AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Er økonomi og adm. relevant for fremtiden? Synes det er spennende å vil studere det. Anonymkode: 3e1c7...904
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Veldig mange som utdanner seg innen dette. Du må nok ha noe ekstra for å gjøre det bra. En maste reller kombinasjon som er i vinden i dag, for eksempel innen teknologi, digitalisering, bærekraft eller innovasjon. Går linjen selv nå, og ja synes også det er spennende. Anonymkode: c303e...04a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Spørs. En siviløkonom-grad fra NHH vil jeg anse som en god og solid utdanning, en bachelor fra en tilfeldig distriktshøyskole som mindre bra. Vil nok alltid være relevant med økonomer, og de forsøker nok å tilpasse utdanningen slik at den for eksempel innebærer mer IT, det er imidlertid veldig mange som studerer økonomi, så konkurransen om arbeidsplassene kan bli stor. Anonymkode: 4a651...2cd
Mariell1995 Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Jeg vil tro at det er en god utdannelse med mange muligheter uansett, men jeg studerer noe annet, så jeg bare synser nå. Har inntrykk av at det er et veldig populært studie - det og markedsføring Masse lykke til! Endret 1. mars 2021 av Mariell1995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå