AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Hei, Vi var på forsamtale på Riksen i beg. av februar i år. Fikk beskjed der å ringe ved neste mens, ringte nå og sykepleier sier jeg må vente til neste igjen.. Selv om da mens+EG havner midt i påsken. Tok dette opp med henne å hun sier at EG spiller ingen rolle, de er opptatt av når jeg får mens. Er det vanlig å måtte vente 2 mnd etter forsamtale? sykepleier fikk det til å høres ut som en slag lov. Vi skal begynne med IUI, er på 3. prøveåret nå. Anonymkode: c7bcb...8c4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Er ikke eggløsning helt irrelevant, da? Styrer ikke de sylkus ved medisiner? Dessverre er det slik i det offentlig, ting kan bli utsatt. Enten smøre dere med god tålmodighet eller gå privat 🙂 Anonymkode: 98ebe...de3
Vetlemor Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er ikke eggløsning helt irrelevant, da? Styrer ikke de sylkus ved medisiner? Dessverre er det slik i det offentlig, ting kan bli utsatt. Enten smøre dere med god tålmodighet eller gå privat 🙂 Anonymkode: 98ebe...de3 Vet ikke jeg? De forklarte jo masse om og men med ulike metoder, men de sa jeg skulle ikke tenke på alt det da all infoen kan være en smule overveldende. De sa jeg kanskje skulle ta sånne sprøyter, men det skulle vi finne ut av ved neste time. Syns bare det er rart at jeg må vente enda en mnd uten å få noen begrunnelse... Er så lei av å vente. Vi har dessverre ikke økonomi til å gå privat.
Neutral90 Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Uten at jeg vet sikkert, så gjetter jeg på at de ber deg ringe inn for å kartlegge mensen for bedre planlegging. De burde da være tydelig på når antatt oppstart er.
hjema Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Jeg var også på forsamtale i begynnelsen av februar og fikk beskjed om å ringe ved første mens i april. Det er for meg 1.april, så jeg tenkte å ringe inn nå i mars også. Jeg fikk derimot beskjed om på forsamtale at oppstart IVF (vi skal vel ha ISCI) blir i mai, evt juni om de trenger å kartlegge noe mer og om det er fulle lister da. Så de ønsker nok å se noen mnd før de begynner...🤔 samt, tenker noe skyldes stor pågang og ventetid pga det....
hjema Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Neutral90 skrev (31 minutter siden): Uten at jeg vet sikkert, så gjetter jeg på at de ber deg ringe inn for å kartlegge mensen for bedre planlegging. De burde da være tydelig på når antatt oppstart er. enig her, det var de for meg. Sa jeg skulle ringe i april, men var klar på at oppstart ikke ble før mai/juni. legen sa vel også at i verste fall kunne det drøye lenger, men det trodde han ikke. Synes det er like greit at de sier det, så er jeg innstilt på at dette kan ta tid nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå