AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg er på utkikk etter sjokoladeegg som kan være påskeegg til barn, men syns det er vanskelig å finne. Før om åra har vi/mannen kjøpt i utlandet i forbindelse med jobbreiser, men det har naturlig nok ikke blitt så mye reising i år, så vi må kjøpe i Norge. Er det noen som har noen tips til hvor man kan få tak i dette? Det bør være melkesjokolade, de er ikke så glade i mørk sjokolade. Gjerne noe som kan kjøpes på nett, men tar i mot tips om fysiske butikker også. (Bor i Osloområdet, og her er jo mye stengt.) Anonymkode: 71a39...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er på utkikk etter sjokoladeegg som kan være påskeegg til barn, men syns det er vanskelig å finne. Før om åra har vi/mannen kjøpt i utlandet i forbindelse med jobbreiser, men det har naturlig nok ikke blitt så mye reising i år, så vi må kjøpe i Norge. Er det noen som har noen tips til hvor man kan få tak i dette? Det bør være melkesjokolade, de er ikke så glade i mørk sjokolade. Gjerne noe som kan kjøpes på nett, men tar i mot tips om fysiske butikker også. (Bor i Osloområdet, og her er jo mye stengt.) Anonymkode: 71a39...e17 Nå er det lenge siden jeg bodde i Oslo, men jeg husker at italienske småbutikker og kaffebarer ofte hadde sjokoladepåskeegg. Vet ikke om det finnes italienske butikker eller kaffebarer i Oslo nå. Anonymkode: 9cb42...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Del Skrevet 1. mars 2021 Takk for svar! Det er den typen egg jeg ser etter. Dessverre vet jeg heller ikke om det er noen slike der butikker nå, og om de i såfall er åpne. Anonymkode: 71a39...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar! Det er den typen egg jeg ser etter. Dessverre vet jeg heller ikke om det er noen slike der butikker nå, og om de i såfall er åpne. Anonymkode: 71a39...e17 Googlet litt og fant dette: https://www.coolstuff.no/Kinderegg-Maxi Anonymkode: 9cb42...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 1. mars 2021 #5 Del Skrevet 1. mars 2021 Så store Kinderegg på Coop Extra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Del Skrevet 2. mars 2021 Takk! Kinderegg blir nok løsningen. TS Anonymkode: 71a39...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Del Skrevet 2. mars 2021 Kinderegg har både mellomstort påskeegg og stort påskeegg. Ellers har Pascal og Sverre Sætre store påskeegg også. Anonymkode: 0384d...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Del Skrevet 2. mars 2021 Normal har brukt å ha, men det blir jo litt vanskelig når det er stengt i ditt område. Dog et tips om noen andre skulle bli inspirert. Anonymkode: adf20...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2. mars 2021 #9 Del Skrevet 2. mars 2021 Pascal har ulike varianter av sjokoladeegg, men det koster litt 🥚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå