 2 uker sist jeg fikk mens, som jeg tok i 2 uker. Det er en betennelsesdempende kur som inneholder naproksen. Mannen var bortreist å skulle derfor ikke komme hjem før to dager etter el så tenkte da er løpet kjørt likevel. Er nå 1 dag over ikm, og mensen ikke komt skikkelig igang. Har siste tre dagene hatt lys brunt, litt brunt slimete. Har ofte dette i forkant av mens men ikke så lenge. Bruker også til vanlig å få mensmurringer/ mens mage men ikke fått dette nå. Har ingen symptomer på mens eller graviditet som jeg har lest mange kan få. Leser at vimovo eller naproksen kan tulle med eggløsning og syklus. Så tanken om at jeg muligens er gravid begynner å spise meg opp. Tok en test igår men den var heeelt hvit. Men om eggløsningen ble senere enn vanlig så er det isåfall ikke gått to uker enda. Nå tørr ikke jeg teste igjen før om noen dager. Vet ikke helt hva jeg vil få ut av å skrive dette, men er det noen som har noen gode erfaringer eller tanker de vil dele? Anonymkode: 3d725...2f0
Laura80 Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er jeg altså så spent... jeg tok en vimovo kur på 2 uker sist jeg fikk mens, som jeg tok i 2 uker. Det er en betennelsesdempende kur som inneholder naproksen. Mannen var bortreist å skulle derfor ikke komme hjem før to dager etter el så tenkte da er løpet kjørt likevel. Er nå 1 dag over ikm, og mensen ikke komt skikkelig igang. Har siste tre dagene hatt lys brunt, litt brunt slimete. Har ofte dette i forkant av mens men ikke så lenge. Bruker også til vanlig å få mensmurringer/ mens mage men ikke fått dette nå. Har ingen symptomer på mens eller graviditet som jeg har lest mange kan få. Leser at vimovo eller naproksen kan tulle med eggløsning og syklus. Så tanken om at jeg muligens er gravid begynner å spise meg opp. Tok en test igår men den var heeelt hvit. Men om eggløsningen ble senere enn vanlig så er det isåfall ikke gått to uker enda. Nå tørr ikke jeg teste igjen før om noen dager. Vet ikke helt hva jeg vil få ut av å skrive dette, men er det noen som har noen gode erfaringer eller tanker de vil dele? Anonymkode: 3d725...2f0 Hvis du ikke har særlig kontroll på evt el så er det ikke godt å vite når el var og når el forventes kan være for tidlig å teste eller det kan hende mensen kommer snart. Du får prøve være tålmodig (vet det er vanskelig , veldig utålmodig selv 😄 )
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Haha det er veldig kjedelig å måtte vente! Blir jo så stresset når syklusen tuller siden den har vært så stabil hele veien.. Meeen det som er merkelig er at jeg tror jeg er gravid hver gang selv om jeg har innsett det gang på gang at jeg ikke er det😂 TS Anonymkode: 3d725...2f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå