AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Fikk innvilget foreldrepenger på onsdag forrige uke. Skjønte at de vil gjøre en manuell utbetaling for pengene for februar siden jeg ikke rakk å være med på utbetaling 25. Men hvor raskt skjer det, og når på døgnet blir det utbetalt? Anonymkode: 51c97...6de
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Umulig å svare på. Som regel er de inne innen en uke etter vedtak. Anonymkode: 396a3...dc2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Spørs på når banken din kjører overføringer Anonymkode: a0dbd...51a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Jeg fikk foreldrepenger første gang i forrige uke, fødte i desember. Da fikk jeg en ekstra utbetaling (fordi jeg ikke hadde fått i januar) på mandag og ordinær utbetaling på fredag. Anonymkode: 4ee65...c1d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg fikk foreldrepenger første gang i forrige uke, fødte i desember. Da fikk jeg en ekstra utbetaling (fordi jeg ikke hadde fått i januar) på mandag og ordinær utbetaling på fredag. Anonymkode: 4ee65...c1d Det tok lang tid?? Hadde du fått vedtaket allerede i desember? Anonymkode: 51c97...6de
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Varier. Kommer nok innen en uke etter vedtak, når på dagen finnes det ingen fasit på, men den kommer før fire. Mine pleier å komme før tolv. Anonymkode: 16222...5d7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det tok lang tid?? Hadde du fått vedtaket allerede i desember? Anonymkode: 51c97...6de Jeg fødte en av de siste dagene i desember, fikk vel vedtaket 30.12 eller noe sånt. Syns det var rart de ikke klarte å betale ordinært i januar med en måneds varsel. Med det er vel ikke så lett å forstå seg på nav. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4ee65...c1d
Gjest Smeltemann Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Det som er sikkert er at har man fått vedtaket så kommer pengene 👍👍
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #9 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fikk innvilget foreldrepenger på onsdag forrige uke. Skjønte at de vil gjøre en manuell utbetaling for pengene for februar siden jeg ikke rakk å være med på utbetaling 25. Men hvor raskt skjer det, og når på døgnet blir det utbetalt? Anonymkode: 51c97...6de https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/kontakt-nav/utbetalinger/utbetalinger/utbetalingsdatoer-feriepenger-og-skattetrekk/foreldrepenger_kap For søknader som ikke er ferdigbehandlet den 15. i en måned, utbetales pengene innen 5 dager når søknaden er ferdig behandlet innen månedsskiftet. De magiske klokkeslettene når det overføres penger fra konto i én bank til konto i en annen bank, er: 05.35, 11.05, 13.35 og 15.35. På hverdager, vel å merke, forklarer blant annet Sparebanken Sør på sine nettsider. Anonymkode: d3b34...f06
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #10 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fødte en av de siste dagene i desember, fikk vel vedtaket 30.12 eller noe sånt. Syns det var rart de ikke klarte å betale ordinært i januar med en måneds varsel. Med det er vel ikke så lett å forstå seg på nav. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4ee65...c1d Så du fikk ingen utbetalinger fra du gikk ut i permisjon tre uker før fødsel, til forrige uke? Og du ringte ikke inn? Anonymkode: d3b34...f06
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #11 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du fikk ingen utbetalinger fra du gikk ut i permisjon tre uker før fødsel, til forrige uke? Og du ringte ikke inn? Anonymkode: d3b34...f06 Hei ammetåke, jeg snakker om barnetrygd! 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Foreldrepenger har jeg heldigvis fått siden permisjonsstart, siden jeg får lønn fra arbeidsgiver som vanlig. Anonymkode: 4ee65...c1d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #12 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei ammetåke, jeg snakker om barnetrygd! 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Foreldrepenger har jeg heldigvis fått siden permisjonsstart, siden jeg får lønn fra arbeidsgiver som vanlig. Anonymkode: 4ee65...c1d Hahah takk og pris, ble stressa jeg 😂 ts Anonymkode: 51c97...6de
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 On 3/1/2021 at 11:02 PM, AnonymBruker said: Så du fikk ingen utbetalinger fra du gikk ut i permisjon tre uker før fødsel, til forrige uke? Og du ringte ikke inn? Anonymkode: d3b34...f06 Ikke meg du spør, men jeg fikk ikke vedtak før etter 3 mnd. Veldig glad jobben forskuddsbetalte for å si det sånn 😅🙈 Anonymkode: a0dbd...51a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #14 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke meg du spør, men jeg fikk ikke vedtak før etter 3 mnd. Veldig glad jobben forskuddsbetalte for å si det sånn 😅🙈 Anonymkode: a0dbd...51a Ordnet seg her! Fikk vedtak uken etter permisjonen startet, og fikk første utbetaling 6 dager etter Anonymkode: 51c97...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå