Gå til innhold

Stort sjokoladeegg til barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter sjokoladeegg som kan være påskeegg til barn, men syns det er vanskelig å finne. Før om åra har vi/mannen kjøpt i utlandet i forbindelse med jobbreiser, men det har naturlig nok ikke blitt så mye reising i år, så vi må kjøpe i Norge.

Er det noen som har noen tips til hvor man kan få tak i dette? Det bør være melkesjokolade, de er ikke så glade i mørk sjokolade. Gjerne noe som kan kjøpes på nett, men tar i mot tips om fysiske butikker også. (Bor i Osloområdet, og her er jo mye stengt.)

Anonymkode: 71a39...e17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er på utkikk etter sjokoladeegg som kan være påskeegg til barn, men syns det er vanskelig å finne. Før om åra har vi/mannen kjøpt i utlandet i forbindelse med jobbreiser, men det har naturlig nok ikke blitt så mye reising i år, så vi må kjøpe i Norge.

Er det noen som har noen tips til hvor man kan få tak i dette? Det bør være melkesjokolade, de er ikke så glade i mørk sjokolade. Gjerne noe som kan kjøpes på nett, men tar i mot tips om fysiske butikker også. (Bor i Osloområdet, og her er jo mye stengt.)

Nå er det lenge siden jeg bodde i Oslo, men jeg husker at italienske småbutikker og kaffebarer ofte hadde sjokoladepåskeegg. Vet ikke om det finnes italienske butikker eller kaffebarer i Oslo nå. 

Anonymkode: 9cb42...953

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Det er den typen egg jeg ser etter. Dessverre vet jeg heller ikke om det er noen slike der butikker nå, og  om de i såfall er åpne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar! Det er den typen egg jeg ser etter. Dessverre vet jeg heller ikke om det er noen slike der butikker nå, og  om de i såfall er åpne.

Googlet litt og fant dette: https://www.coolstuff.no/Kinderegg-Maxi

Anonymkode: 9cb42...953

Gjest Føsleguri
Skrevet

Så store Kinderegg på Coop Extra i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Kinderegg blir nok løsningen. TS

AnonymBruker
Skrevet

Kinderegg har både mellomstort påskeegg og stort påskeegg. Ellers har Pascal og Sverre Sætre store påskeegg også. 

Anonymkode: 0384d...bd4

AnonymBruker
Skrevet

Normal har brukt å ha, men det blir jo litt vanskelig når det er stengt i ditt område. Dog et tips om noen andre skulle bli inspirert.

Anonymkode: adf20...b0c

Skrevet

Pascal har ulike varianter av sjokoladeegg, men det koster litt 🥚 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...