kantarella Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Jeg lite bevandret i bryllupsplanlegging, men har begynt å kikke litt - og finner tidsvis litt fint på jjshouse.no. Synes nettsiden ser litt "småshady" ut - er det noen som har erfaringer med den? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 4 hours ago, kantarella said: Jeg lite bevandret i bryllupsplanlegging, men har begynt å kikke litt - og finner tidsvis litt fint på jjshouse.no. Synes nettsiden ser litt "småshady" ut - er det noen som har erfaringer med den? En jeg kjenner har brukt den, hun var veldig fornøyd. Kjolen så ut akkurat som forventet. Anonymkode: 520e5...736
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har brukt den! Trengte kjole til et bryllup, sendte inn målene og fikk en kjole som passet perfekt😁 Husker ikke hvor lang leveringstiden var da. Anonymkode: 3e233...52e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har hørt eksempler på det motsatte, at folk fikk noe som overhodet ikke var som forventet. Anonymkode: a0b8e...305 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Altså det er som wish/eBay bare brudekjoler og selskapskjoler... du får Kina kjole 🙄 noen er fornøyd med det og syntes det er fint, andre blir skuffa når de får en billig kopi av ett bilde Anonymkode: 054e4...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå